Kas nutiktų, jei per ateinančius metus staiga būtų uždrausti visi vidaus degimo varikliai? Pasaulio lauktų išsigelbėjimas ar katastrofa? (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2021-10-25 21:14
Šiaip tai čia sumalta į vieną garo turbinos ir vidaus degimo varikliai, atseit kur kuras dega ten vidaus degimo variklis. Realiai anglius deginanti elektrinė yra pečius gaminantis garą, kuris suka garo turbiną.Tad anglinė elektrinė nėra vidaus degimo variklis. Užtat dujų turbina nenaudojanti garo yra vidaus degimo variklis, taip pat ir lėktuvo reaktyvinis variklis. Taigi jovalas kažkoks, pabandyta pažaisti su sąvokomis. Tačiau garvežys nėra vidaus degimo variklis. Tad važinėtume garvežiais, šiuolaikinis kompiuterizuotas garvežys gal net ir visai neblogai veiktų.
conjurer 2021-10-25 23:31
Visų cheminių variklių negalime uždrausti. Lėktuvuose baterijų neįdėsi, mažas energijos tūris per svorį. Su fūrom gal kažką ir įmamoma padaryt, bet spėju ilgoms kelionėms reikės baterijų keitimo taškų. Tai pat būna specifiniai automobiliai skirti atšiauriom sąlygom (antarktida, australija, tundra), kurie dar ilgai nebus efektyvus su elektra. O kodėl dar egzistuoja neelektriniai traukiniai man mistika. Ten vis tiek pagrinde naudojami elektros varikliai, o dyzelis tik generatoriuje. Net visą resursų išgavimo grandinę galima elektrizuoti. Ar tai būtų šaldytuvui, ar atominei elektrinei.
poi 2021-10-26 02:21

conjurer 2021-10-26 04:42
Ar gerai pastebėjau, kad tu impotentais vadini tuos, kas nesiparina, vairuodami automobilį, kuris nekompensuoja mažo penio komplekso?
poi 2021-10-26 10:05
Ooo neklydau - yra vaiku darzelio auklėtinių, kurie nesugeba suprasti kodėl po vilniu nevazineja vien troleibusai - o reikalingi ir paprasti autobusai.
riba1 2021-10-26 12:08
Kodėl mieste negali važinėti vien troleibusai? Kesitoka straipsnio mintis, keistokas straipsnis. Kodėl kilo mintis, kad reikia išjungti visųs vidaus degimo (ir ne tik) varikliųs? Nors kiek realistiskesnis atvejis taip greitai atsisakyti VDV automobilių ir tuo atveju daugelio šalių elektros tinklai neatlaikytu, nebūtu kaip pakrauti tiek elektromobilių.
HardAxe 2021-10-26 13:23
Dauguma gal galvoja, kad ai, aš nusipirksiu dviratį, jei reikės įsėsiu į traukinį ir išgyvensiu. Bet yra furos kurios atveža maista ir dviračius iki parduotuvių, niekas elektrinių neprištampuos per metus. Yra tokie žvėrys kaip konteineriniai laivai. Vien dėl evergreen kiek šaršalo kilo, o jie visi varomi mazutu. O dar žemės ūkio technika. Ūkininkausim arkliais? Na reikės daugiau ūkininkų ir arklių prisiveisti, jie per metus neatsiranda. Ūkininkai savo šeimas išmaitins ir be traktoriaus, bet ką miestiečiai darys? Taigi imho ne, negalima net svaigti apie tokį scenarijų. Jei kažkam labai rūpi 10x paspartinti elektrinio transporto raidą tereikia padvigubinti benzino/dyzelinio kainą, tą patį padaryti po metų. Bet koks alternatyvus transportas labai greitai taptų ypatingai rentabilus.
Dziao 2021-10-26 21:50
As siulyciau naudingesni varianta zalesoms. Pradziai atsisakykit 100% angliu
AAA000 2021-10-26 21:55
pilnai elektrifikuotas ukininkavimas tai is esmes robotizuoti fermos/siltnamiai kazkokie. problema tik trasos (biomases atkurimas) - jas vistiek reiks veziot kazkaip - taigi reikia fermu/siltnamiu su elektrifikuotu gelezinkeliu prievadu (kaip dabar) arba kazkokia hybridine ferma su uzdaru fekalo ciklu augalijai trest (eko ateities versija). kad neveziot trasu is kosmoso su vdv. visa tai pvz kardinaliai kertasi sakykim su vegetarizmu kur aplamai reikalauja pasalint gyvunus is valgio del kazkokiu psiaudo viziju. masinis vegetarizmas labai uzterstu papildomai planeta - nes vdv poreiki isaugintu desimtis kartu... taip kad rinkites ponuliai ko norit IS TIKRO. padaryt galima viska. bet ne tuo paciu metu... as pvz uz realia ekologija. o ne uz eko buhalterija kazkokia
poi 2021-10-26 23:29
Padvigubinti dyzelio kainos.?Pasiimkite statistika apie 60-70% elektros energijos pagaminama is iskastinio kuro. Impotentams - pasiziurekite i lentele EURO1-EURO6, koks skirtumas ismetamuju daleliu. Antra - automobiliuose euro6 sunkiuju daleliu stabdziu kaladeles ir padangos prigamina daugiau nei ismeta pro duslerke. Trecia - auto apriboti ir gerai apriboti su euro6 ir aukstesniais standartais. Klausimas del gamyklu - ar jos turi tokius galingus filtrus/katalizatorius kaip automobiliai??? Ketvirta - ko matau impotentai nesupranta - infrastukturos kaina butu tokia kad degtuku dezute pradetu kainuoti ne 0.10€ o visa eurą! Uztenka pasiziureti i vilniaus troleibusu linijas - kai kurie stulptai avarinio stovio. Spekite per kiek laiko galetu issilyginti kainos. Penkta - kazkoks lietuvos turtingasis nusprende atsiriboti pilnai nuo ESO ir duju savo alytaus namuke. Vien tik atsinaujinanti energija. Rezultatas paprastas - atsipirks visa investicija po 100metu ar daugiau - t.y. neatsipirks jam ir jo vaikams, anukams arba proanukiams gal.... Saules jegaine/vejo jegaine/baterijos - ir nereikia ESO. Klausimas pingvinams is siaures asigalio - ar jie turi tiek pinigu? Tai tik naujas haipas. Prisiminkite tai. Visa sita ekologija - tai tik naujas budas istraukti daugiau euriuku is jusu kisenes - lobistai dirba labai gerai.