„Toyota“ atskleidė daugiau informacijos apie savo pirmąjį elektromobilį „bzX4“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-11-04 21:46
dizainas siaip patiko. idomu kokia bus bateriju sistema. is eskizu kaip ir kazkokia moduline. panasu 16 skyriu, tai paprastai DC36V paketais eina.
bahuriux 2021-11-05 11:34
Mano vertinimo sistemoj turėtu būti gana prastas EV. Pirkimo liste stovėtu prie galo. Išskyrus greitą pakrovimą, nematau šitoj toytoj nieko gero, nors ir tas greitas pakrovimas yra krovimo ciklų sąskaita išgaunamas. Dar blogiau jei baterija li-po, o ne li-ion, kaip šiuolaikinių tlf., nes ciklų skaičius ant popieriaus iki 500, realiai 300. Li- ion lygtai net negalima išvis krauti tokku greičiu. Nesaugu, nes dideliu greičiu važiuojant jei sufeilins bent vienas komponentas tokioj sistemos grandinėj bus batai. Dar nesaugu nes vairuotojas gaus 0 informacijos apie kelio būklę iš ratų. Beto lėktuvuose visos sistemos yra dubliuojamos mažiausiai po dvi atskiras sistemas kiekvienam vairui judinti kariniuse lěktuvuose gal daugiau dubliuoja nei po dvi. Sufeilinus vienai sistemai darbą tesia likusi ir išmeta ant skydelio įspějimą signalinė lemputė.
immortallt 2021-11-05 12:31
Toyota gi nesenai aiškino, kad elektromobiliai neturi ateities, tik hibridai ir vandeniliu varomi. Saulės elementai ant automobilio... Na žiūrint kur automobilį parkuoji, o šiaip dažniausiai stengiasi parkuoti šešėlyje. Jei mieste, tai natūraliai gaunasi arba daugiaaukštėje, arba požeminėje aikštelėje.
HardAxe 2021-11-05 12:46
nėra privaloma normali jungtis tarp vairo ir ratų, tarp kokių fundametalių reikalavimų? Kitu atveju labai stebėčiausi, jei tesla dar nebūtų to padarę ar bent paskelbę,- jie įgyvendina ir visas nesąmones tarp gerų sprendimų.
Xdmin 2021-11-05 12:58
As irgi manau kad hibridai siuo metu yra geresnis sprendimas - 20kWh baterija su mazu VDV, pvz 0.6l, kuris dirbtu kaip generatorius uzmiescio kelionems. Butu tobula, jei dar ji galetum isimti, kaip koki atsargini rata is bagazines. 20kWh mieste uztektu ±200km, kas yra manau yra normalu ir patogu, uzmiescio kelionems VDV pridetu papildomo nuvaziuojamo atstumo, net jei ir VDV generuotu maziau galios nei sunaudojama vaziuojant (pvz 140+ km/h), is baterijos butu siurbiama tik tiek kiek truksta, tuomet baterijos + VDV atstumas manau nebutu mazesnis nei kokie 500km. Tuo tarpu Toyota sukure visiska priesingybe, ir mano galva nesamone - Rav4 Hybrid kuris turi ir EV motora ir 2.5 litro VDV. Ta prasme jei galios uztenka is EV vazineti, tai kam skirtas tas 2.5 litro variklis, kodel jis negalejo buti kaip Priuse mazas VDV variklis padedantis EV motorui. Nes dabar tai atrodo kaip 2 skirtingos masinos i viena kruva suvirintos.
Nerkus 2021-11-05 13:19
priuse yra 1.8 l, tai realiai jis tikrai nėra mažas. Dabar naujame Yaris pradėjo dėti 1.5l 3 cilindrų variklį. Šie varikliai yra atkinsono ciklo, o ne otto, kaip visi kiti varikliai. Dėl 2.5l variklio negaliu pasakyti kokio tipo variklis. Atkinsono ciklo varikliai yra negalingi ir kuro ima nedaug, o hibridinė sistema labai gerai panaikina visas variklio galios duobes.
AAA000 2021-11-05 13:21
manai suprato esme? hybridai yra maziausiai keliu tipu. ir visi turi kazkoki konstravimo tiksla. ir tie visi NAUDINGI - tiesiog taupymo strategijos skiriasi. vartotojai nesugeba net normaliai issirinkt, kokio poreikio hybrido jis klientas... sudiniausi hybridai kur daromi pagal biurokratu ivestus standartus...kur orientuoti i "eko" ribojimu kreive.
kestutisz 2021-11-05 13:40
Na, ten tikslas paprastas - įdėti normalų seną gerą normalų variklį, o kad atsiknistų ekonaciai - vidutinę co2 "taršą" sumažina ev pagalba. Vidutinė ligoninės temperatūra tarp karščiuojančių ir morgo gaunasi teisinga ir ok.
Xdmin 2021-11-05 13:47
Bet Priuse tas variklis yra pagrindine varojomi jega - elektra tik padeda isibegeti. Ir EV motoras naudojamas tik maziems greiciams, iki ±50km/h. Rav4 pasiekia 135km/h vien elektros varikliu, jis gali buti naudojamas kaip pagrindinis variklis kelioneje, todel tas 2.5 litro agregatas atrodo perteklinis. Palaikyt greiti tiesiojoje galios daug nereikia, o isibegejimui gali elektra padeti. Na nebent viskas tam, kad atrodytu daiktas kieciau, ir turetu grazesni 0-100 skaiciu.
immortallt 2021-11-05 14:40
Xdmin, kaip tik miesto gyventojai perka naujus automobilius. Pas mus tikrų suburbs nelabai yra. Tehcniškai ir pats dar mieste gyvenu. 20 kWh užtektų kokiems 120 km. Tokio akumuliatoriaus dydžio būtų maža galia, lėtas įsibėgėjimas, arba mažai paimti regeneracinės energijos, arba tada didelės momentinės galios akumas, brangesnis, bet mažiau efektyvus, trumpiau tarnaujantis. Toyota man rodos pasiklydo ką nori daryti, ten vienas dep'as/regionas nežino ką daro kitas, arba nesutaria dėl bendros vizijos. Įkraunamas hibridas nėra blogas variantas, bet tai nei padeda reikšmingai atpiginti elektromobilio, nei padidina sistemos patikimumą. Generatorių jei galėtum tiesiog išimti, tai reiškia, jis turi būti lengvai prieinamas, kas reiškia, užimtų pakankamai daug vietos. Tada dar nuo kuro bako atjungimas paprastas, saugus. Tai asmeniškai geriau rinkčiausi 400 km realiai nuvažiuojantį, nei už tą pačią kainą, panašių parametrų įkraunamą hibridą, kuris ant elektros 200 km įveiks.
Dziao 2021-11-07 09:36
Kazkaip stipriai paveluotai, dabar kas netingi gamina elektro carus, nes tai yra easy.
immortallt 2021-11-07 13:01
Bet kokį EV sukurti - easy. Sukurti gerą EV, nebe. Sukūrus dar ir masiškai pradėti gaminti gerus EV - ne visiems, net didiesiems koncernams įkandama užduotis. Geras šiuo atveju gerų parametrų ir už prieinamą +- kainą, t.y. kad atsipirktų lyginant su panašiu VDV.