Kuris elektromobilis turi didžiausią priekinę bagažinę? Gamintojas tuo iš tikrųjų didžiuojasi  ()

Elektromobiliai gali būti labai praktiški. Kadangi jų baterijos ir varikliai gražiai telpa po salonu, jie gali turėti daug erdvės. Daug elektromobilių - ypač tie, kurių bazės buvo sukurtos jau nebegalvojant apie vidaus degimo variklius - turi priekines bagažines. Bet kuri didžiausia?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Tesla Model X“ yra nemažas elektromobilis ir jo priekinės bagažinės talpa yra 187 litrai. Tuo tarpu „Volkswagen ID.3“, „Mercedes-Benz EQC“ ir dar keli elektromobiliai net neturi priekinės bagažinės. O kartais ji praverčia.

Štai „Ford“ skelbia, kad „F-150 Lightning“ turi didžiausią priekinę bagažinę savo klasėje. Beveik 400 litrų - tiek erdvės priekiniame elektrinio pikapo krovinių skyriuje. Ir jis yra neblogai apgalvotas - čia yra kabliukai pirkinių maišams, keturi elektros lizdai, du USB lizdai, apšvietimas.

Netikros „F-150 Lightning“ grotelės pasitraukia iš kelio, kad priekinė bagažinė būtų lengviau pasiekiama. Ir tai iš tikrųjų padeda, nes F-150 yra didelis automobilis. Toje priekinėje bagažinėje telpa du golfo lazdų krepšiai - patikėkite, ši informacija pirkėjams bus labai naudinga.

 

„Ford“ didžiuojasi ne tik tuo, kad „F-150 Lightning“ bagažinėje galima įkrauti įrankius ar prijungti įvairius prietaisus, bet ir tuo, kad ją galima paversti šaltkrepšiu - ji yra atspari drėgmei ir turi vandens ištekėjimo angas. Čia pasiekiama 2,4 kW galia kartu su ledukuose paskendusiais gėrimais pavers „F-150 Lightning“ priekį vakarėlių zona.

Įdomu tai, kad priekinės „F-150 Lightning“ bagažinės koncepcija buvo sukurta pakankamai anksti. Dar 2018-ųjų vasarį „Ford“ elektromobilių kūrėjai į įvairius susitikimus su kompanijos vadovais nešiojosi kartoninę dėžę, kuri demonstravo galimybę, kurios negalima praleisti.

 

O daug kas praleidžia. „Volkswagen ID.3“ bagažinė yra tik šiek tiek didesnė už „Golf“, o ir kai kurie elektriniai visureigiai nesuranda vietos priekinei bagažinei. Daug kas mano, kad ji nėra būtina, nes kartais ji būna sunkiai pasiekiama, o ta erdvė yra reikalinga elektronikai, oro kondicionavimo sistemai ir saugumo zonoms. Galbūt „F-150 Lightning“ pavyzdys bent jau didesnių elektromobilių kūrėjus paskatins į šią erdvę pažiūrėti kūrybiškiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(12)
(0)
(12)

Komentarai ()