[Žinios trumpai] Parduotas brangiausias automobilis pasaulyje – sidabrininis gražuolis sumušė visus kainos rekordus  ()

2018 metais už 48 milijonus dolerių parduotas „Ferrari 250 GTO“, pasirodo, nėra toks jau brangus automobilis. Nes 1955-ųjų „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ ką tik buvo parduotas už nepalyginamai didesnę sumą.


„Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ - tai vienas iš dviejų prototipų. Tai - gatvėms pritaikytas lenktyninis 300 SLR. Vieną iš jų kadaise vairavo inžinierius Rudolphas Uhlenhautas. Legenda pasakoja, kad kartą vėluodamas į susitikimą Uhlenhautas iš Miuncheno į Štutgartą nulėkė per maždaug valandą - šiuos miestus skiria 220 km.

„Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ būtų buvęs greičiausias savo laikų automobilis su 290 km/val. greičiu ir, kaip teigė žurnalistai, „gebėjimu aplenkti eismą per vos sekundę“. Tačiau vietoje mažos serijinės gamybos „Mercedes-Benz“ turėjo pasitenkinti pora prototipų. Taip nutiko dėl to, kad 1955 metais Le Mano 24 valandų lenktynėse įvyko skaudi avarija, per kurią žuvo 84 žmonės. Po jos „Mercedes-Benz“ ilgam pasitraukė iš automobilių sporto ir nutraukė tokias programas kaip „300 SLR Uhlenhaut Coupé“.

 

Keista, bet dabar toks sprendimas kompanijai gali būti ir naudingas. Nes kuriamas „Mercedes-Benz Fund“, kuris stengsis gerinti jaunimo išsilavinimo galimybes aplinkosaugos srityje, gavo 135 milijonų eurų investiciją. Už tokią sumą parduotas vienas iš dviejų „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“.

Gegužės 5 dieną vykusiame aukcione „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ tapo brangiausiu visų laikų automobiliu. Aukcione dalyvavo kviestiniai svečiai, jie galėjo rinktis iš daugybės automobilių. Aišku, „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ buvo brangiausias, bet tikrai ne vienintelis kainuojantis daugiau nei milijoną.

 

Tačiau „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ gražuolis nepasislėps kažkur privačioje kolekcijoje. Pirkėjas sutiko, kad naujasis jo automobilis ir toliau būtų prieinamas visuomenei. Be to, antrasis „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé“ lieka kompanijos nuosavybe ir toliau bus eksponuojamas muziejuje Štutgarte.

(10)
(1)
(9)

Komentarai ()