Klaipėdiečiai konstruoja reaktyvinį automobilį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-05-24 23:12
Tai geriau tegu siekia pamust pasaulio rekorda, bent isgarses;D
nondescript 2008-05-25 01:30
kiek zinau automobilio greicio rekordas 1226,86 km/val, butu nelengva pagerint
Anonymous 2008-05-25 02:42
Iš kur ištraukei? Rimtai? ;[
ligonis 2008-05-25 10:36
nondescript: "greicio rekordas ant zemes" reikejo rasyt nes tu daigtu net nedrysciau automobiliais pavadint
Anonymous 2008-05-25 11:12
tai lietuviai gal irgi pasiektu kokis 650 su ta statoma gelda, betcia kalba ejo apie 1km distancija
enzim 2008-05-25 13:40
Jei gerai atsimenu, tai pasaulio rekordas fiksuojamas per kelis kartus, tam tikroj distancijoj. Mesgi išdžiūvusio druskingo ežero neturim, tai kur bandysim? O ir balistinės raketos variklį kaži ar iš rusų iškaulysim. Jau geriau jie raketinį katerį kurtų. Bet vistiek , vyrai, patariu atsargiau- Švedija ne taip toli
Anonymous 2008-05-30 13:14
Prajuokino paskaicius straipsni. ) Tai gal pigiau butu pasidaryti reaktyvini dvirati ir vistiek turetu irasa kaip pirmieji pravazeve kazkoki atstuma su ale "reaktyviniu dviraciu". Beje automobiliu negalima skaityti priemone turincia ratus ir reaktyvini varikli, nes greitis bus igaunamas stumimo jega, o ne ratu sukimosi ir sukibimo su zeme pagalba, kaip tai vyksta su iprastais automobiliais. Man tai panasiau i reaktyvini lektuva, kuris vazineja zeme, nes kurejai nepridejo sparnu. Ir is vis straipsnio pavadinimas mane apgavo. Tokiu straipsniu stengiuosi neskaityti. Butu naudingiau ir daugiau susizavejimo keltu lietuvaiciai sukure vandeniliu varoma varikli, kurio gamyba butu pakankamai pigi masiniai gamybai ir naudingumo koficientai butu tokie kaip brangiuju versiju esnaciu prototipu stadijose.