Prancūziškų hibridinių automobilių stebuklas - Citroen C-Metisse  (0)

Paryžiaus autosalone Citroen pristato dyzelinį-elektrinį hibridą C-Metisse. Pagrindiniai naujojo automobilio parametrai, tikrai pritrauksiantys ne vieno automobilių mėgėjo dėmesį - puikus dizainas, maksimalus 250 km/h greitis, įsibėgėjimas iki 100 km/h per 6,2 sekundės, bendras 284 AG galingumas ir tik 6,5 litro dyzelinio kuro sąnaudos šimtui kilometrų.

Paryžiaus autosalone Citroen pristato dyzelinį-elektrinį hibridą C-Metisse. Vienas iš devizų, kuriuo vadovavosi automobilio kūrėjai - "didelis komfortiškumas ir kokybė nekenkia gamtai".

Ypatingos konstrukcijos Metisse durys

Naujienos eksterjere realizuota moderni "keturių durų kupe" idėja. Originaliausia koncepcinio modelia dizaino dalis - kėbulo apvaduose užmaskuotos durys. Jos atsidaro ne tiesiog į viršų, kaip "žuvėdros sparnas", o tuo pačiu metu ir į šoną. Prancuziškas automobilis turi platų žemą kėbulą, pagamintą iš anglies pluošto. Tai leido sumažinti automobilio masę: kartu su akumuliatorinėmis baterijomis mašina sveria tik 1400 kilogramų. Aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas Cx 0,30.

Naujasis Citroen dizainas

Koncepcinio automobilio ilgis - 474 centimetrai, plotis - du metrai, aukštis - 124 centimetrai. "Keturduris kupe" turi įspūdingą trijų metrų ratų bazę, o tai leidžia užtikrinti aukštą keleivių komforto lygį. Taip pat automobilyje sumontuota firminė Citroen hidraulinė pakaba.

Sveiki atvykę į pakilimo taką!

Vairuotojo vieta primena naikintuvo kabiną. Vairas, pagal naują Citroen koncepciją, sukonstruotas taip, kad jo pasisukimus atkartoja aktyvaus tipo žibintai. Pavaras perjunginėti galima nenukeliant nuo vairo rankų - jame sumontuoti specialūs tam tikslui skirti mygtukai. Dar viena naujienos ypatybė - individualus klimato valdymas kiekvienai salono vietai.

Metisse vairuotojo vieta

Vietoj širdies - dyzelis ir elketriniai motorai

C-Metisse įdomus ne tik originaliu dizainu. Jo "širdis" - hibridinis dyzelinis-elektros variklis, sukantis visus keturis ratus. Priekinius ratus suka 204 arklio galių dyzelinis variklis, o galinius - elektriniai motorai, kurių kiekvieno galingumas 40 arklio galių. Galią paskirsto automatinė šešių pakopų pavarų dėžė.

Metisse salonas

Koncepciniame automobilyje realizuotas regeneracijos (rekuperacijos) procesas - stabdymo metu kinetinė energija transformuojama į elektros energiją, kuri pakrauna akumuliatorius.

Priekiniai žibintai

Automobilio kūrėjai rūpinosi ne tik ekologija - naujasis kūrinys taip pat pasižymi nebloga dinamika. Kaip teigiama Citroen spaudos pranešime, "užtenka vairuotojui paspausti akseleratoriaus pedalą, ir automobilis duos tiek sukimo momento, kiek jo prireiks". Įsibėgėjimas iki 100 km/h šiam automobiliui trunka 6,2 sekundės, o jo maksimalus greitis yra 250 km/h. Vidutinės dyzelinio kuro sąnaudos - tik 6,5 litro 100 kilometrų.

 Daugiau Citroen Metisse nuotraukų galite rasti Technologijos.lt portale nuotraukų archyve, arba tiesiog paspaudę šią nuorodą.


 

Parengta pagal: Чудеса французской гибридизации

http://auto.lenta.ru/articles/2006/09/07/metisse/

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: