Automobilis-kulka Acabion GTBO vietoj Bugatti Veyron  (1)

Visos pastangos sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą automobiliui viršijus 250 km/h greitį paprastai baigiasi nesėkmė - pasiekus 300km/h greitį automobilis tarsi virsta boldozeriu, stumiančiu ištisą oro kalną ir vien oro pasipriešinimui įveikti sunaudoja apie 90 % variklio galios...Paprasčiausias problemos sprendimas - didinti variklio galią, kaip kad pavyzdžiui Bugatti Veyron. Arba eiti netradiciniu keliu - tobulinti automobilio aerodinamiką, sukuriant automobilį-kulką.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tarptautinės kompanijos Acabion inžinieriai pristatė originalų techninį sprendimą, prie kurio darbavosi daugiau nei 3 metus ir išleido keletą milijonų dolerių. Sukonstruotas aparatas panašus neaišku į ką - automobilio-raketos hibridas, primenantis kulką. Pats projektas irgi yra tarptautinis - dizainas atidirbtas Italijoje, techninė dalis Vokietijoje, o surinktas Šveicarijoje. Tačiau visa esmė ne keistoje išvaizdoje, o stulbinačiose charakteristikose. Pirkėjams siūlomas dviejų Acabion Hamamatsu variklių modifikacijų aparatas, su skirtingų galių turbinomis. GTBO įsibėgėja iki 500 km/h, tačiau konstruktoriai pasikuklino ir į techninius duomenis įrašė didžiausią greitį 450 km/h. Visgi automobilis sertifikuotas paprastiems keliams, kur jau čia palakstysi 500 km/h...Įsibėgejimui nuo 200km/h iki 300km/h tereikia 5 sekundžių. Tokia puiki dinamika pasiekta dėl ypač mažo svorio - tik 300 kg. Mažą svorį lėmė konstrukcijoje panaudotos kompozicinės medžiagos. Tačiau patys inžinieriai didžiuojasi ne pasiekiamu greičiu ar galingumu, o neįprastai mažu kuro suvartojimu. Važiuojant normaliu, keliuose leidžiamu greičiu, užtenka 2,5 litrų 100 km. O tai yra mažiau, nei sudegina mažalitražiai dyzeliniai automobiliukai. Judant miesto kamščiuose ar parkuojantis perjungiamas elektrinis variklis. Iki 2010 metų kompanija tikisi parduoti 26 tokius aparatus. Skaičiai nepaprastai maži, bet nesunkiai paaiškinami automobiliuko kaina - jis pirkėjo kišenę palengvins $720 000. Ir vis dėlto, važiuojant šiuo automobiliu, 1km/h kainuos vidutiniškai $1 600, kas yra beveik dvigubai mažiau, nei 1km/h su Bugatti Veyron. Ir negana to, dvigubai mažiau teršis aplinka. Techniniai duomenys: Ilgis - 5,10 m Plotis - 0,78 m Aukštis - 1,27 m Savasis svoris - 360 kg (Acabion GTBO 55) arba 300 kg (Acabion GTBO 70) Pakrautas - 550 kg Pasipriešinimo koeficientas - 0,125 Variklis hibridinis: A) 16 vožtuvų, 4 cilindrų su turbo įpurškimu vidaus degimo variklis. Maksimalios apsūkos 10,090 aps/min. B) elektros variklis 3kW Enhanced Mechanics 6 padėčių greičių dėžė 90 litrų benzino bakas Variklio ekonomija su 90 litrų baku: 100 km/h: 4 l/100 km | 2400 km 200 km/h: 6 l/100 km | 1650 km 300 km/h: 9 l/100 km | 1100 km 400 km/h: 14 l/100 km | 700 km 450 km/h: 16 l/100 km | 550 km
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: