Blykstę galima naudoti trimačių objektų tekstūrų informacijai įrašyti (Video)  (3)

Mančesterio Universiteto (Didžioji Britanija) ir kompanijos "Dolby Canada" mokslininkai sugalvojo naują ir paprastą būdą trimačių (3D) objektų tekstūrų informacijai įrašyti panaudojant fotoaparato blykstę. Tikimasi, kad naujasis išradimas pagerins kompiuteriu generuojamų vaizdų kokybę.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Paprastai tekstūrų informacijai įrašyti reikalinga brangi įranga - pavyzdžiui, skenuojantys lazeriai. Vietoj to, naujasis metodas naudoja principą, panašų į didelio dinaminio diapazono fotografiją. Tam realaus pasaulio tekstūra nufotografuojama du kartus - vieną kartą su blykste, antrą - be. Vėliau atliekamas vaizdų apdorojimas. Šviesos ir šešėlių informacija (iš abiejų nuotraukų) bei jos pokytis apdorojamas specialiais algoritmais, kurie pagal šiuos duomenis nustato tekstūros trimačio gylio ir spalvos informaciją. Kadangi informacija gaunama trimatė, atkuriant kompiuteriu vaizdą galima nesunkiai keisti apšvietimo kampą ir šešėlius.

Nors tiriamasis darbas dar tebevyksta, išradėjai teigia, jog testinė žiūrovų grupė negalėjo atskirti vaizdo, įrašyto naudojant blykstę, nuo vaizdo, įrašyto standartiniu skenuojančiu lazeriu. Sistema neseniai pristatyta Losandžele vykusioje konferencijoje SIGGRAPH.


(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)