Pagerintas elektrinio transporto įsibėgėjimo rekordas (Video)  (3)

Elektrinis motociklas KillaCycle nors ir nedaug, tačiau pagerino savo paties įsibėgėjimo rekordą ir kol kas yra pats greičiausias ir turbūt galingiausias elektrinis motociklas pasaulyje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujo rekordo įrašuose tokios eilutės – ketvirtis mylios atstumas (402,25 m) per 7,89 sekundės įsibėgėjant šioje distancijoje iki 168 mylių per valandą (270,4 km/h). Gana solidus rekordas akumuliatorinei transporto priemonei. Be to, viename iš testinių važiavimų motociklas sugebėjo pasiekti ir 280 km/h greitį. Pernai vasarą KillaCycle sugebėjo ketvirtį mylios įveikti per 8,16 sekundės. Tai buvo tikrai įspūdingas rezultatas, kuris apskriejo visą pasaulį. Dabar nors ir nedidelis, bet vėl naujas pagerinimas. Paprastam vairuotojui gali kilti klausimas – o kokia jam nauda iš tokių bandymų? Reikalas tame, jog KillaCycleyra puiki dinaminė „laboratorija“ ant ratų, skirta testuoti elektros variklius ir svarbiausia akumuliatorius ypač didelių apkrovų sąlygomis. Tokie eksperimentai ir jų rezultatai artina serijinių elektromobilių ir elektromotociklų pasirodymą rinkoje.

KillaCycle kūrėjai – kompanija Bill Dube glaudžiai bendradarbiauja su A123 Systems, ličio baterijų gamintoja. Pastarosios kompanijos produkcija pasižymi ypač dideliu gaisro atsparumu ir sugebėjimu atiduoti labai didelę srovę per trumpą laiko tarpą. Deja, kol kas kompanijos produkcija dažniausiai naudojama akumuliatoriniuose grąžtuose, o transporto rinka kol kas į elektromobilius žiūri gana pasyviai. Tad inžinieriai juokauja, jog KillaCycle iš tikrųjų tėra „didelis grąžtas ant ratų“.

Aišku, tokį motociklą vadinti vien tik grąžtu, būtų gana neteisinga – juk vien jau jo akumuliatorių masė nuo pernai metų 75 kg padidėjo iki 90 kg. Trauką sukuria du elektriniai motorai, kurie didžiausios apkrovos atveju sugeba suvartoti 1850 A srovę. Tačiau rezultatai tokias priemones pateisina – įsibėgėjimą nuo 0 iki 96 km/h motociklas pasiekia per 0,97 sekundę (prieš metus šis rezultatas buvo lygus 1,5 s.).

Šių eksperimentų dėka su laiku gali atsirasti serijiniai elektromotociklai – nors ir ne tokie galingi, tačiau praktiški ir pakankami ekonomiški.


Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: