„Apple“: netikėkite tuo, ką sako mūsų reklama (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-12-03 18:09
dabar pagalvojau ar pirkius ka nors is apple
Anonymous 2008-12-03 18:50
Žiopliai (čia apple,ne jūs , aš asmeniškai taj gyvenime nepirkčiau jokio apple produkto ,pirma pirma: visa apple produkcija yra tik išpūstas reikalas, nieko stebuklingo ten nėra; antra: Kainos apple produktu Lietuvoj vos ne dvigubos, taigi kokio velnio už kažkoki šlamštą turėčiau mokėt 4 kart brangiau negu jis vertas. Vienu žodžiu Apple SUX
ligonis 2008-12-03 19:55
bet tam video ir paraso(o ir patys galim isgirst), jog sako "3G yra tvigubai greitesnis..." tikras stebuklas tas apple(visom blogiausiom prasmem)
Anonymous 2008-12-03 19:55
Pritariu Kapash. Siaip apple naudojasi ta proga kad mulkinti, bet papuole, taip jiem ir reikia.
ž 2008-12-03 19:56
O kas ne sux?
Anonymous 2008-12-03 20:25
Tai aišku, geriau naudokimės kiaurias Windows'ais. Padarykim atvirų durų dieną virusams kompiuteryje (daugelis windows vartotojų savo pc apsaugoti nemoka - nieko asmeniškai nenoriu įžeisti, manau visi šio tinklalapio skaitytojai tikrai saugiai naudojasi.). Naudojuos ir Linux ir Windows Vista Ultimate X64 ir Mac Os X Leopard, tame pačiame pats bent kada naudojais normaliai kokiu nors iš Apple dalykėlių ?
Anonymous 2008-12-03 20:36
nesamone.. na ir kas kad kazkiek jis letas. uztat fukcionuoja. pati turiu ta iPhona ir jis tikrai nera toks letas. Jungiantis prie interneto jis sek tiek suletej. bet viespatie taig cia ne kompiuteris. jomajo...
Anonymous 2008-12-03 20:42
: Pritariu, jog nesamonė. Konkurentų anti reklaminė agitacija. Ne viskas kas reklamuojama yra tiesa, net ir kiekvienas dundukas tai juk žino. O kad Apple produktai kokybiški, butu durnizmas ir ginčytis.
Anonymous 2008-12-03 21:02
Patys susirinkit kompą su gerų firmų vardais ir pamatysit tas pats kas Apple kainuoja. O, kad nepatenkintų vartotojų tai vasad bus visiems neįtiksi. Vieniems patinka Win95 dizainas kitiems Vista kitiems Ubuntu kitiems OS X ir t.t.
Anonymous 2008-12-03 21:14
Sedziu prie vistos ir kuo puikiausiai esu patenkitas, ir nesuprantu kam reikia dirbant vienoje platformoje pasileist dar keleta OS ant to pacio pc, tada jau kompo su qoudcore ir 4 gb ramu reiktu, stobal dreamer koks geimeris esi, nors jei cia lankaisi tai 50:50. "Tai aišku, geriau naudokimės kiaurias Windows'ais" pats irgi busi kiauras, kai mac ispopuleres labai, nebijok atsiras virusiukiu ir ant mac, tik dabar cia liaupsinat ir tiek. Yra tokiu kas tuom uzsimineja tik laiko klausimas per kiek laiko jie perpranta, o tada jau saugiauk kiausus. " jog brangi kaina - nesugeba įpirkti, tai geriau šūdu vadins" O zinai kaip gali rinka uzkariauti, jei nori joje dominuoti ir valdyti ja ? Apie kaina cia... kam as leksiu i koki bms ar dar kur jusu liaupsinamo mac'o pirkt uz 5k, jei galiu kitur gauti kokybiska produkta uz padoria kaina 3k. bentkokio mac'o daikto puses kainos speju sudaro logotipas o kompas su tokias pat parametrais tai uz ka as tada mokeciau ?. Ir beje kaip man ismegint ta mac jei as negaliu jo nusipirkt ? Tikrai lietuvoje nera tiek turciu kad visi vaiksciotu su papplais ir mackiais... simacabana sekmes naudojantis siuo produktu, bet ne tavo kompetencija cionais.. tiesiai tariant ne bobu reikals
kiesza 2008-12-03 21:26
gaidys tas apple kaskokia firma isleido 2 telefonus ir nori but lydere pasauly jau..pfff o pvz va nokia samsung ir kitos saziningai uzdirbo sawo varda kokybe ir patraukluima . gaidys tas appple
Anonymous 2008-12-03 21:40
Redakcija gera avatara straipsniukui parinko (y)
Anonymous 2008-12-03 22:02
Žaidimai man ne rodiklis. Taip Quadas. Beja, yra didelis skirtumas tarp noro domėtis naujovėmis ir tarp sustojimo ties viena platforma ir apsiribojimu tik jos žiniomis(ypač kai tik laiko klausimas, kiek ta tavo taip mėgstama platforma egzistuos rinkoje) - man tai reikalinga, hobis be kurio nebūtų įdomu, domėsiuos ir valgysiu informaciją kiek tik galėsiu. Beja niekur nesakiau, kad Mac Os X yra geriausias. Tiesiog sakau, jog tokie kaip tu(jeigu klįstu neimk į plaučius, argumentų nebuvimas iškelia tokias prielaidas) kurie jo nebandę tik stumti ir temokat. Vietoj to, kad nors viena savo sąkinį argumentuotumėt, geriau pavaidinsit kokiais protingais, regzdami sąkinius kurie neturi prasmės. O tai, kad Mac'ai nėra Lietuvoje populiarūs, nereiškia, jog jie nėra populiarūs išvis. Beja, yra didelis skirtumas tarp Microsoft ir Apple ar kokių Linux. Nes vienintelis Microsoft lėčiausiai tvarkosi su problemomis. Linux, kadangi yra atvijoro kodo bendruomenė ir žmonės ten kitokie visos bėdos ir problemos pačių vartotojų yra pranešamos. Priešingai nei Windows. Tarp kitko, manai bms'e už 3k nusipirksi, tai ką gautum su MacBook'u ? Gal per mažai jais domėjaisi. Kiek BMS'e rastum notebook'u kurie turėtų LED ekraną ? Be to, kas liečia Microsoft populiarumą, gal paskaityk h t t p : / / news.softpedia. c o m/news/Linux-and-Mac-OS-X-Killing-Windows-Bit-by-Bit-99117.shtml Ekonominė krizė, kai prasidės, kažint ar tiek daug kiek seniau pardavimų bepadarys Microsft aplamai. P.S Neverta savęs guosti, jog dėl windows kiaurumo labiausiai kaltas populiarumas. TAIP tai turi nemažą dalį įtakos, bet tai nesusija vien tik su tuo. Mac platformai kurti virusus ne taip paprasta kaip Windowsams. Microsoft daug šneka, bet kaip visad mažai daro. Jeigu nemuoki argumentuoti, o tiesiog tik savo piktas emocijas reikšti, ne mano problema. Geriau nerašyk išvis, nelabai kas skaitys. Jeigu rašysi vėl tokias nesamones, kaip rašei pirmame pasisakyme, tikrai neskaitysiu, atsiprašau.
Anonymous 2008-12-03 22:10
To DREMER Mac os nera linux tai unix seimos naris unix . Ubuntu yra alternativa pats naudoju virtual pc
Dream3r 2008-12-03 22:23
Na taip tu teisus dėl šito. Maišausi tarp tų pavadinimų. Bet Ubuntu/Linux ir Mac Os X/BSD vienaip ar kitaip giminingos: http://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizdas:Unix_history.svg Išsami lentelė: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... simple.png
Anonymous 2008-12-04 00:05
Dreamer gali ir neskaityt, man tai visiskai pofik, BEJE uztenka pasiziureti bms'e i apple siulomus laptopus nu ir nieko gero nepamaciau jau sakiau kad be 5k normlaus nepaiimsi. Deja OLED ekranas dar ne viskas. TFT einamiausias nors ir atsilieka nuo OLED. dar uz tokia kaina as jau geriau susirinkciau stacionaru superkompiuteri arba verslo klases kompa. Beje juk sakiau kad moki uz balta spalva(turbut titano oksidas brangsta ), puse obuolio iskirmyjusio ir kita puse mac os. jei as gaunu mac os, isirasau i pc ir turiu super kompiuteri ane ? ir tai uz normalia kaina Arba linux isupuciau ir dar laimingesnis sedziu
bypasser 2008-12-04 00:14
Kompo su quodcore ir 4GB? O kiek vien Vistai reikia? 2GB ir dual core cpu, kad pakenÄ
Anonymous 2008-12-04 00:48
O kodel gi ne ?. Mac kompo technines dalys tokios pacios kaip ir pc na yra ir siokie tokie skirtumai, bet visumoje tas pats pc tik kitoj saujoj, tai kur tas suo pakastas ? OS ? Na sutinku, kad mac os pazenges, galbut priprasciau ir prie jo kaip ir pripratau prie vistos, bet man mac os suvalgytu pinigine ir dar tureciau menesi badaut ir ta troskuly tureciau numalysint baltos spalvos apsvaigintas. pvz piliesi benzina toje degalineje kur pigiau ? nors jei multimilijonierius esi, tai tada savaime aisku, beje zinai kiek teko girdet, tai tie patys turtingiausi nepasikuklina ir taupyti - ironija ? Pvz mano principas rinktis kokybiska daikta, jei as zinau kiek tas daiktas vertas, kodel as tureciau permoketi ? Juk didzioji rinkos dalis to ir nori kad pigiau butu, todel ir renkasi pagal savo kisene, zinoma, to skyrstimo neisvenksi dabar, taigi mac nusitaike i pasiturinciuju rinka ir ten karaliauja, o windows paplites tarp vidutiniu vartotoju, bet jei as matau kad microsoftas baigia nusivaziuoti parsisiunciu dykai is neto linuxus tuoj pat supuciu ir vsio. Nezinau kada rasim kompromisa bet dar pasigyncisim
Anonymous 2008-12-04 05:34
As paprastai komentaru nerasau. Bet sikart... Kionig nepyk, vyras, bet tu rimtai kvailas kaip kede. Man butu zema teigt, kad Mercedess-Benz, Henessey, Bentley, Mielle, Rolex ir Apple, kurie investuoja ir patentuoja kiekviena savo zingsni, yra tik vardas, nes veikia ir atrodo panasiai, kaip "konkuretai". As net neargumentuosiu. Ismanantis supras. Pirk ASUS.
Windas 2008-12-04 11:23
Siek tiek paorgamentuosiu keleta cia komentaru.. vnz cia maciau rase kam keletas OS? ir del to vadini gameriu? atleisk man ish visos shirdies bet esi LABAI BUKAS ir nesubrendes it srityje.... Dirbant su network [tinklais] Linux 100x geriau nei windowsai.. Testuojant programas... ir norint daryti multicore tai labai pravartu nereik tureti 3 pc ir ziureti kaip ji ant kikvieno veikia... Windowsai gerai jei tingi kazka mokytis cia tas pat... kaip jei tingi shikna nusisluostiti paspausk mygtuka ir tau nusluostys.. kompiuteris... tik kiek ten shudo bus tu nezinosi.... Linuxas labai gerai Lauziantis ar testavimo darbams bei kam reik stabilumo... Windows... na realiai tik jei zaidi reikalingi jie.. na ir nebent esi MS fanatikas... kur nzn net kas yra open ofisai ir t..t bei IE naudoji nes net nzn kas yra FF ar kuom ji geresne... yra grazus posakis: IE SKIRTAS TIK TAM JOG SUSIRASTU FF IR JA ISIDIEGTUM Kalbant apie apple produktus... nzn cia vaikai susirinke ar ka? komentaruose juos tik peikia.. apple teisybe sako reklama tik durniems zmonems... jei reklamuoja cocacola gerima ir sako jog be koncervantu jus kiba tikite? reklamoje pamatot kaip masina partrianke zmogu jus irgi tikite? apple tas pat.. Reklama tik lieka reklama jog parodo kad toks ir toks gaminys ar produktas egzistuoja.... todel ir priesh perkant VISKA GALI ISHBANDYT.. povelniu net maista jug gali paragauti jei taip nori ir zinoti pirkti ji ar ne.. Kalbant apie windowsus ar jie kiauri.. na neperdekite per daug... viskas yra kiauro nieko nera nulauziamo viskas remesi i laika ir pinigus.. tad maziau peikite windowsus.. jei tiesiog populiarus todel dauguma juos ir nulauzineja... o kam reik linuxai irgi nesiena.... Labai daug kas priklauso kas per zmogus priziuri kompiuteri ar serveri Apple pc [MACai] darbui su muzika, grafika ir kitais dalykais 100% vertetu pirkti nei stacionaru ar nesiojama asmenini kompiuteri. Skundziates apple kainom lietuvoje... kas jums trukdo uzsisakyti ish amerikos tik apsimokekit uz shipmenta.. Taip "protingai" kaikurie pashneka... peikiat viska o kad pasakytumet kas geriau ir argumentu daug duotumet.. mazuma...