Studentai išrado energiją gaminančius amortizatorius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

puidokas 2009-02-18 22:02
o va cia tai ideja!!! liuks
Anonymous 2009-02-18 22:25
studentai sukure isnaudojos korporacijos )
Tas_pac 2009-02-18 23:11
Aš šitą jau ankščiau buvau sugalvojas :| Dar netgi parašiau... http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... 9346#39346 Reikėjo patentuot...
kionig 2009-02-19 00:31
Kas pirmesnis tas gudresnis
Mindė 2009-02-19 07:36
Tas_pac, ne tavo vieno idėjos atmerkia akis pirmiau, negu tu pats spėji jas įgyvendint. Na bent man pačiam dabar kažkaip smagiau, kai ne vienas toks "užmigęs" esu Kažkaip nepatinka man čia tas žodis išrado. Dažnai ant jo "užkimbu". Visad sakau, kad tokiose vietose reikia naudoti žodį "sukūrė". Manau netgi dviratis buvo sukurtas, o ne išrastas, nors visad sakom "neišradinėk dviračio"
Anonymous 2009-02-19 09:11
Idomu ar tu amortizatoriu pagaminimas neisnaudoja daugiau energijos, nei tie amortizatoriai pagamins per visa savo tarnavimo laikotarpi.
Gregas 2009-02-19 09:46
Pazistamas jausmas Tas_pac, Minde . As irgi pirmiau "isradau" geotermini sildyma, o po keliu metu issiziojau pamates sukurta toki dalyka. Pasirodo sugalvoti neuztenka, reikia ir darbo bei pinigu ideti. O jei i tema, tai labai idomi ideja su tais amortikais. Ar taip ar taip juose prarandama energija, kodel gi ir nesusigrazinus bent dalies. Idomu butu skaiciais pamatyti kiek jie tos energijos grazina atgal.
Anonymous 2009-02-19 11:04
Na cia tik siokia tokia problemele, jau kaip ir visur ar dauguma keliai lygus norint kad viskas atsipirktu turi varineti lauku keliai ar kaimo zvyrkeliais
Gregas 2009-02-19 13:18
Rusijos keliuose tokia sistema labai efektyviai veiktu
Anonymous 2009-02-19 13:51
Dar reikia stabdžių kaladėles įdarbinti. O sunkvežimiai ne ant oro pagalvių
Anonymous 2009-02-19 15:06
Hmm. Na nepatinka man kai straipsnyje nurodo "MIT universisteto studentai". Kiek cia is jusu zinote, kur yra tas MIT univeras?
kionig 2009-02-19 15:52
Kazin, ar tik lenkijos keliai nepralenktu rusijos
creator 2009-02-19 16:27
Dar įdėkime generatorius į: ratus, langų valytuvus, dureles, bagažinės bei kapoto dangtį, vairą, sėdynes..... ir turėsime visiškai elektra aprūpinta automobilį
elektrikas 2009-02-19 16:57
Negi taip sunku sužinoti kas yra MIT turint internetą ? 73 studentai, arba darbuotojai iš MIT yra Nobelio premijos lauriatai http://web.mit.edu/ir/pop/awards/nobel_ ... pline.html
Robinis 2009-02-19 17:58
visos tavo mintys hu* va tik ratai ir generatoriai kažkas ydomaus
Anonymous 2009-02-19 20:04
RASO: "Pakeitus standartines sunkiasvorių automobilių pakabos dalis naujosiomis būtų galima kuro sąnaudas sumažinti per 10 procentų. " Tik turbut neparaso, kad seno ir naujo amort. kainu skirtumas greiciausiai yra didesnis negu sutaupyto kuro kaina. VIENOK: jau senai rasiau ir rasysiu savo nuomone - manau, kad visi tokie elektriniai patobulinimai KAZKO rimtai verti tik elektromobiliuose ir TIK pritaikius juos kompleksiskai, t.y., visus kartu. Nes kalba eina ne apie detales pagaminimo ir jos vartojimo metu sutaupomos energijos santyki, o apie VARTOJIMO PATOGUMA. SKIRKIT TAI, na pagalvokit truputeli: kolkas elektromobiliai yra labai netobuli ir nepatogus naudotis, nes juos santykinai daznai reikia ikrauti ir jie santykinai mazai nuvaziuoja su viena ikrova. So, pritaikius tokius el.amortikus energijai gaminti, PLIUS el. generatoris ant stabdziu, PLIUS saules baterijas, PLIUS dar kazka - tai TIK BENDROJ SUMOJ, gauname nemaza energijos kieki, kuris ZENKLIAI pailgina vaziavimo distancija ir ZENKLIAI sumazina ikrovu poreiki. Net jei kaina del visu navarotu kazkiek isauga, BET tai atperka RYSKUS (ir TIK ryskus) patogumo skirtumas elmobilio vartojimo srityje. Yra daugybe zmoniu, kuriems butent tai svarbiausia - kad daiktas, siuo atveju automobilis, butu kuo patogesnis vartojime, kad kuo reciau reiketu juo rupintis ir nervintis. Toks miesto el.mobilis, kuri ikraut reiktu, tik, pvz., karta per menesi - turetu DIDZIULI pasisekima ir vyru ir ypac moteru tarpe - nes neburzgia, nedumina, nepurvina, tylus ir grazus, o svarbiausia - reikalauja MAZAI prieziuros. O kas liecia butent amortizatorius - cia ivairiu ideju jau senai skraido, ta xebra pritaike tik vienintele kolkas. Na, pvz, kad ta elektra juose gamintusi pjezokristaliniu ploksteliu pagalba - juk automobilis vaziuodamas supuojasi ant duobuciu. Arba - elementarios apvijos per visa amortiko ilgi, kuriose generuojasi elektra, nes amortizatoriaus virsutiniame gaubte yra magnetas. Arba - apvijos butent virsutiniame gaubtelyje, o magnetinis yra amortiko skystis (kas, beje, jau senai naudojama, tik visai kitoms reikmems). Na ir dar atsirastu. Taigi ideju simtai. Visas POINTas - jas sujungti i visuma ir pagamint ISSKIRTINI gamini. Va cia butu tikroji sekme.
M.Mantas 2009-02-19 21:23
Taip, užsieny tokia technologija neatsipirks, nes ten niekas negalvoja, kad ta mašina važinės penkiolika metų. Bet.. šiaip tai nebloga idėja. Stabdžiai, amortizatoriai, tuoj ir variklis ne kurą siurbs, o elektrą gamins Vyrai gaila, kad nespėjot savo išradimų užpatentuot.
Gregas 2009-02-20 00:18
Norėčiau pasidalinti 3 mintimis apie straipsnį ir Vnature komentara. 1. (Akmenukas i Vnature daržą) Dėl naujo ir seno amortiko kainų skirtumo. Paskaičiuokim: Sakykim "Furos" kuro sąnaudos 35 ltr/100 km. Vadinasi, jei tikint straipsniu, nuvažiavus 100 km bus sutaupoma 3,5 ltr (10 proc). Kiek nuvažiuoja toks sunkvezimis per savo amželį? Pataisykit jei klystu, bet manau kad milijoną km. nurieda tikrai. Taigi, per savo gyvenimą su šitais amortizatoriais sunkvežimiukas sutaupytų 36 tonas dyzeliuko. Imam šiandieninę degalų kainą, atimam PVM ir padauginam iš sutaupytų degalų kiekio: 36000 * 2,64 = 95 040 Lt. Manau šitos sumos pilnai pakaktu naujų amortizatorių įdiegimui ir priežiūrai visą eksploatacijos laikotarpį. Žiūrint iš aplinkosauginės pusės irgi manau 36 t degalų nesudeginimas atpirktų gamtai padarytą žala gaminant šitų amortizatorių sistemą. 2. (Abejonė dėl sistemos efektyvumo) Aukščiau esantys skaičiukai tinka tik tam atvejui, jei tie amortizatoriai tikrai sutaupo 10 ar daugiau proc degalų. Bet drįsiu tuom suabejoti. Net jei šitos sitemos naudingumo koeficientas būtų 100 proc., abejoju ar 10 procentų variklio sukurtos energijos "suvalgoma" amortizatoriuose. Tokiu atveju jie turetu buti laaabai laaabai karšti. Įsivaizduokit 10 procentų kokių 350 kW variklio sukurtos energijos atitenka vargšams amortizatoriukams... 3. (atsiimu akmenį iš Vnature daržo) Kur efektyviausia butu taikyt tokia sistema (kad ir kiek ji ten energijos atiduoda atgal)? Va čia tai Vnature pasisake labai teisingai. Tikrai elektromobilyje, kuriame elektros energijos naudojimas "įgimtas" būtų efektyvesnis panaudojimas negu automobilyje kuriame deginamas skystas kuras ir rekialingos papildomos priemonės amortizatorių sukurtai energijai perduoti į ratus.
Anonymous 2009-02-20 19:35
o gal girdejot kurnors ar skaitet - nera minciu daryt ekologiskus hibridinius el.mobilius, su mazais vandenilio varikliukais-el.generatoriais, skirtais tik akumuliatoriu pakrovimui kai sumazeja ikrova?