Ekologiški automobiliai populiarėja vis sparčiau

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaliamonXP 2009-04-05 22:25
Mano nuomone, kuo daugiau kuro rusiu automobilis gali naudoti tuo jis yra geresnis, tada gali pasirinkti pagal situacija. Kaip manai butu lengva isgyvent jei galetum valgyt tik burokus?
Anonymous 2009-04-05 22:47
Kaip teisingai pastebėjo SaliamonXP, po tokios savaitinės dietos imsit neapkęsti visos burokų giminės O čia, hmmm..., gal jau koks 100 metų kaip niekas iš esmės nepasikeitė. Pili benziną ar dyzelį ir važiuoji. Alternatyvos nėra, nebuvo, bet gal bus.
Anonymous 2009-04-05 23:08
Negalima naudoti ir akmens anglies vertimo į kurą jei nori būti žalias, nes akmens anglis ir neatsinaujinantis šaltinis ir kažkada baigsis(jei tokiais tempais ir ne per ilgiausiai užtruksim), tai reikia susimastyti apie didesnę ekologija kaip vandeniliu varomus automobilius, negu akmens anglį versti į skystą kurą...
Anonymous 2009-04-05 23:11
Pats paprasciausias paaiskinimas koks tik gali buti: iveskite youtubej toyota prius bmw m3- turetu vienas senas geras top gear vaizdelis but, ir pamatysit bent jau kazka... Daugiau informacijos pasiieskokit internete- tikrai rasit nemazai, aisku anglu kalba. Diskutuojat apie elektromobilius net nezinodami apie ka diskutuojat- juokinga!!! Kol kas elektromobiliams vietos po saule nera, taciau manau kad vis del, nepaisant ju daromos dar didesnes zalos gamtai, manau jie turi ateiti, nes bukaprociu pasaulyje tik daugeja, o jiems ir reikia- kuo pigiau nusirpirkti ir kuo pigiau eksploatuoti, neatsizvelgiant i zala gamtai. Zalieji dar mazai pazenge pasaulyje kad suprastu tokius procesus, bet cia tik mano asmenine nuomone.
Zilve 2009-04-06 00:40
[quote="JAULER"]Nu ten to video gale tai jau truputį nusišnekėjo, nes sakė, kad yra galimybė suspaustu oru varyti variklį, o tas variklis varytų generatorių kuris spaustų orą, nebent jie sugalvotų kaip apeiti energijos tvėrmės desnį ... na vaikiška.... Be to suspausti orą kainuoja, ir nemažai (o ten buvo paskayta, kad tai nemokama). Ten beveik hibridas , sumanymas jo toks . Jis vaziuoja suspaustu oru kol sis baigiasi ,toliau tas pats vatiklis varomas benzinu ir tuo paciu (sakykim 2 cilindrai is 4 ) vel uzpildo bakus oru .Tokiu budu pavaziavus valanda kita bakai prisipildo reikiamo slegio ir vel tas pats variklis persijungia i ora ir toliau vaziuojama suspausto oro galia . Tokiu budu galima isgauti dideli nuvaziavimo atstuma . Oru varomi automobiliai yra pranasesni pries elektromobilius tik tuo kad oro bakai nesusidevi kaip baterijos , ir jei si technologija paplistu siai dienai butu gan populiari . Elektromobilis is esmes labai geras variantas , tyliai vaziuoja ,galima pasiekti didele galia . Baterijos yra pagrindine problema . Jei atsiras mazo svorio dideles galios ir bent 10 000 ikrovu ciklu atlaikancios baterijos ,tuomet jokie oro benzino dyzelio ar vandenilio automobiliai nebus efektyvus . O hibridai tai tik bandymas sujungti 2 technologijas elektromobilius kurie turi maza nuvaziavimo atstuma ir benzininius su dideliu . Galutiniam variante paimkite koki nors Tojota Yaris Verso kuris 100 km sunaudoja 4 litrus dizelino , nezinau nei vieno hibrido su tokiom harakteristikom . visa esme pelno siekis , jei bus daug oromobiliu ar elektromobiliu kuro poreikis sumazes , tuo paciu sumazes ir zmogaus priklausomybe nuo kuro .O elektra galima pasigaminti saules vejo ar mini hidro elektrinese aisku jei salygos yra .
Smėlis 2009-04-06 09:30
mes jau daugiau nei šimtą metų valgom tuos burokus. ir nieko. tik mažumėlę neekologiški tie brokai, bet nemažai žmonių mielai ir toliau juos valgyt sutiktų. o elektra iki šiol yra gaminama daugiausia ta pačia "purvina" technologija. neskaitant bandymų ją gamintis saulės, vėjo ir vandens pagalba. visgi, šie būdai irgi nėra visiškai "žali". tai koks pointas turėti elektromobilį, kuris šiai dienai (o gal ir apskritai) yra kur kas brangesnis, nepraktiškas ir ne ką mažiau teršiandis aplinką. beje, įsivziduokit jei visi dabar pakibtų ant tinklo savo elektromobilius krautis...
Anonymous 2009-04-06 10:24
bla bla bla, dava duokit ir i Lietuva tokius, kai visoki sh. atsiprasant tai varo, o kai gera daikta tai tik propaganda, nebus tu masinu, nebus
Anonymous 2009-04-06 10:27
o tikslas tas kad nemazai saliu yra normalios ir turi atamones pasistate ir subines nelaizo europos biurokratam ir savo elektriniu neuzdarineja ir stato ant atomo, del to gali leisti ir elektomobilius i trasa, ne taip kaip musu kibirai
Anonymous 2009-04-06 15:02
nepamirskit, kad elektromobiliams reikia elementu. elemento siuolaikinio gyvavimo trukme 3-5metai. taigi po 3 metu teks keisti visus automobilio elementus. elementus reikia pagaminti, o gamyba tersia aplinka, reikalauja resursu. va cia ir didelis minusas, kaip pagaminti elementus, kad jie butu pigus, mazai tersiantis aplinka( gaminant ir utilizuojant), dideles talpos, normalaus galingumo, ilgaamziai ( apie 10 metu), lengvi ir kad pats vairuotojas galetu labai lengvai be jokiu issilavinimu pasikeisti. be to japonai paskaiciavo, kad jei visus auto pakeitus i elektrinius, jiems reiktu pakeisti visus elektros tinklus ir ivesti automobiliu krovimo laika atskiroms sritims, kitaip bus tiesiog buum visiems elektros tinklams ir ekeltrinems nuo perkrovos. su vandeniliniais varikliais, didziausia problema - vandenilio talpa, jo saugojimas ir t.t. yra israsta daug medziagu, kurie labai puikiai adsorbuoja vandenili, bet per mazas adsorbavimo turis. toki"elementa" gali trankyti, deginti, jis nesprogs, taigi sauga isspresta. Taigi vandenilinio varilkio minusas - jo talpumo kiekis bake. vandenilis isgaunamas lengvai, lengviasiausias budas yra pasitelkus elektrodus suskaidyti vandeni, bet isgavimo turis laiko atzvilgiu yra mazas, be to nekiekvienas ta sugebes pasidaryti nesusiprogdines ar neissprogdines ko nors kaip pvz namu, darbo ir t.t. be to vandenilis ne tik is vandens isgaunamas taigi ateitis yra hibridiniai automobiliai ir visa technika, kas laimes is ju parodis ateitis.
Anonymous 2009-04-06 15:27
Nervina tie hibridai. Geri laikai būdavo: įpili benzino su švinu, lupi gazo, karbas atsidaro, mašina daro burnautus ir eina kaip išprotėjus. O dabar. Tie išsigimėliai hibridiniai automobiliūkščiai nė ratų nesugeba prasukt su savo technologijom.
Anonymous 2009-04-06 15:28
hibridas yra gerai dideliuose miestuose (kamsciuose) kuomet vaziuoji gazas-stabdis. minusas būtų kaina.
Anonymous 2009-04-06 17:30
Reikia magnetinį variklį naudoti, kuris sukasi be papildomos elektros tol, kol neišsimagnetins magnetai. Tik idomu ar magnetiniai laukai nekenks žmogaus sveikatai. Taikos ir laimės!