Komsomolske prie Amūro sudužo moderniausias Rusijos naikintuvas „Su-35“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ligonis 2009-04-27 17:10
ka suduzta del kompiuterio ar kokio gedimo ore - aisku, bet kad atsitrenktu i kliuti isibegedamas...
samokslas 2009-04-27 17:37
Nu jo tikrai nebutu rusai DD ''prototipas įsibėgėdamas susidūrė su kažkokia kliūtimi ant gamyklos pakilimo tako'' Su kazkokia? wtf tai ka jie ten nezino kas pas juos ant pakilimo tako laikoma ar kaip?
kionig 2009-04-27 17:40
Jo kazkiek keista, kad taip galejo suduzt. O ne visi bandomieji skrydziai buna sekmingi. Kai ziurejau per exploreri apie amerikonu aviacija, tai nepamenu kokio modelio naikintuvas sugedo skrydzio metu - stabdziai kazkaip sugedo, todel pilotas negalejo nusileisti nusileidimo take, nes buvo pertrumpas atstumas sustojimui, tai surado isdziuvusi ezera - dykuma ir taip riedejo kol sustojo, o nesinorejo to naikintuvo sudauzyti, kuris kainuoja apie 1 mlrd
paranoikas 2009-04-27 17:40
am.. amerikoje suduzo naikintuvas.. rusijoje suduzo naikintuvas... amerikieciai papilde armijos arsenala naujais ginklais.. rusai planuoja pirkti naujus automatinius ginklus armijai.... tie ta tai tie ta.
HiTech 2009-04-27 17:52
Keista kad isvis nutekejo tokia informacija is rusu. Ir kazin ar buvo ta kliutis isvis, gal tik labai nenorejo skelbtis apie lektuvo defekta...
Arns 2009-04-27 17:53
kionig, vienas dalykas kai dar isibegedamas su kazkokiu gedimu susiduria ir visai kitas kai ore, ore jei varikliai dar veikia galima ruostis sekmingam nusileidimui, o stai kylant negidejau ne vieno sekmingo(kai lektuvas nesudusta) atvejo, tiesiog per mazai ir laiko ir galimybiu kazka keisti(pvz neuztenka variklio traukos jam imti ir pakilti).
kionig 2009-04-27 18:11
Nu nevisai, pvz surinkai nauja lektuva, tai jis zinoma be testu neapsieis, taigi negali zinoti, kur, kada, ir kaip atsiras kokia mechanine klaida ar kompiuterio, tuo labiau nors ten simtai davikliu, bet ir nevisada indikuojama, tai tenka priiminet sprendimus ne vien paciam pilotui, o su baze. Nu zinoma jei kritinis atvejis tada be katapultacijos neapsieinama. Pvz A380 7 zmones skrydzio metu viska reguliavo ir stebejo, bandymas truko ~30 min ar daugiau. Tie bandymai ne siaip sau, o tikras kamikadzes darbas
Arns 2009-04-27 18:26
aisku cia savaime suprantamas dalykas, tokiuose lektuvuose dazniausiai buda daugybe unikaliu sprendimu, iki tol veikusiu tik popieriuje ir simuliatoriuose, o cia reikia ne tik jais pasitiketi, bet juos iki maksimumo panaudoti. Dbr kiek zinau jau paciom pirmosiom versijom valdyti diegiami kompiuteriai, o tik kiek pabandzius sodinamas zmogus. Bet esme ta pati, kylant joks lektuvas nieko negali padaryti istikus problemai, truksta veiksmu laisves, kokios atsivere esant ore, juk net naikintuvas gali kiek pikiruoti, o kildamas jis apart vis igyjamo didesniopagreicio nieko neturi, cia kaip masinos nesugebesi pasukti isvydes kliuti, o pakiti nepasiekus reikiamo greicio net reaktyviniams varikliams galios per mazai
kionig 2009-04-27 20:19
Teko matyti dabartinio ABS naujausiuose automobiliuose, ka jis sugeba su trupuciu zmogaus issikisimu, tai kompiuteris, kuris viska apskaiciuoja ir taip isvengiama dideliu nuostoliu. Taip pat lektuvai dabar be kompiuteriu, netektu savos galios. Nuo zemes lektuvai turi pakankamai vietos isibegeti, o ne kaip tanklaiviuose 50 metru startui. Taigi kaip rasoma straipsnyje, kad sugebejo pries pakylant kazka kliudyti, tai cia jau nebe lektuvo gedimas, o tai jau krenta atsakomybe pilotui ir dispecerinei, ir kitiem atsakingiem padaliniam. Bus tu naikintuvu dar ir primastys rusai is kur ju gauti Tik kazkaip keistokai nustebina antrastes, kad duzta patys geriausi
Tomcat 2009-04-27 20:53
Aš kažkodėl, arns, netikiu kad valdo kompiuteriai lėktuvus pirmuosius. Nebent jau kokokius sunkiai valdomus, kur ir taip daugiasuia darbo darytų pc. Juk prieš konstruojant viską pačiame kompiuteryje išbando, o po to surenka, patikrina ar viskas veikia ir tuomet jau su pilotu pradeda skraidyt. O lėktuvnešiuose naudojama arba katapulta, arba tramplinas plius tam būna pritaikyti lėktuvai, bet esmė tapati- kaip nesugebėjo nei pilotas nei dispečeriai pamatyt kažkokios pakankamai didelės šiukšlės (juk net lėktuvą sudaužė).
zamzungas 2009-04-27 21:50
negarantuoju bet ta kliutis gali buti tik virtuali (supraskit kaip norit)
nasabrains 2009-04-27 22:02
Tapke 2009-04-27 23:00
Galbūt susidūrė su paukščiu ar jų pulku, bet, manau, tokios lėktuvų bazės turėtų naudoti kažkokias apsaugas nuo atsitiktinai pralekiančių paukščių, juos kažkaip baidyti.
studentas 2009-04-27 23:07
abydna. tas lektuvas kokius 100mln kainavo
Darek 2009-04-28 10:57
labai gaila gražus paukštis buvo
andriulis 2009-04-28 14:06
Kilo ir ten tau elnias ant pakilimo tako pilotas katapultavosi,o lektuvas babach ten juk zveriu netruksta ir i formules 1 varzybas zveriukai bega i trasa
Arns 2009-04-28 18:06
kiek zinau pc daugiausiai sraigtasparniams naudojami isbandyti(per aerodromas laida berods uzsimine), ju tikslas tiesiog isbandyti kaip jie pakyla ir ar stabiliau sugeba skraidyti, visas ribas isbandineja deje jau zmogus. Na, o del siuskliu pakilimo take, jau paminejo pavyzdi kuri tau norejau pateikti vos perskaites tavo posta, pakilimo takuose kartais lieka daleliu nuo kitu lektuvu, nenustebciau jog tuo taku naudojasi ne vien sis lektuvas. Bet aisku palaukim kol(ar) paskelbs kos gi ten pasimaise