LOGIN2009 metu išbandytos naujausios technologijos  (0)

Vakar vykusioje interneto ir tinklaraščių konferencijoje „LOGIN 2009“ buvo išbandytos naujausių technologijų galimybės – bevielis 4-tos kartos VDNET interneto ryšys visiems konferencijos dalyviams vienu metu ir realiu konferencijos laiku socialinių ir rinkos tyrimų internetu kompanijos „Macroscope“ atliktas dalyvių nuomonės tyrimas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Renginys skirtas aktyviausiai interneto bendruomenei – tinklaraščių kūrėjams ir autoriams, kurie yra imlūs technologijų naujovėms, – teigia „LOGIN 2009“ organizavusios VšĮ „Co“ direktorius Arnoldas Rogoznyj. – Todėl stengėmės pritraukti įmones, galinčias pateikti mūsų dalyviams dar niekur Lietuvoje neišbandytas interneto galimybes“. Jo nuomone, taip buvo įgyvendintas vienas iš „Login“ tikslų – naujausias technologijas savo dalyviams parodyti praktiškai.

Visą konferencijos dieną beveik 1500 dalyvių galėjo naudotis bevieliu VDNET internetu, kurį ši telekomunikacijos paslaugų teikėja įdiegė bendradarbiaudama su pasauline IT sprendimų kompanija „Hewlett-Packard" (HP). 4-tos kartos „HP Procurve" sprendimas, leidžiantis tiekti bevielį internetą vienu metu iki 2000 vartotojų, buvo teikiamas 4-iais šiandien egzistuojančiais standartais (buvo galima jungtis visais mobiliais įrenginiais). Tai suteikė konferencijos dalyviams galimybę ne tik naršyti internete sparta iki 50 Mbps, pildyti savo tinklaraščius, bet ir interaktyviai bendrauti su konferencijos pranešėjais, siunčiant jiems klausimus per mikrotinklaraščių platformą blake.lt.

Konferencijos metu vyko ir unikalus žvalgomasis renginio dalyvių nuomonės tyrimas, atliktas pagal geriausias Web 2.0 tradicijas. Šiuo tyrimu siekta nustatyti tendencijas – kur link keičiasi žmonių santykiai veikiami socialinių tinklų. Žvalgomajame tyrime dalyvavo 242 konferencijos dalyviai. Virtualios apklausos rezultatai rodo, kad žmonių suvokimas apie save ir kitus virtualybėje skiriasi – beveik 7 iš 10 respondentų teigia, kad jų virtualus profilis atspindi tikrąjį jų veidą, tačiau apie kitus taip pat mano tik kiek daugiau nei 2 iš 10.

„Konferencijoje dalyvavo aktyviausi interneto vartotojai, kurie geriausiai junta santykių virtualėjimo pasekmes, todėl manėme esant tikslinga daryti tokį tyrimą kaip tik šioje erdvėje, – sako „Macroscope“ tyrimų vadovė Renata Lazdin. – Penktadalis apklaustųjų nurodė, kad virtualiuose socialiniuose tinkluose praleidžia 4 ir daugiau valandų. Tiek pat teigia, kad tomis akimirkomis, kai negali prisijungti prie mėgstamo tinklo, jaučiasi blogai, arba labai blogai. 14 proc. teigė, kad mieliau rinktųsi virtualų, o ne gyvą bendravimą“. Pasak R. Lazdin, ateityje šioms tendencijoms Lietuvoje tirti turėtų būti skiriama daugiau dėmesio. Išsamūs tyrimo rezultatai bus paskelbti birželio 8 d. „Macroscope” tinklapyje www.macroscope.lt.

Trečius metu vykstančioje didžiausioje ir vienintelėje tokio pobūdžio konferencijoje „LOGIN2009" metu pranešimus skaitė 26 užsienio bei Lietuvos interneto ir tinklaraščių specialistai. Konferencijoje buvo apdovanoti lietuviško interneto plėtrai labiausiai nusipelnę tinklaraščių kūrėjai, išrinktos geriausios el. iniciatyvos ir projektai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: