Auga “pigiausio pasaulyje automobilio” paklausa (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

PrjctCore 2009-10-15 10:56
nu ne Tata ne mashina geriau nenaujas golpukas nei Tata imant viska ish eiles - nuo saugumo iki variklio ekonomishkumo rodikliu ne taip jau ir grazhiai viskas atrodo. jau geriau su biotualetu "Smart for 2" vazhinetis
ligonis 2009-10-15 12:40
PrjctCore: akivaizdu, akd nevelnio nematai be saves jo kaina maza tam, kad ji galetu isigyti besivystanciu saliu neturtingos seimos. ir kad nereiketu gaist savaites, kad nusigaut i vieta esancia uz 100km.
PrjctCore 2009-10-15 12:54
aga ypach besivystanti yra JAV kur parduodama Tata Nano liuks versija nu tu duodi ligoni beja esi ten buves ? tolimoj azijoj ar gilioj afrikoj ? ne ? tai nekomentuok - visi vazhinejasi su motoroleriais (azija) ir metalo lauzhais su varikliais (afrika) nori nusipirkti mashina kuri avarijos metu tave apsaugos ne ka daugiau nei mopedas - prashom Tata Nano, taip pat jie turi ir pickupu kurie "identishki" mazdoms tik subyra 10 kart greichiau.
vyckas 2009-10-15 13:09
Tu manai JAV nera skurdziai gyvenanciu seimu, kurios neturi uz ka nusipirkt normalaus automobilio ? Jei ziurejai video, nors is tavo komentaru tuo abejoju, tai ten ir sako, kad sitas automobilis ir skirtas pakeisti motociklams, kad vietoj to, kad 4 zmones vaziuotu vienu motociklu persestu i automobili, ka iki siol buvo sunku padaryt butent del dideliu auto kainu. galbut del to pacio saugumo. Automobilis visuomet bus saugesnis uz mopeda, kad ir koks mazas butu.
PrjctCore 2009-10-15 13:25
ant 100cc mopedo azijoj vazhineja 3 zmones ir dar su pirkiniais + koki vaika isigruda jiems mopedas kaip arklys viska pavezha, ir visvien 3 kart pigiau kainuoja suvalgo mazhiau kuro uzhima mazhiau vietos ir atlieka praktishkai tiek pat darbo. kai man patinka zhmones gyvenantis savo 4 sienose priesh kompiuterio monitoriu - visishkai nemate pasaulio ir komentuojantis apie "skurdzhius" amerikos zmones... tuo labiau nu ir kaip tu skurdzhius 4 begemotus amerikiechius ikishi i shita degtuku dezhute. ash tau pavyzdi duosiu - keliavau po azija -kokio 1.5m2 ploto lifte vieshbutyje keliuosi ir zhiuriu lifte priklijuota MAX load 11 persons or 700 kg - labai amerikietishkais standartais skaichiuojama tas pats su indija - sukure ish ishlyditu dvirachiu plieno kibiriuka i kuri tilps 2 skersi amerikonai pavadino liuks ir bando shtatuose pardavineti tu asmenishkai tokia mashina pirktum ? rizikuotum savo sheimos saugumu ?
Nmz 2009-10-15 13:32
Kuom jin nesaugi? Norint prekiauti tokia masina europoje ji turi atitikti europinius saugumo standartus. Kitaip neleis prekiauti.
bahuriux 2009-10-15 14:18
kaip tokia masina gali buti saugi, jei ant kiekvieno posukio rizikuoji apsiverst ant sono. Negaliu pakesti tokio gejisko dizaino masinu, jei padaro maza kebula tai bent jau paaukstina, tipo kad gerasnis matomumas butu ir nepagalvoja, apie masinos stabiluma, beja sita liga turi visos mazozos masinytes, yra isimciu ford KA kiek stabilesne atrodo ir netokia auksta, o ratai kiekimanoma sonuose isnesti, apie dizaina nutyliu. Bet kita vertus tokiu masinu reikia besivystaciom salim, o ir paklausa kalba uz save, bet juk buvo galima suprojektuoti, truputi platesne ilgesne, gal ir zemesne, nebent taip jie nori ispresti demografine problema Beja siandien isvengiau avarijos, ne del mano kaltes, bet man uzkiso rate. Jei nebuciau turejes zemos stabilios masinos, su sportiniais kietais amortizatoriais, su afigieno sukibimo minksto misinio placiom padangom, veikianciu ABS, tai nebutu isgelbejusi net zaibiska reakcija, nes praejo ~50cm atstumu su savo sonu nuo mano priekinio desino kampo. Reikejo man su kokiu smartu vaziuoti, jauciu buciau kulversciais issiridenes is rato, apie tokia tata nano net nebekalbu, butu nuputes mane su 5 bimbalu.
Tir4elis 2009-10-15 14:22
Šiaip firmos steigėjas pats yra indas ir pristatinėjo šį mažių kaip Indijos rinkai skirtą automobiliuką. Kalbėjo ir apie tai kas video minima, kad jam nepatinka, kad Indijos žmonės nesaugiai važinėja su motoroleriais ir daug jų žūsta todėl sumastė pigią mašinytę. Tačiau nustebo kai ir EU, bet JAV ji sulaukė susidomėjimo, taigi ir padarė dar viena "liux" modeli europos ir JAV gyventojams.
bahuriux 2009-10-15 15:21
tai dabar su ta nano traiskys dviratininkus ir motorolerius, salyginai saugus automobilis indijoje, kai kliutis motoroleris.
immortallt 2009-10-15 16:25
Dudes, nusikalbat kai kurie kaip reikalas... Teko rasyti darba 30psl apie tata motors, tai pirma, ji buvo skirta tik indijos rinkai, bet paklause atsirado ir kitur. Kai atsirado paklausa EU/US tai jos tokios negalejo eksportuot, nes neatitiko jokiu standartu, isskyrus 4 ratai Sita masina nera skirta lakstymui, lenkimui, ekstremaliom situacijom ar saugiam vaziavimui (beje visos mazesnes masinos yra nesaugios, jei nori buti saugus - pirk fura). Ir kaip uz tokia kaina (galutine, prieinama klientui), jus nerasite geresnes masinos. Net motoroleris, kuris temps ilgiau nei viena menesi kainuoja brangiau nei Tata nano (ne lux versija). Jei jums ji nepatinka - nepirkit. As asmeniskai manau, kad indijos rinkai ji tinka puikiai, Vakaruose, nemanau nemanau... O ten buve rytu salyse, gal patylek (PrjctCore) Man rodos tu neisivaizduoji kokie skirtumai dideli tarp ivairiu indijos regionu, ka jau kalbant apie visa azija. Itariu pasivazinejai turistiniais marsrutais ir jau manai viska zinai. Ten yra tokiu rajonu, kur tokie namukai ir masiniukai vazineja, kad ir per visa rytu europa nerasi.
thatsmeLT 2009-10-15 19:46
Man kiek teko vaziuoti su tokiom masinom, tai jos labai nestabilios pasirode. Keliai duobeti, ta sportine vaziuokle nedirba kaip priklauso, nesugeria neligumu bet sokineja. O platus ratai vercia masina elgtis keistai, ji plaukioja po kelia gaudo visas provezas. Aisku gal pas tave ten kokia tai labai bragi ir kokybiska masina ir taip nesilegia, bet is daugelio tu placiaraciu "sportiniu" auto kurios gatvem vazineja tai tik juokas ima. Edit: Jei i tema, tai as rinkciausi geriau nenauja Vokiska arba Japoniska auto, nei nauja tata
Arns 2009-10-15 21:31
Na ir kas iš to jog įveštu i Europą? greičiausiai jos būtų paklausios nebent kokioje Albanijoje, visur kitur žmonės atsisijoja, arba turi pinigų nors grabui, bet vis dėl to automobiliui arba neturi pinigų ir neturi net teisių. Manote jog visi "pamažinti" automobiliukai visados perkami pačių vargingiausių žmonių? Na JAV nebuvau, gal pas juos tokia logika, bet visoje rytų europoje, mažas mašninytes labiau perka pasiturintys žmonės(atseit "už ekologiją"), tad Nano nebūtų ir nebus paklausi prekė. Azija kas kita, ten net tokia bus priskirta prie prabangesnių prekių(aišku paprasto akimis žiūrint), tačiau atminkim jog kiekviename regione ir net valstybėje tie skirtumai itin skirtingi
Zigzaueris 2009-10-15 21:32
Siaip cia indai kure sau sita masina,bet cia tik tarp kitko...
PrjctCore 2009-10-16 06:30
immortallt - po azija ash jau bastausi beveik metus - afrika maishiau 5 metus ir ne ash ne turistas ir ne ash ne jureivis kuris tik uostus mato... teko buti ir labai ishsivyschiusiuose shalyse kur tokia kaip lietuva technologishkai atrodo akmens amzhiuje, ir tokiuose kur tikras akmens amzhius dar tebera. kas del kainu - motoroleris azijoj kainuoja nuo 900 USD iki 1400 USD nukeliauja jie per savo gyvenima net po 200000km ko net nevisos mashinos gali pasigirti. kiek toje pachioje indijoje zmoniu kurie lushnuose gyvena - geri 70-80 procentu !!! taip del milzhinishkos populiacijos zhinoma bus milionai pardavimu bet visvien motoroleriai azijoj yra pagrindinis transportas kas del pigumo tai viskas paprasta - pvz sedynes gaminamos vienodos kokia keleivio pusej tokia ir vairuotoje nors europinese mashinuose tokio nerasi, visokie taupymai tokiais budais kaip vietoj 3 varshtu padarome 2 na tikrai ash geriau senesne bet saugesne mashinyte vairuosiu negu nauja nano
bahuriux 2009-10-16 14:08
Del provezu gaudymo esi teisus, bet tokiu provezu kurios uzknistu tektu paeiskoti, miestuose pirmuose juostuose kur autobusai ispjauma, paprastai pirma juosta tik tam kad pasukti i desine, beto visada galima apsizergti tas provezas. O del stabilumo ziauriai klysti, tau tik taip pasirode, Jei amortikai minksti tai ABS iskarto pradeda trasketi ir nestabdyti normaliai, Jei as galiu iveikti posuki pvz ant 100, tai tu busi griovy ant 80 darydamas ta pati, su tavo manymu stabilia ir minksta masina. Sustabdyti galiu 20-30% greiciau, negu iprasti auto. Duobes krato zinoma, bet kad masina sokinetu per duobes, jos turi buti baisios ir greitis labai didelis. As turiu dvi masinas iprasta ir su sportine vaziuokle, tai tikrai turiu kaip palyginti. Tie amortikai dirba, netaip kaip iprasti, nusispaudzia "lengvai" tik ~2X kieciau uz stock, o atkyla ~4X kieciau, (reguliuojami) tas ir neleidzia masinai pasokti i ora. Turbut tau teko vaziuoti su labai zemo profilio padangom ir paprastais amortikais, taip speju pagal tavo ispudi. Masina mano nera nei nauja nei brangi, bet susidejau atitinkamas dalis, kas man leidzia jaustis saugiai kely. Zinau, kad daug kas nemegsta kietu masinu, bet mazai kas supranta ju privalumus. Net mano zmona per ilga laika suprato tu masinu skirtumus ir galimybes. Jei i tema tai zymiai geriau koks senas golfas, ar polo uz 500-1000lt. su dujom ar dyzelis.