Shell statys patį didžiausią pasaulyje laivą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2009-10-15 16:40
Galetu ir Lietuvai uzsakymui toki viena numesti
Arns 2009-10-15 17:00
Lietuva neturi galimybės prie tokių projektų prisidėti, o ir nenaudinga, daug naudingiau bandyti prastūminėti tuos laivelius, kurie jūroje stato vėjo jagaines, berods mes vieninteliai tuo užsiimame
sarkusz 2009-10-15 17:40
Klausimas kaip jis po mūsų kuršių marias paplaukytų.. o šiaip tai normaliai Shell.. viska išsunkt pasiryžę...
Gemex 2009-10-15 18:55
Oh, what's that? Do I see an iceberg coming this way?
immortallt 2009-10-15 20:34
Kursiu mariose tokio nera kur statyt Sitokiem laivam atskiri nauji dokai turi buti varomi ir jau atviram vandeny, butu kaip tik naujas projektas paskatinantis nauja uosta atviram vandeny varyt - vienos is geriausiu Lietuvos alternatyvu, bent jau mano nuomone. Na joa, vejo jegaines aptarnaujantis laivelis neblogas gavosi, bet kad tiek ju tereikes...
Marius.brn 2009-10-15 20:39
Norėčiau tokį klaipėdoje pamatyti kokiame baltiske statomą.
Arns 2009-10-15 21:21
nejuokaukit, Lietuvoje tokie nebuvo ir nebus, dėl paprastos priežasties, mūsų priėjimas prie vandenyno per siauras, tad net per pus mažesnis sausakrūvis dar nepriplaukęs Vokietijos jau pasieks dugną
lape 2009-10-15 21:57
Palyginimui - planuojamas "pats didziausias" yra net 30 metrų ilgesnis už didžiausią
langas 2009-10-15 22:49
o jei bus apokaliptinis karas tai ten gales gyventi zmones, bus kaip atskira valstybe plaukiojanti
PrjctCore 2009-10-16 07:03
jokios chia naujos idejos nera - panashaus tipo laivai trumpai tariant FSO ir FPSO jau naudojami 20 metu, vienintele naujiena kad nuo naftos gavybos pershoko ant duju. kas del laivo statymo tai viskas paprasta - ta pati technologija kaip FPSO - Samsung Heavy Industries pastato pati korpusa be jokios yrangos, nuleidhzia i vandeni, kadangi laivas ish esmes shioje stadijoje tik kiauras be jokio balasto o jo vandens ishstumimas paskaichiuotas kur kas didesnei masei tai jo pradine gramzda bus tikrai nedidele - 7-8 metrai nedaugiau - tada laivas nustumiamas prie krantines kur pradedama montuoti visa likusi yranga. kas del straipsnyje paninetu 450km vamzdynu tai chia juoku darbas - tuo labiau kad duju gavybai naudojamos mazho skeresmes triubos - nuo 10 iki 14 coliu diametro dazhniausiai dengtos 3 lpp ar 5 lpp, (nes zhiurint ish laivo specifikaciju jo pasiekiamu klodu gylis nera didelis tai speju bus pritaikytas ishgavimui negiliuose vandenyse) nors ir mazhiems klodams suringti bus nemazhai pinigu ishleidzhiama - nes ne vienas grezhinys visu pirma bus daromas o "ferma" kur bus sukishama visa povandenine yranga su visais vozhtuvais paskirstymo vamzdynas galiausiaimontuojamas "riseris" kuris baigsis pluduru vandens pavirshiuje prie kurio bus prijungiamas FLNG. zhinoma shito FLNG dydzhiai ispudingi - bet ish esmes technologija nenauja. tik jos pritaikimas ishradingas. iki shiol taip siurbdavo tik nafta kas del lietuvos - tai jie niekur pinigu kishti nenori, beja kaip ir musu kaimynai tai va pasiruoshkit uzh naturalias dujas moketi x2 kartus, mazhdaug po pusantru meteliu. kai bus baigtas Nord Sream projektas ir rusija i europa dujas varys baltijos juros dugnu o ne per visas draugishkasias pabaltijo valstyves, o kadangi niekur i musu puse nuo pagrindiniu vamzdzhiu nebus atshakos tai gausim dujas ish rusijos senuoju vamzdynu bet jau uzh galutinio vartotojo kaina o ne tranzito nuolaidom. arba pirksim tas pachias dujas ish vokietijos. ai kaip bus smagu tada, sakot dabar krize ir shildymas brangus ? palaukit dar pora metuku