Sparčiai tobulėja virtualių garsų kūrimo programos (Video)  (7)

Daugeliu atveju sukūrus dinaminius kompiuterinius modelius bei jų animacijas, ypač galinčias reaguoti į vartotojo veiksmus, labai sunku yra priderinti kokybišką garsinį signalą, derantį su vykstančiais vizualiniais efektais.

Todėl jau kuris laikas mėginama sukurti tokius modelius, kurie patys generuotų ir garsus, kurių, kaip ir modelio eigos, nebūtų galima numatyti iš anksto. Apie Kornelio universiteto kompiuterių mokslo fakulteto darbuotuojų sukurtą programą mes jau rašėme čia - naujienoje taip pat yra ir video intarpas, kuriame galite įvertinti dirbtinių garsų kokybę.

Dabar gi New Scientist publikavo dar vieną video intarpą, kuriame toliau pristatomi šios srities pasiekimai. Kompiuterinė programa garsų modeliavimui skaičiuoja netiesinių lygčių, aprašančių akustines bangas, sprendinius. Jei anksčiau reikėdavo net keliolikos dienų kompiuteriui sumodeliuoti, kaip galėtų skambėti susiduriantys daktai, ir sugeneruotas garsas ne visuomet būdavo panašus į realų, tai naudojant šios programos algoritmus, pakanka minučių, ir yra sukuriamas realus virtualių objektų skambesys.

Garsai šiame video įraše yra ne įrašyti, o sukurti kompiuterinės programos:

" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" callback3146="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" callback1441="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }">

 

Aut. teisės: MokslasPlius
MokslasPlius

(0)
(0)
(0)

Komentarai (7)