Įžymybės bėga į „Threads“: Laimingas lankytojas net gavo dovanų naujutėlę „Teslą“. Tiesiog šiaip  ()

Zuckerbergo programėlė „Threads“ auga kaip ant mielių - jau dabar joje pilna įžymybių ir įvairaus plauko influencerių. Kas juos į ten vilioja?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Threads“ programėlė, naujausia „Twitter“ konkurentė, gyvuoja vos porą savaičių. Startavusi liepos 5 d., ji iškart tapo greičiausiai augančia socialinių tinklų svetaine, nurungusi net sprogstamą augimą patyrusią dirbtinio intelektro platformą „ChatGPT“. 

Naujausioje Zuckerbergo kompanijos „Meta“ programėlėje vos per dvi valandas užsiregistravo 2 milijonai žmonių, 5 milijonai per keturias valandas, o per septynias valandas užsiregistravo neįtikėtinas skaičius, bet 10 milijonų žmonių.

Beje: naujas „Tesla“ automobilis jau padovanotas ir apie tai visai nepajuokavome. Bet jei atsidursite „Threads“ tinkle, gal suspėsite išlošti ką nors kita? Jei ieškote informacijos būtent apie tai, daugiau įdomybių rasite prieš pat šio teksto pabaigą.

Tai kodėl gi „Threads“ sukėlė tiek daug triukšmo, ir apskritai, kokia tai programėlė?

Kas tai yra „Threads“?

Naujausia Marko Zuckerbergo sukurta socialinių tinklų programa Threads App dabar pasiekiama iOS ir Android įrenginiuose. „Treads App“, „Instagram“ skirta „teksto pokalbių programa“, siūlo vartotojams naują būdą įsitraukti ir prisijungti prie socialinės žiniasklaidos.

Programėlės naudotojai gauna prieigą prie platformos, kurioje gali bendrinti įrašų naujinius ir įvairių tipų turinį, pvz., tekstą, vaizdus ir vaizdo įrašus. Naudodama tokias funkcijas, kaip mygtukai „Patinka“, pakartotiniai įrašai ir komentarai, jis skatina vartotojus įsitraukti, suteikia galimybę aktyviai skleisti idėjas ir įsitraukti į kitų naudotojų veiklą.

Kodėl „Threads“ gali nuskandinti „Twitter“?

Dabartiniam „Twitter“ savininkui Elonui Muskui sukėlus šio socialinio tinklo krizę, iš ten pasitraukė daugelis žymių kompanijų, įskaitant „Apple“.   

„Twitter“ prarado populiarumą po to, kai Elonas Muskas perėmė įmonės kontrolę. Atrodytų, kas čia tokio, tačiau dėl šio pokyčio reklamos išlaidos JAV sumažėjo net 59%. Sumažėjęs reklamos kiekis lėmė ir nemažą rinkos sąstingį, tad nenuostabu, kad daugelis įmonių laukė iš esmės bet kokios naujos galimybės. 

 

Ilgai laukti neteko. „Threads“ startas sukėlė didelį rinkodaros specialistų entuziazmą.

Kurie prekės ženklai prisijungė prie „Threads“ ir kokią naudą ji jiems atneša?

Remiantis JAV Nacionalinės mažmeninės prekybos federacijos duomenimis, naujajame Zuckerbergo socialiniame tinkle užsiregistravo net devyni iš dešimties didžiausių JAV mažmenininkų, įskaitant žinomus prekės ženklus, tokius kaip „Walmart“ ir „Kroger“. Čia atsidūrė ir „Reese's“, „Calvin Klein“, „Uniqlo“, „Netflix“, „Wendy's“ bei „Nike“.

Įmonių aktyvumo čia dar nedaug - visgi, praėjo vos dvi savaitės. Tačiau visi neabejotinai seka, kaip viskas klostysis artimiausioje ateityje. Įmonės taip pat ruošiasi įsibėgėjančiai konkurencinei kovai - pavyzdžiui, siekdamos apsidrausti nuo "brand bidding", kad čia tretieji asmenys negalėtų pasinaudoti jų vardu.

 

Į „Threads“ pajudėjus stambiems prekių ženklams, iš paskos sekė visa minia įžymybių ir influencerių. Čia galime paminėti tokius asmenis kaip Shakira, Oprah, Kim Kardashian, Sarah Jessica Parker ir Jennifer Lopez - ir čia tik keli pavyzdžiai asmenų, kurie prisijungė prie Threads.

Ateidami į naujają programėlę, įžymybės ir nuomonės formuotojai neslepia savo tikslo gerbėjams ir sekėjams siūlyti naujo turinio - po kuriuo neabejotinai pasislėps ir vadinamoji turinio rinkodara (angl. Content Marketing). 

Naujas rojus influenceriams?

Šiuo metu „Threads“ neleidžia įmonėms pirkti reklamos plotų. Tačiau Meta tikisi, kad ilgainiui reklama sudarys didelę dalį bendro naujojo socialinio tinklo uždarbio.

Su programėle dirbanti „Instagram“ komanda jau diegia prekės ženklo informacinio turinio technologijas į „Threads“, tad tradicinė reklama čia neabejotinai atsiras - ko gero, jau netolimoje ateityje, lankytojų skaičiui pasiekus slenkstinę ribą. 

Tuo tarpu rinkodaros specialistai čia jau eksperimentuoja pilnu tempu - tiek su grotažymėmis, tiek su lankytojų reakcijomis.

Daugelį metų „Instagram“ užėmė svarbią vietą „Meta“ strategijoje kaip pagrindinė programa, skirta dalytis nuotraukomis ir vaizdo įrašais. Tačiau kūrėjai jau dabar pripažįsta, kad „Threads“ sparčiai tampa nauju rinkodaros kanalu. 

 

Net kai kurios mažesnės įmonės savo sekėjus „Threads“ programėlėje dabar skaičiuoja dešimtimis tūkstančių - ko daugelis pripažįsta, kad visai nesitikėjo. Pirmieji žingsniai buvo nedrąsūs - visi tyrinėjo aplinką, siuntė beveik „buitinio“ pobūdžio žinutes, susipažindami vieni su kitais - ir tada prasidėjo tikra griūtis, teigiama prasme.

Naujojo socialinio tinklo lankytojai teigia, kad pradžioje jie tikėjosi rasti „Threads“ visiškai tuščią. Tačiau juos, vos užsiregistravusius, pasitiko „Netflix“, „Spotify“ ir kitų garsių vardų paradas. Pavyzdžiui, „Wendy's“ atstovai net neslepia, kad pradžioje jie čia tiesiog linksminosi - laidė linksmus juokelius ir internetinius memus. Ir štai, jie jau tuoj perlips per 300 000 „Threads“ sekėjų. 

Influenceriams „Threads“ kol kas yra tik dar viena vieta bendrauti su sekėjais. Tačiau, kaip ir prekės ženklai, jie aktyviai bando savo galimybes uždirbti, pasinaudodami naujojo tinklo galimybėmis ir augančiu populiarumu.

„YouTube“ žvaigždė Mr. Beast čia jau turi 5 milijonus sekėjų - beje, jis net pažadėjo, kad atsitiktiniam sekėjui padovanos padovanos „Tesla“ automobilį - ir šį pažadą išpildė per dvi paras.

 

MrBeast, kurio tikrasis vardas yra Jimmy Donaldson, jau yra oficialiai įtrauktas į Gineso Rekordų Knygą kaip asmuo, greičiausiai surinkęs vieną milijoną „Threads“ sekėjų, pralenkęs net patį Marką Zuckerbergą.

Kokią ateitį turinio rinkodarai siūlo „Threads“?

Tinklo dalyviai mato, kad dalis auditorijos į „Threads“ persikėlė iš „Instagram“ tinklo, kadangi šie yra tampriai susieti vienas su kitu. Rinkodaros prasme, nemažai auditorijos persidengia, tad įmonės ir influenceriai aktyviai kuria planus, kaip sukurti kažką išskirtinio, kad jų sekėjai čia ir pasiliktų - o dar geriau, kad jie aktyviai dalyvautų tiek „Threads“, tiek „Instagram“ programėlėje.

Teoriškai, „Threads“ tinklas gali būti mažiau priklausomas nuo vaizdinio turinio, tačiau koks tiksliai turinys čia dominuos dar turime išvysti netolimoje ateityje. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(4)
(7)
(-3)

Komentarai ()