TIK portalui Technologijos.lt: „Microsoft“ pristato, kaip verslo lyderiai pasaulyje pritaiko DI naujoves  ()

Per pastaruosius šešis mėnesius generatyvinio dirbtinio intelekto (GDI) technologijos pritaikymas pasiekė stulbinamą greitį ir mastą, o įmonėms atsivėrė nauji būdai, kaip spręsti verslo, visuomenės ir tvarumo iššūkius, skelbia „Microsoft“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šioje srityje įmonėms padeda tūkstančiai IT bendrovių, apjungiančių DI ir debesijos galimybes. Įvairius dirbtinio intelekto sprendimus jau taiko savo sričių verslo lyderės – pvz., KPMG, „PwC“, „Moody‘s“, „Mercedes Benz“, „Porsche“, „Goodyear“, „Panasonic“, „Siemens“, „GM“, „Panasonic“ ir kitos bendrovės.  

Šį pranešimą „Microsoft“ spaudos tarnyba parengė išskirtinai technologijos.lt skaitytojams.

Pasak Judsono Althoffo, „Microsoft“ vykdomojo viceprezidento, dabartinį momentą galima apibūdinti kaip sparčios DI transformacijos laikotarpį – šiuo metu intensyviai ieškoma naujų galimybių padėti įmonėms augti, didinti pelningumą ir rinkos dalį. Garsiausių pasaulyje įmonių pavyzdžiai rodo, kuriose srityse DI naudojamas aktyviausiai.

Pvz., tarptautinė bendrovė KPMG kuria debesijos ir GDI įrankius, kad pagerintų klientų įsitraukimą ir darbuotojų patirtį. Šios srities potencialą bendrovė įvertino 12 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė „PwC“ plečia savo DI galimybes naudodama „Azure OpenAI Service“, kad padėtų klientams sutaupyti laiko ir sąnaudų, taip pat padidinti pajamas. „Fujitsu“ stiprina savo tvarumo verslą pasitelkdama sprendimus, kurie padeda gamintojams geriau vizualizuoti ir suprasti rizikas aplinkai.

Finansinių paslaugų įmonės investuoja į duomenis, debesį ir dirbtinį intelektą – siekia gerinti klientų ir darbuotojų patirtį

„Moody’s“ plečia savo GDI galimybių ir debesies pagrindu veikiančias programas, kuriomis siekia didinti darbuotojų produktyvumą ir bendradarbiavimą. Tuo tarpu atlikdama daugiau kaip 195 tūkst. sąveikų per mėnesį, „Virgin Money“ palengvina klientų savitarną su pokalbių robotu naudojant „Power Virtual Agents“. Neaukodama duomenų privatumo ir saugumo, Belgijoje įsikūrusi įmonė „Swift“ siekia kuo tiksliau aptikti sukčiavimo atvejus, kurdama modelius su mašininiu mokymusi.

 

Perėjusios prie „Azure“, „Manulife“ 50 proc. sumažino sąnaudas infrastruktūrai, „EFG Hermes“ 45 proc. pagreitino pardavimų procesą, ABN AMRO tris kartus paspartino mėnesinių ataskaitų teikimą, o Arabų nacionalinis bankas skiria naujoms technologijoms įdiegti skiria 90 proc. mažiau laiko, taip pat eliminuoja kibernetinio saugumo spragas, pasitelkęs DI pagrindu veikiančius saugumo sprendimus.

Pacientų priežiūrą gerins DI, mašininis mokymasis ir automatizavimas

„Epic“ savo elektroninėje sveikatos įrašų sistemoje diegia „Nuance DAX Express“ sprendimą ir naudoja pokalbio, aplinkos ir generatyvinį DI – tai leidžia automatiškai ir saugiai per kelias sekundes sukurti įrašus apie pacientų apsilankymus, ženkliai sumažinant gydytojų administracinį darbo krūvį. Pritaikydama „Dynamics 365“ ir „Power Platform“ komunikacijos ir automatizavimo galimybes „Arthur Health“  kuria klinikinės integracijos platformą, kuri 80 proc. sumažina pacientų laukimo laiką. Italijoje San Rafaelle universitetas ir tyrimų ligoninė kuria DI pagrįstą duomenų analizės ir eksperimentinio gydymo palaikymo platformą, padedančią gydyti diabetą ir plaučių vėžį.

 

Transporte ir gamyboje pasitelkia debesiją ir „Copilot“ – taip optimizuoja procesus 

Naudodama „GitHub Copilot“, „Mercedes-Benz“ savo vidinėms komandoms keičia visą programinės įrangos kūrimo procesą. „GM“ taip pat jį naudoja šį sprendimą, kad iš naujo suformuotų programavimo įrankių grandinę ir padėtų greičiau įsilieti naujiems programuotojams. „Goodyear“ ieško būdų, kaip padidinti darbuotojų susitikimų efektyvumą, naudojant „Microsoft 365 Copilot“. Pasitelkdama industrinę virtualią visatą (angl. „metaverse“), „Porsche Cars North America“ supaprastina transporto priemonių aptarnavimą ir gerina technikų bei klientų patirtį naudodama programėles „HoloLens 2“ ir „Dynamics 365 Mixed Reality“. „Panasonic Connect“ 12,5 tūkst. darbuotojų visoje Japonijoje pristatė saugų DI asistentą, kuris padės automatizuoti kasdienes užduotis, pvz., el. laiškų kūrimą ir kompiuterio kodo rašymą. Nuo kelių mėnesių iki poros savaičių „Siemens“ pagreitino kelių DI modelių kūrimą ir diegimą, taip taupydama IT duomenų analitiko laiką. Vokietijos oro linijų bendrovė „Eurowings“ sumažino savo veiklos sąnaudas daugiau kaip 50 proc., o darbuotojų ir klientų duomenys buvo apsaugoti naudojant „Azure Virtual Desktop“.

 

 

„Verslo ateitis jau čia – daugelį metų „Microsoft“ sėkmingai kuria dirbtinio intelekto sprendimus, o šiandien užtikrina „Microsoft Cloud Copilot“ patirtį, kad organizacijos galėtų atsakingai ir saugiai pasinaudoti naujausiais generatyvinio DI pasiekimais, –  teigia Judsonas Althoffas. –  Tai yra žingsnis į naują erą, o mes išgyvename vienus iš įdomiausių bei svarbiausių laikotarpių technologijų transformacijos srityje, kai organizacijos pradeda įsisavinti pažangiausią pasaulio debesijos technologiją ir dirbtinio intelekto platformą. Šioje srityje aktyviai veikia „Microsoft“ partneriai visame pasaulyje.“

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(3)
(3)
(0)

Komentarai ()