Ypatinga naujų metų pradžia Lietuvos žaidimų kūrėjams – atidarytas virtualus „TGI Fridays“ restoranas  ()

Žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ paskelbė apie bendradarbiavimą su pasauliniu restoranų tinklu „TGI Fridays“. Lietuvių kurtame žaidime „Cooking Fever“ naujasis restoranas per pirmąsias dvi savaites nuo atidarymo jau buvo „aplankytas“ daugiau nei 4 milijonus kartų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Žaidimas „Cooking Fever“, kurio parsisiuntimų skaičius visame pasaulyje siekia daugiau nei 400 mln. kartų, yra vienas populiariausių restoranų valdymo simuliacijos žaidimų. Metų sandūroje žaidime „atidarytas“ populiarus amerikiečių restoranas „TGI Fridays“.

„Su vaizdo žaidimų įmone bendradarbiaujame pirmą kartą. Kruopščiai sukurtas mūsų virtualus restoranas suteikia galimybę išplėsti prekės ženklą į skaitmeninę erdvę. Tikimės abipusiai naudingos partnerystės, kuri padidins pasiekiamumą, prekės ženklo žinomumą ir prisidės prie mūsų pasaulinio restoranų tinklo sėkmės“, – sako Kathleen Schloth, „TGI Fridays“ viceprezidentė ir vyriausioji tiekimo grandinės vadovė.

Fiziniai „TGI Fridays“ restoranai, nuo pirmos atidarymo dienos, tapo bene pagrindiniu Amerikos kultūros elementu, žinomu dėl savo plataus meniu ir išskirtinio, raudonai balto, interjero dekoro. Šventinę nuotaiką kurianti restorano atmosfera „Cooking Fever“ žaidime, kaip ir realybėje, kvies patirti „penktadienio jausmą“, t. y. švęsti kasdienines akimirkas, atsipalaiduoti.

„TGI Fridays“ į žaidimų pasaulį perkėlė daugiau nei 100 firminių restorano  elementų: meniu, indų, interjero, virtuvės įrengimo ir pastato išorės. Darbas truko beveik šešis mėnesius. Siekiant sukurti kuo labiau atpažįstamą, bet tuo pat metu ir naują patirtį, visos detalės buvo kruopščiai derinamos tarp komandų Vilniuje ir Dalaso (JAV) mieste.

„Bendradarbiavimas su tokiu gerai žinomu prekės ženklu ne tik suteikia naujas patirtis mūsų ištikimiems žaidėjams, bet parodo ir mūsų studijos įsipareigojimą, ieškant patrauklių, įtraukiančių būdų kūryboje. Taip stipriname ir „Cooking Fever“, kaip vieno populiariausių mobiliųjų žaidimų maisto gaminimo srityje, pozicijas“, – sako „Nordcurrent“ direktorė Viktorija Trofimova, pridėdama, jog šiuo metu žaidimas skaičiuoja daugiau nei 10 mln. aktyvių žaidėjų.

 

„Cooking Fever“ jau ir anksčiau bendradarbiavo su pasauliniais prekių ženklais, tokiais kaip „Coca Cola“, „Hard Rock Cafe“, Gordono Ramzio „Hell’s Kitchen“ bei futbolo klubu „FC Barcelona“.

Bendradarbiavimas su amerikiečių restoranų tinklu tęsis visus metus. „Nordcurrent“ 2024 metais planuoja įgyvendinti ir daugiau integracijų su pasauliniais prekių ženklais kituose savo žaidimuose – „Pocket Styler“ bei „Airplane Chefs“.

Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Studijos pajamos 2022 metais sudarė 89,05 mln. eurų, o pelnas (EBITDA) 9,38 mln. eurų. Vilniaus, Dnipro, Odesos bei Varšuvos miestuose dirba daugiau nei 300 darbuotojų. Iš viso studijoje sukurta bei išleista daugiau nei 50 žaidimų skirtų įvairioms platformoms, žymiausi jų – restorano simuliacija „Cooking Fever“, skrydžio palydovo simuliacija „Airplane Chefs“, mados žaidimas „Pocket Styler“ ir detektyvinis žaidimas „Murder in The Alps“.

 

„TGI Fridays“ – amerikiečių restoranų tinklas, daugiausia dėmesio skiriantis aukštos kokybės klasikiniams amerikietiškos virtuvės patiekalams, žymiems gėrimams bei autentiškam klientų aptarnavimui, kuris suteikia lankytojams „penktadienio jausmą“. Tinklas veikia nuo 1965 m. ir vienija beveik 700 restoranų 50-yje valstybių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(2)
(0)
(2)

Komentarai ()