„Sony“ naujienos parodoje CES 2024 (Video)  ()

Pristatomos įvairios iniciatyvos, kurios pasitelkia technologijas kūrybiškumui įgalinti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sausio 9 d. Las Vegase prasidėjusioje kasmetėje vartotojų elektronikos parodoje CES 2024 „Sony Group“ pristato inovacijas, atspindinčias bendrą „kūrybiškumo įgalinimo per technologijas“ temą.

„Sony“ renginio žiniasklaidai metu, kuris įvyko sausio 8 d. prieš viešą parodos atidarymą, kalbėjo „Sony Group Corporation“ valdybos pirmininkas ir vadovas Kenichiro Yoshida. Jo teigimu, „Sony“ kaip kūrybinių pramogų kompanija kūrybos pagrindu visada laikė žmones ir siekė būti kuriančiuosius įgalinančia jėga.

Jį papildė kiti pranešėjai, kurie drauge pristatė iniciatyvas, skirtas įgalinti kūrėjams muzikos, filmų ir televizijos versluose; naujus vizualiosios produkcijos ir erdvinio turinio kūrimo sprendimus; gerbėjų bendruomenės įtraukimą anime, sporto ir žaidimų srityse; pramogų bei saugumo iniciatyvas mobilumo srityje.

Pristatymo metu buvo pademonstruotos ir technologijos, kuriomis yra paremtos minėtos iniciatyvos. Savo pristatymą kompanijos vadovas užbaigė akcentuodamas, kad „Sony“ priima žmonių idėjas ir sustiprina jų pasakojamas istorijas per technologijas paskatindama kūrybiškumo plėtrą.

„Sony“ renginio žiniasklaidai pranešėjai eilės tvarka:

  • Kenichiro Yoshida, „Sony Group Corporation“ valdybos pirmininkas ir vadovas;
  • Jon Platt, „Sony Music Publishing“ valdybos pirmininkas ir vadovas;
  • Neal Manowitz, „Sony Electronics“ valdybos pirmininkas ir vadovas;
  • Katherine Pope, „Sony Pictures Television Studios“ prezidentas;
  • Toshihiro Mibe, „Honda Motor Co.“ prezidentas ir vadovybės atstovas;
  • Izumi Kawanishi, „Sony Honda Mobility“ atstovaujantis direktorius, prezidentas ir administracijos vadovas;
  • Jessica Hawk, „Microsoft“ korporatyvinių reikalų viceprezidentė.

„Sony“ stendo parodoje apžvalga

2024 m. sausio 9-12 d., stendo numeris #21800, Las Vegaso konferencijų centras.

Parodoje pristatomas platus spektras inovacijų nuo kūrybinių technologijų iki gerbėjų įtraukimo ir papildytosios realybės sprendimų. Taip „Sony“ demonstruoja kūrėjams suteikiamas galimybes nuveikti, atrasti ir sukurti daugiau pasitelkus inovatyvias technologijas istorijoms pasakoti, pramogauti ir kitais būdais pasaulį užpildyti emocijomis.

„Sony“ siekė sumažinti savo stendo įtaką aplinkai, todėl pakartotinai panaudojo praėjusių metų parodos medžiagas ir pasitelkė tokį stendo išplanavimą, kuris sumažina didelių struktūrinių elementų poreikį. Be to, parodos informaciniai skydai pagaminti iš „Sony“ sukurto specialaus popieriaus (aplinkai draugiškas popieriaus mišinys iš bambuko, cukranendrių ir perdirbto popieriaus su kilmės atsekamumu).

Plečiant kūrybiškumo ribas: naujų produkcijos galimybių išnaudojimas pasitelkus technologines naujoves

 

„Sony Pictures Entertainment“ (SPE) pristato naują pažangų vizualizavimo sprendimą „Torchlight“

 

„Sony“ pristato naują unikalią vizualizavimo erdvės sprendimą „Torchlight“, kuris sukurtas bendradarbiaujat „Sony Group“ įmonėms ir pasitelkus „Epic Games“ atvirąjį pažangiausią trimatės aplinkos realiuoju laiku generavimo įrankį „Unreal Engine“. Naudodami „Torchlight“ filmų kūrėjai gali sukurti skaitmenines scenas prieš pagrindinių scenų filmavimą tam panaudojant virtualią aplinką su „Unreal Engine“ ir virtualias kameras, įskaitant ir „Virtual Production Tool Set“ įrankių rinkinį. Šis rinkinys leidžia nepriekaištingai susieti virtualias erdves su filmavimo aikštelės produkcija kai naudojama „Sony“ kino kamera „VENICE“. Be to, kūrėjai taip pat galės susipažinti su patentuotomis „Sony“ technologijomis, tarp kurių yra mobili judesio fiksavimo sistema „mocopi“. Šios ir kitos technologijos yra integruotos į „Torchlight“ sprendimą ir padeda kūrėjams realiuoju laiku dar geriau išnaudoti savo kūrybos potencialą.

Ateities turinio gamyba – Virtuali produkcija

Siekdama suteikti daugiau galimybių kūrėjams, „Sony“ skatina virtualios produkcijos plėtrą nuo jos technologinio pagrindo vystymo iki konkrečių turinio kūrimo sprendimų. Šioje srityje „Sony“ sujungia pasiekimus savo vaizdo, jutiklių ir ekranų technologijose, o virtualios aplinkos generavimą realiuoju laiku užtikrina pasitelkdama virtualius žaidimų variklius. „Pixomondo“, „Sony PCL“ ir SPE visame pasaulyje teikia kompleksines kūrybines paslaugas ir scenos įrangą, apimančią visą produkcijos procesą nuo parengiamųjų darbų ir filmavimo realioje aikštelėje su virtualia produkcija iki postprodukcijos.

Gerbėjų įtraukimas: aukščiausio lygio patirtys per realaus ir virtualaus pasaulių integracijas

 

 

„PlayStation 5“ produktai ir žaidimai

„Sony Interactive Entertainment“ pristato naujausią „PlayStation 5“ žaidimų įrangą, įskaitant naują mažesnio dydžio konsolę „PlayStation 5“, nuotolinį žaidimų portalą „PlayStation Portal“, belaides ausines „Pulse Explore“, valdiklį „Access“ ir netrukus pasirodysiančias belaides ausines su mikrofonu „Pulse Elite“. Parodoje taip pat galima apžiūrėti ir specialios laidos keičiamus PS5 konsolių korpusus „Deep Earth Collection“ bei belaidžius valdiklius „DualSense“. Į stendą užsukę lankytojai galės išbandyti žaidimą „Gran Turismo 7“ per konsolę PS5 ir simuliacinį lenktyninio automobilio krėslą su „PlayStation VR2“ (PS VR2), taip pat susipažinti su nauju žaidimo „The Last of Us Part II“ režimu „No Return“.

Nauja gerbėjų įtraukimo technologija ir pramogos

„Sony“ vysto gerbėjų įtraukimo sporte technologijas. Kartu su Mančesterio Sičio futbolo klubu „Sony“ šiuo metu išbando naujos paslaugos koncepciją, kuri padėtų internete telkti pasaulinę fanų bendruomenę. Paslaugos bandomoji versija fanams bus pristatyta vėliau šiais metais. Uždaro tipo bandymai jau vyksta, o tarp gerbėjų jaučiamas susidomėjimas šiuo projektu. Parodos stende lankytojai gali apžiūrėti virtualų Ethiad stadioną ir pasidalyti savo patirtimi, susijusia su komanda ir jos žaidėjais.

 

 

„Sony“ sporto verslai pristato inovacijas įvairių dominuojančių sporto šakų kategorijose, įskaitant optinį sekimą „Hawk-Eye“, duomenų vizualizacijos technologiją „Beyond Sports“ ir fanų įtraukimo sprendimą „Pulselive“.

Gerbėjų įtraukimas muzikos srityje

„Sony Music“ plėtoja naujas galimybes atlikėjams, kad jie galėtų pasitelkti naujus savo gerbėjų įtraukimo būdus žaidimų platformose ir kitose pramoginėse erdvėse tam pasitelkiant žaidimų kūrimo variklius ir virtualios produkcijos technologijas. Stendo lankytojai gali susipažinti su trimis naujos kartos įtraukiojo muzikos patyrimo pritaikymo būdais. Čia taip pat demonstruojama kaip „Sony“ virtualios produkcijos galimybės ir „Epic Games“ aplikacija „Unreal Editor for Fortnite“ (UEFN) panaudotos sukurti atlikėjos Iniko, kurią atstovauja „Columbia Records“, dainos Jericho vaizdo klipą bei pagal klipo tematiką sugeneruota virtuali „Fortnite“ sala „Journey Through Jericho“. Lankytojai taip pat galės susipažinti su nauja „Fortnite“ muzikos sala „Nitewave“, kuri buvo sukurta pasitelkiant UEFN ir kurioje komandos žaisdamos vėliavos žaidimą varžosi dėl galimybės valdyti „Sony Music“ atlikėjų garso takelius. Galiausiai, galima išbandyti žaidimo „Roblox“ muzikinę versiją „AVNU:Where Music Meets“ su užduotimis, iššūkiais ir virtualių artefaktų rinkimu, kuriame debiutuoja įvairūs „Sony Music“ talentai, įskaitant „Arista Records“ atlikėją Paul Russell.

 

 

„Sony Pictures Virtual Reality“

„Sony Pictures Virtual Reality“ (SPVR) pristato naujausią įvairioms platformoms skirtą daugybinį virtualios realybės žaidimą „Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord“, kuris papildo plačiai pamėgtą „Ghostbusters“ seriją. Stende bus galima apžiūrėti naujausios kartos PS5 konsolei skirtus virtualios realybės akinius „PS VR2“ su adaptyviaisiais valdikliais „PS VR2 Sense“.

Įtraukiantis istorijų pasakojimas: kuriant išliekantį jutiminį patyrimą, kuris išplečia autorinio turinio panaudojimą realiame pasaulyje per konkrečioje lokacijoje teikiamas paslaugas

Jutiklinės ir interaktyvios technologijų demonstracija konkrečioje lokacijoje teikiamoms paslaugoms

Siekdama kūrėjams pasiūlyti naujas raiškos galimybes ir išplėsti intelektine nuosavybe apsaugoto turinio vertę, „Sony“ viešina įtraukiosios patirties koncepciją, kuri paremta jutiklinių ir interaktyvių technologijų panaudojimu bendradarbiaujant grupės mastu. Šio pristatymo metu lankytojai gali patys išbandyti virtualų „Ghostbusters“ pasaulį pasitelkus unikalią „Sony“ taktilinę technologiją, bežymeklinį judėjimo fiksavimą ir mobilią judėjimo fiksavimo sistemą „mocopi“.

 

 

Be to, SPE skiria dėmesį lokacija paremtoms pramogoms, tarp kurių – Tailande veikiantis „Columbia Pictures Aquaverse“ parkas, CNN pripažintas vienu geriausių teminių parkų pasaulyje. Parodoje galima pamatyti vaizdo medžiagą iš šių iniciatyvų, tarp kurių ir pirmoji kino studijos administruojama įtraukiosios patirties lokacija „Wonderverse“, kuri šį sausį bus atidaryta Čikagoje, JAV.

Naujos kūrybinės erdvės ir mobilumo transformacija

Jutiklinė technologija didesniam mobilumo saugumui

„Saugumo kokonas“ yra automobilio saugumui padidinti skirta koncepcija, kuri vairuotojams padeda stebėti aplinką 360 laipsnių kampu ir suteikia galimybę jiems imtis prevencinių veiksmų įvairioms rizikoms išvengti. „Sony“ stende lankytojai gali pamatyti įvairias jos kuriamas jutiklines technologijas, kurios šią koncepciją paverčia realybe. „Sony“ jutikliai išsiskiria tokia vaizdo raiška ir jautrumu, kurie gerokai pranoksta žmogaus akies galimybes, bei tampa naująja „mobilumo akimi“ taip užtikrinant naują transporto priemonės saugumo lygį.

„Sony“ stendą parodoje CES 2024 galima apžiūrėti virtualioje platformoje „Sony Square“: https://square.sony.com/ces2024/




Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(2)
(-2)

Komentarai ()