Įrankis, be kurio turėtų būti baugu važiuoti iš namų: tvirtas kryžminis veržliaraktis su sulankstoma konstrukcija, specialiomis sustiprinančiomis movomis ir chromo vanadžio plienu (Specifikacijos, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-11-21 19:29
Kas yra turėje audi 80 bulką su skardiniais ratlankiais tas žino kaip tie varžtai užkirmyje būna po pusės metu, net jei ir sutepi su solidolu prieš užsukant. Vienu žodžiu išmokau atsukinėti ratus su 10 kartu didesne jėga nei užverži. Pirma karta nebuvau sutepes varžtu, tai tik servise atsuko su metro ilgio vamzdžiu ir nesveiko dydžio raktu panašiu kur pirmoj fotkėj, nei pneumatinis su kalimu nepadėjo, nei dar kasnors ir vistiek vieną galvutę sulaužė. Nei su viena vėliau turėta mašina nebuvo tokiu nesamoniu. Dabar visada su tokiu kryžminiu atsukinėju.
AAA000 2018-11-21 19:38
galvutes gerai tik kai pragrezi (padidini) ta 1/2 skyle (kad listu varzto sriegine dalis) ir uzvirini vamzdi is isores as nieko neturiu pries galvutes. bet jos tetinka tik varztams ir verzlems ant labai trumpu smeigiu-varztu. kokiu 80% atveju taip ir buna. bet jei reikia rimciau kazka sukt - tetinka tik vamzdiniai. man buvo pvz atvejis, lietnykus reikejo prisukt ant prailgintu smeigiu. skyles buvo gana siauros ir gilios, o verzles 21 ar 22mm - tai autoservisas (MELGA) isvis nesugebejo prisukt pasiule mazesnes isplonintas verzles -17mm berods - bet jos nesugebejo lietnyko priverst - kugis per smailas. tipo is serviso, kur prekiauja lietnykais nesugeba rato prisukt, kad neklibetu... o originaliu verzliu aplamai nesugeba prisukt - nors ten "viska su ratais" daro... o tie strypiniai raktai - aplamai nuluzta...
R35P3CT 2018-11-21 20:37
Turi galvoje - neturėjo galvos ilgos/plonasienės ta prasme ? . Yra Extra-long - https://www.amazon.de/Steckschl%C3%BCss ... B001C9Z44K Tai melga nerodiklis, bet jo kai užsiima ratlankiais/padangom tai privalo turėti bent jau toje srityje praktiškai visus įrankius kas skirta dirbti su ratais.
Wolfy 2018-11-21 21:05
Kai nuiminėjau ir per naują dėjau variklio galvą, tai tik pirmą seką ir antrą sukau su dinamometriniu raktu, o po to, tik su standartiniu raktu sukau kampais, tokiu kurį nuorodoj numetęs esi. Tik dar prailgintoją buvau užsidėjęs, nes tais kampais sukti tikrai sunku buvo. O youtube dažniausiai visi mechanikai dėl žiūrovų būna išsicackinę savo garažus ir geresnių mašinų prisistatę, kad geriau atrodytų auditorijai. Nelabai kas norėtų matyti standartinį garažą, kuriam įrankiai padrikai mėtosi, mašinos visiškai standartinės ir dar meistras tiką po variklio kapitalinio. O kas dėl ratų varžtų atsukinėjimo, tai man asmeniškai patogiausias raktas yra kyžminis, bet dabartiniam sulūžo galvą, tai tenka MB gamintojo raktu naudotis. O gero kryžminio niekur nerandu, kažkada pirkau degalinėje, tai tas sulinko. Su kuvaldą palyginau, tai dabar tik iš bėdos jis tinka.
R35P3CT 2018-11-21 21:38
O taip kai veržiau 40nm +90° +90° (mano atveju), tai paskutiniu veržimu tikrai teko paplušėti ant rakto užsidėjus prailgintoje - tiesa pasakius pavargau . Norėčiau skaitmeninio dinamometro kuris ir laipsnius turi tik deja brangus... Pvz. - Laikas (8:19) https://www.youtube.com/watch?v=ofuwmKDv0QM?t=499
AAA000 2018-11-21 22:57
ne. neturejo tokios galvos kur isvis listu i lietnyko skyle ir uzsimautu ant originalios verzles, kuri buvo su tuo lietnyku ir tokiais lietnykais prekiauja patys ten tokie erdvinio dizaino buvo ir gilos pakankamai skyles. siektiek retesni o ten kaip ir is gana standartiniu tokiu buvo, nepasakysi kad kokie nors ypatingi su spec ispjovom ir pan tie originalus uzsukimai buvo nerudijancio plieno. o pasiule pakeist kazkokiais chromuotais plonesniais tipo pigiena kur jau turejo ilendanti rankta. ta prasme jie turejo raktu kur uzsimauna ant verzles. bet nelenda i lietnyka. ir turejo kur jau lenda - bet tada ant vezles neuzsimauna ten puse savo serviso iskniso ir isbande ka tik rado, o paskui veblena - negalim uzsukt o juokingiausia, kad pas mane metesi kazkoks raktas isvis neaisku nuo ko, gal nuo zvakiu kokiu ir tiko -------------------- prailginta as del kitko paminejau. kai spilkos ilgos. buna pvz kai spilka sakykim ilgasriegis 2m (pvz per dvi vietas sukasi ir dar viskas vamzdyje ar kokioje skyleje). tu net su savo nuorodoje parodyta "ypac ilga" galvute ant tokios spilkos neprisuktum. o su vamzdine galvute - be jokiu problemu - nes kiaurai spilka pralenda. ir dar vienas dalykas - vamzdine galvute niekada nenulus. gali trukt - bet nuimsi bent jau. net jei kaiscio nebus - galesi pvz kilpiniu raktu pasukt ir pan. vamzdines - konstrukciskai pacios geriausios galvutes. kai negamina - galima susivirint tiesiog. reikiama galvute nuperki ir siektiek vamzdzio. ir uzlies kokiu kempu artimiausiam garaziuke. ir turesi rakta - geresni uz visa ta slamsta, kur straipsny reklamina ---------------- beja vytax komentaras apie dinamometrus irgi puikus. isskyrus ta vieta del svaros
R35P3CT 2018-11-21 23:47
AAA000. Na kur straipsnyje pateiktas surenkamas raktas tai čia net nėra ką kalbėti - šūdas. Dėl dinamometrų - tai kaip ir sakiau skaitmeniniai turi laipsnius su jais gali veržti užbaigimui (jei prireikia kampo), bet ir atitinkama kaina jų, bet lb patogu, nes galima ne iš vieno karto laipsnį daryti - jis fiksuoja ekrane kiek pasukai ir atleidus gali vėl veržti kol priartėsi prie tinkamo kampo. O hazet, net mažiukes teršlias yra pagaminusi kuri atlaiko iki 1000 nm(DIN 3122: 1000 Nm) - https://www.youtube.com/watch?v=YOifuZl9NsY Bet taip pat ten kainų kategorija visai kita.
R35P3CT 2018-11-21 23:48
Smeigiam jei prireikia kur nors suveržti ką nors, tai pasinaudoju tokia galvute https://www.amazon.de/KS-Tools-152-1008 ... B001NYX01I bet retai man to reikia , dar amortikam atsukti viršutinį varžtą tokia galvutė tinka nes reikia kišti žvaigždutę į centrą prilaikymui, o su raktu sukti veržlia
bahuriux 2018-11-22 11:10
Smagu kad čia renkasi nemažai tikrų vyrų nebijančių susitept ir nusidaužyt rankas. PS. Tuoj einu remontuoti galinius suportus, bo prikepė, teks atsukinėti ratus su rimtu kryžminiu raktu, o ne tuo kinietišku išlankstomu.
R35P3CT 2018-11-22 21:13
Radau kryžminį raktą kuris iki 2000nm (DIN 3119) ištestuotas, sveria 5,4kg. Skirtas traktoriams ir panašiai technikai, tik kainą nevaikiška https://www.amazon.de/Unbekannt-720S-72 ... B001CA26WC Kas su suportais ? man buvo cilindriukas surūdijęs iš vidinės pusės ko pasekoje negrįždavo atgal, o užstrykdavo, tai rem komplektą (cilindriukas, sandarinimo gumytės ir spec tepalas sklandžiam įstatymui cilindriuko). Tai viską išvalius sutepus sudėjus - kaip naujas . Čia gal jau ne be į tema nuėjau . Remontai tai mano hobis .
bahuriux 2018-11-22 21:36
Taspats ir man, bet jau nebepadeda rem komplektai, pirksiu naujus, nes vidus užsiėdė tokiais nelygiais kantais ir nuorinimo varžtelį nulaužiau prie to pačio
Vytax 2018-11-23 00:05
Kai su 200NM dinamometru suki varžtą 800NM jėga, jis paprasčiausiai sulūžta. Ir ~300€ sumokėti už įrankį nueina vėjais. Geras mechanikas privalo žinoti įrankių galimybių ribas ir jų nelaužyti. Priešingu atveju vadovai juos tiesiog meta lauk iš autoservisų. Terkšlės yra silpni raktai. Jei bent vieną išsiardytum, matytum kodėl. Taip, karterį su jomis atsukt ir prisukt jokių problemų. Bet galvos varžtus veržt jokiu būdu. Dėl autoservisų. Nesileidžiam į kraštutinumus. Visokie ten namudiniai „garažiukai“ yra atskira kalba. Bet faktas, kad tikruose autoservisuose, kurie daro apyvartą, kurių kiemuose laukia eilės remontuotinų automobilių, nėra sterilu kaip ir nėra ir betvarkės visiškos. Ten būna nuolatinis visa ko srautas. Nuolat keičiaisi automobiliai, nuolat atvežamos detalės, nuolat kaupiasi tų detalių pakuotės, nuolat kaupiasi konteineriai visokių panaudotų filtrų, atidirbusių tepalų, tepaluotų skudurų, kurie periodiškai išvežami utilizavimui. Ir šiaip tokie dalykai kaip „autorizuotas servisas“ ar „vienintelis įgaliotasis atstovas“ yra fikcija. Skirta tik vilioti klientams ir nieko daugiau. Kažkada turėtų tokie dalykai išnykti visiškai iš Lietuvos rinkos.
sub 2018-11-23 13:42
Eikit jūs diletantai. Ten, kur yra gamintojo reikalaujama privežti tam tikra jėga, tarkim Nm, tai be dinamometrinio rakto niekur nedingsit. Pasidomėjus vien dėl ratų keitimo, kas iš Kauno servisų naudoja dinamometrinius raktus ratams užsukt, tai tik kelis radau kurie turi (gana žinomi servisai). Visi kiti birbina su tuo vibraciniu, kartais neužveržia pakankamai, kartais pervežia, kas abiem atvejais nėra gerai. Teko varyt Porshe Cayman GT4 montuot/balansuot, tai veržė 160 Nm visus varžtus. Darbe turim daug staklių, kurios dirba su didelėm temperatūrom ir slėgiu, čia taip pat reikai naudoti dinamometrinį raktą, sukt iki 176 Nm berods. Na o gamintojų rekomendacijų nesilaikymas = garantijų praradimui.
HardAxe 2018-11-23 14:52
kažkoks neitin brangus (gal proxxon? ~7e) L formos 1/2 antgalis su 1/2 prailginimu užmautu ant tiesaus galo man atsuka viską tam kartui. Užmovos tikrai rimtą vamzdį pavyko išsukti net rato guolį. O traktoriam ir fūrom yra spec raktai varžtam atleisti su integruotais krumpliaračiais
R35P3CT 2018-11-23 21:30
Dinamometru yra ir nuo 1-40m, ir nuo 40 - 400Nm, 300-800 ir t.t... ir t.t.. Pats sau prieštarauji, sakai terkšlės silpnas dalykas, bet pvz 800 nm dinamometras tai ten yra terkšlė... Nžn kokį tu ten ardei gal kitajicką tai aš apie tuos net nekalbu ir nežadu kalbėti. HAZET 916HP - 275.0 mm nedidelė terkšlė atlaiko 1000nm (DIN 3122: 1000 Nm). Kils klausimas, kodėl rodau šitos firmos ? Nes tiek BMW, Porsche, VW ir t.t. servisai, bei net gamyklos naudoja šios firmos įrankius. Turbūt nebereikalo. Apie švara. Buvai nors karta Krasta auto ? arba Porsche servise kuris randasi Dariaus ir Girėno gatvėje ? Patikėk pvz. prie krastos pilnos aikštelės mašinų, bei kokio didžio servisas(ten tau ne 5 keltuvai žinok stovi, o daug daugiau). Tai ten tokia švara, kad net apstulbtum. Visi įrankiai yra valomi, yra įrankių kambarys, ten sukabinti specializuoti įrankiai kiekvienas pažymėtas kodu, jei kas nors paima tai pakabina žetoną, kad žinotu pas ką yra toks ir toks įrankis. Specializuotus įrankius turi tik AUTORIZUOTI servisai niekas kitas negaus. Jei sulaužysi ar pamesi, tai turėsi įrodyti, kad tikrai taip nutiko ir tik tada tau atsius gamintojas įranki. Taip pat su diagnostikos sistema ir prisijungimu prie tos markes serverio. Utilizavimui yra specialų konteineriai kurie suskirstyti - vienam filtrai, kitame aušinimo skystis atidirbtas, kitam tepalas atidirbtas, dar yra konteineriai stiklams ir t.t. (nuvažiuok ir įsitikinsi pats). Net automobilis po remonto yra plaunamas(šalia yra jų pačių plovykla). Nereikia autorizuotu servisu ? tu rimtai ???. Tik jų meistrai yra vežami į Vokietiją (priklauso nuo gamintojo) ir ten mokomi specialistai, spec įrankius gauna tik autorizuotas servisas ir tik po vieną (nekalbu apie paprastu įrankius kur vežymėliai stovi prie kiekvieno keltuvo), diagnostikos įranga būtent tai markei gauna taip pat tik autorizuotas servisas kuris gali jungtis prie to gamintojo serverio. Kaip ir minėjau spec įrankius gamintojas duoda tik po vieną vienam servisui ir jo niekur nenusipirksi, pvz. BMW velėnėlių prispaudėjo, kad prispausti ir galima greitai atsukti kaklelius, absoliučiai niekur nėra ir turi tik autorizuotas servisas (tad žmonės ypač 6 cilindru velenėlius, kad nesulaužyti/neiškraipyti atsukinėja tam tikra tvarka. O tesla išvis panaikina updeitus jei važiuoji ne į autorizuota. Prašau pvz. pateiksiu iš USA, bet taip pat ir Lietuvoje yra nes tai pagal gamintojo reikalavimus viskas darom(čia merso servisas, bet lygiai tas pats ir BMW, poršo, ir panašiai) - https://www.youtube.com/watch?v=CE8FXDwvwno
R35P3CT 2018-11-23 21:59
Lygiai tas pats ir BMW, čia USA, bet tokia pati sistema ir Lietuvoje - https://www.youtube.com/watch?v=fE1Y918 ... 0s&index=2
AAA000 2018-11-23 22:20
elektromobiliai yra paprastesni ir tikiuosi bent dalinai isgyvendins sitas "autorizacines" nesamones nes belenko autorizacija tera tik del vieno tikslo - padidint pelninguma ir papildomai numelzt vartotojus. vartotojai turetu boikotuot ir sprogdint, o ne dziaugtis tokiais servisais
R35P3CT 2018-11-23 22:47
Visad gali važiuoti kur tik nori, bet jei garantija yra - galėsi atsisveikinti. Ir kitas dalykas paprastuose servisuose tai apie vienokį ar kitokį specifinį dalyką (gali ir dažniausiai taip yra) nežino kaip tiksliai reiktu taisyti ar kaip veikia ir tada prasideda pasakos, tai keisti ta ana . Yra meistu kurie nemažai laiko atidirbę dileriniam servise ir paskui dirba ant savęs, tai tokiais pasitikiu, bet pas juos kainos kartais didesnės nei nuvažiuoti į autorizuota, esu pats tai patyręs. Žodžiu kaip kas nori taip tegu ir elgiasi, nenoriu ginčytis .