„Tai tikras monstras - prikabinau prie jo priekabą ir jis važiuoja lyg niekur nieko. Dievinu šį elektrinį dviratį“: 1000W galia, iki 50 km/h greitis, vien elektra 60 km nuvažiuojamas atstumas ir aukščiausias pirkėjų iš Lietuvos įvertinimas („Shengmilo MX01“ atsiliepimai, žemiausia kaina, Video, Čekijos sandėlio papildymas 2021-03-09)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-09-24 18:43
atrodo skystokai. stipinu sistema standartine, o ne pastiprinta 48. variklis irgi itartinas. 1kw paprastai didesnio diametro. cia gali but koks nors greitasukis su planetiniu reduktorium - jei tikrai 1kw. o ten prasta konstrukcija. arba nera to 1kw realiai. baterija irgi silpna, 0,6kwh. su tokiu kiekiu energijos 1kw galia tegali palaikyt tik iki 30 minuciu. jei deklaruoja 40km/h tai realiai turetu tenuvaziuot apie iki 20km pagal akuma panasiau kad variklis tik apie 350-400w realiai... jei tikrai nuvaziuoka iki 50km kaip raso vartotojai... na remas ir jo kokybe atrodo neblogai, bet jis tikrai neskirtas dideliems ir sunkiems. normaliems zmonems eina 28 col dviraciai. o ne 26 col "kalnu" kastratai. pazistu net sportuojancia merga, ant tokio mazo nelipa. duok jai tik su 28col - nes megsta lakstyt dviraciu kaip bolidas koks. vnz itartinas kazkoks...
SaMaras 2020-09-24 22:05
Labai nesigilinant. Mano auto kuro sąnaudos yra 5,6l/100km, maksimalus greitis 186 km/h ir kuro bako talpa 45l, kaip manai, kiek km aš nuvažiuosiu važiuodamas „dugnu“? Dėl variklio dydžio nepakomentuosiu, gal ir neatrodo kaip kW. Normalūs žmonės važinėja ir su mažesniais nei 26" ratais.. ratų dydis žmogaus normalumo neapsrendžia.. o tuo labiau dviračiui su elektrine pavara.. ir dar 4" pločio ratai tikrai nėra plentinis dviratis..
Manobataibuvo2 2020-09-25 09:21
Nusipirkau tą kitą reklamuojamą pavadinimu SAMEBIKE su 350W varikliu ... Rėmas tas pats, kitos detalės, sprendžiant pagal nuotraukas, irgi panašaus lygio, išskyrus tas kurios skiriasi pagal techninį aprašymą. Apie savo baiką galiu pasakyti taip: rėmo techninis sprendimas geras, išpildymas irgi ... daugiau nieko, na, dar baterija laiko kiek parašyta. Naudojau nelabai daug nuo vasaros pradžios, bet pakankamai, kad suprasti kaip važiuoja ir kur sutaupyta. O sutaupyta visur, nėra detalės ,kuri būtų kokybiška. Taip , funkciją atlieka, bet toks pigienos pojūtis , kad nei minutei nuo to neatsijungsi - kiekvienas judesys tai primena. Aišku, nėra ko tikėtis - už mažai pinigų, mažai kokybės. Todėl nerekomenduoju. Geriau pataupykit geresniam baikui, arba palaukit, kol geresni atpigs. Gal po kokių poros metų.
MindaugasGerdauskas 2020-09-25 09:28
Pasakysiu kodel tas dviratirs yra RIP>.. Zodziu pries mazdaug 8menesius uzkaciau, ziuriu kaina 350£.galvoju nice...Po keliu menesiu kaina isaugo i 450, dar po keliu i 850,o db jau 1000+.. Tai vot.. Modelis tas pats beje ir visi parametrai.. Dar palaukim keleta menesiu ir bus 1500.. Tai vot.. zodziu bullshit, jei dvirati galejo pardavineti po 350 o db jau ima 1000+ tai reiskias is tikro kokia jo verte.
Berserkas 2020-09-25 10:05
O ką manot apie Bafang variklius iš aliexpress? € 538,96 11%OFF | Bafang 48V 52V 1000W 68MM BBS03 BBSHD Mid Drive Motor Electric Bike Conversion Kit DIY E bike Powerful 8fun MM G320.1000 Engine (su normalesniu ekranu 580-599 eurų) https://a.aliexpress.com/_msQS1Nh Ką žin ar pats gali nusipirkti geresnį elektrinio dviračio variklį Dar už bateriją apie 500 eurų išeitų Viską užsidedi ant savo dviračio, aišku ne pačio paprasčiausio ir išeitų nenutaupytas elektrinis dviratis su geromis specifikacijomis už kaina Be to Mid Drive varikliai sugeneruoja daug daugiau sukimo momento nei rate esantys, tik, kad prižiūrėti daugiau. 1KW max.180NM, galinės žvaigždės lieka, tik prekinė pasikeičia į vieną jų suteikiama, prekine taip pat geriau atskirai nusipirkti sustiprinta papildomai, 42T dydžio jeigu nori jog sukimo momento būtų rate, 48T jeigu daugiau greičio. 1.5KW rate esantys varikliai tesugeneruoja 35-45NM Nors visgi čia toks jau sunkesnis elektrinis dviratis kaip ir visi, įdomus variantas tai dar mažas elektrinis variklis, maža baterija ant lengvo dviračio kaip "pagalbinis" variklis iki kol baterija išsenka. Aišku tokiu atveju baterijos turi būti rėminiai, nes visa esmė jog būtų lengvas, atrodytų kaip paprastas dviratis, tačiau beveik visada su papildoma galia minant. Aišku jau ir variklis tuomet turi būti rate. Bet tuomet variklis koks 250W, nes didesnis reiškia didesnį svorį ir sunkesnes baterijas, o esmė yra kaip pagalbinis variklis jog tą patį atstumą būtų galima nuvažiuoti lengviau, tuo pačiu nepadarant jį elektriniu mopedu.
Berserkas 2020-09-25 10:48
Vietoj šito reklamuojamo geriau jau 500 eurų dar prisidėti ir paiimti € 1.664,54 10%OFF | Best e bike 2020 New version Mountain electric bike Road Bike 27.5inch ebike internal Bafang BBS 750w motor 12.8Ah LG Battery https://a.aliexpress.com/_mO4xA9d
AAA000 2020-09-25 18:53
tiesiog ir praktikos zinau realias elektriniu dviraciu sanaudas prie reikiamo greicio. pats turiu pora elektriniu. ratai ir remo forma butent apsprendzia. tie kur megsta daug vazinetis renkasi labiau plento tipo ir maksimaliais standartizuotais ratais. nes tokia konfiguracija sunaudoja maziausiai energijos. cia toks labiau ekonominis variantas trumpesniems pasivazinejimas. bet net ir sitam tikslui gana prastai atrodo. 26 coliu labiau vaikams dviratukas kieme kazka pavaidint... placios padangos - neblogai didina pravazuma minkstais pavirsiaiis - bet tada ratlankio standumo truksta - jei tik 36 stipinai... toks klampus vaziavimas pasidaro - nemalonu tiesiog. na dar galima standesnius-storesnius stipinus sukist - bet tada ispleso ratlanki...
AAA000 2020-09-25 19:08
variklio rate bogis tik tame, kad ratas gaunasi sunkus. ir sita mase juk sokineja, malasi ir smugiuoja. ypac jei priputi kietai ir smarkiai suvarzai. smagiausias dviratis kai variklis reme ir kuo zemiau svorio centras. antras pagal smaguma greiciausiai butu su dviem islengvintais varikliais abiejuose ratuose. ir reme baterija. nu ir tada jau eina "standartinis" - su varikliu galiniam rate, ir baterija reme kuo zemiau ir arciau priekio. o sudiniausias - kai sunkus variklis, priekiniam rate. ir baterija kur nors bagazineje ar isvis krepsy makaluojasi... ------ didelis sukimo momentas siaip gerai duoda tik pradinius pagreicius. ta pasme jei tau patinka sokinet kieme po duobes - nu tai tada reiktu ziuret i sita parametra. dar yra toks dalykas - kuo aukstesnio voltazo sistema - tuo geresnis sukimo momentas tokioje pacioje variklio konstrukcijoje. taip kad jei yra pasirinkimas - gal net 54-72V sistema kokia vertetu imt. bet as manau labiausiai verta ziuret i kitus parametrus - tai i bendra dviracio svori - nes ji tampytis juk teks daznai pvz sulankstomumas gal ir neblogai - bet prideda papildomo svorio ir visokio marazmo sulankstinet-islankstinet - plius klibejimo visokio... .ir verta ziuret i galios-greicio/nuvaziuotu km kieki - lygint su bendra kaina. jei sitas rodiklis geras - jau vien tai savaime rodo - kad komponentai daugmaz optimaliai surinkti. kazko nei per labai daug, nei per labai mazai. bet cia labai megsta meluot ir geriausia kai yra kurie isbande ir patvirtina, arba ne. siaip labai daug visokiu nuplonintu kopiju yra... isvaizda identiska - bet pvz guoliai sudinesni, asys nuplonintos ar negrudintos, stipinai nekokybiski, metalo lydinys gaidiskas ir t.t. plstiko kritinese vietose prikista - kad islengvit gaidena... kas nesimato - nes uzpurksta visokiais dazais ir apklijuota kokiu nors blizgiu lipdukiniu slamstu. ar prideta kruvos centines vertes slamsto "didele priedu ivairove" ... man tai cia juokinga - tu vazinetis susiruosei ir patirt vaziavimo dziaugsma? ar kazkokius priedus veziotis-nesiotis ir juos montuot-ismontuot - kaisiot po kazkokias durnas kiseneles su kruvom uztrauktuku ir kazkokiu lipucku
miiinnde 2020-09-25 21:41
Mano asmenine, kaip dviratininko nuomone apie elektrinius dviracius ir jais vaziuojancius... Jeigu sveikas zmogus perka elektrini dvirati, tai sekantis zingsnis tik gumine moteris. Sorry zmones, bet betkoki sveiko zmogaus argumenta pries as atmetu. Pensininkai, sirdininkai ok, visa kita...
Berserkas 2020-09-25 21:52
7.5kg kažkur sveria
Manobataibuvo2 2020-09-25 22:36
Jei kalbi apie pasivažinėjimą savaitgaliais, tai taip, bet jei kasdien į darbą varai kokius 10 km į vieną pusę, nes vairuotojo pažymėjimo nėra, tai jau kitoks vaizdelis...
eXpo 2020-09-26 18:53
Elektrinis dviratis yra panasiai taipat kaip pats svarmenis kilnojantis treniruoklis . Jeigu tingi mint perki kaska su motoru. Na nebent jau esi super zalias.
Berserkas 2020-09-26 22:30
Na visi tie 5kw "dviračiai" kur atrodo masyvesni nei mopedai, nesiverčia vadinti dviračiais, važinėja dviračiu takuose... Mano manymu tai gryna nesąmonė. Tai jau nebedviratis. Šiaip labai įdomiai atrodo 200-250w assistiniai varikliai su mažomis baterijos, tačiau apie 80km galima nuvažiuoti su pagalba. Ir nesu nei tas tinginys, nei ką. Bet tarkim jeigu per dieną nuvažiuoji 120km tai žiūrėk, dabar galima 160km nuvažiuoti tiek pat pavargus. Lengviau į įkalnęs įminti, didesniu greičiu ir pnš. Labai tokie dalykai gerai vyresniems žmonėms taip pat, kurie nori sportuoti, bet jau fizinės galimybes neleidžia išvysti pakankamai ir greitį, ir ištvermė nebetokia. O tai leidžia ir sportuoti, ir prisivyti prie jaunų žmonių. Be tokie 200-250w varikliai sveria 2kg ar net mažiau, esantys rėme, tik problema, kad labai brangus vis dar.
AAA000 2020-09-26 22:56
va cia pritarciau beveik 100%. tik as manau 250w - cia per daug standartiskai paimta. iki kokio 1kw dar dviratis. kol dar pakeli ir nusinesi jei i kokius 25-30kg italpins 2-3 kw varikli - irgi dar bus dviratis - tiesiog labiau "kalnu-kamikadziu", o ne "ilgu distanciju". bet kai ikisa 5kw+, daug akumu ir padaro kazkokia 50-70kg bandura, kuria vos pastumt gali - cia jau nebe dviratis
HardAxe 2020-09-26 23:28
normalus žmogus mindamas dviratį generuoja 50-150W (RMS) 1kw yra rimtų sportininkų trumpalaikė galia. Sportininko RMS 300~400W.
mindaugas.vaitiekūnas 2021-03-09 14:20
Tai kad 26" ratai visada buvo kalnų dviračio standartas. Tik sąlyginai neseniai atsirado 27.5" ir 29". Apie tuos tavo 28" net nesu girdėjęs - turbūt ne apie MTB kalbi. Dviračio dydį nusako rėmo dydis, o ne ratų dydis Didesni ratai (pvz. 29") palengvina važiavimą nelygiu paviršiumi (miške). Nors realiai lyginau savo 26" su draugelio 29" - nejutau jokio skirtumo apart to, kad mano rėmas didesnis tai ir dviratis patogesnis mano ūgiui. Vaikams dviratukas matai...
vidmantas.norkus 2021-03-09 15:59
perdarineju trecia dvirati is ebike hub motor kit'u, pats konstravau batarkes, is mikrobanges welderi dariau, matavau batarkes talpas loada paduodamas per feno siuleli, matavau kokiu greiciu kiek batarkes sunaudoja jei idomu 25 kmph 3x maziau energijos sunaudoja (neminant aisku matavau) mano 1000w hub motorai 50kmph vaziuoja, siaip sitas dviratukas tikrai silpnokai atrodo manau max galia jo 500w ir greitis apie 35-40kmph, o batarke vazinet maziem atstumam, max 10km jei neminant.
AAA000 2021-03-09 20:38
kokio voltazo ir galios variklis? kokio talpumo akumo bateriju paketa renki?
Atk 2021-03-09 21:34
Bafang variklius giria. Bet aš patarčiau tokį mažiuką 200 vatų, kuris su integruot kontrolerium 1-2 kg sveria. Į priekinį ratą (kaip dinamo atrodo). Jo redukcija mazdaug 12:1 (todėl toks lengvas, įprastai redukcija 4,5:1). Ir Ef. apie 86 proc maks. Bafangu daugiau nei 80... Su tokiu negalingu bus gala toli nuvažiuot... O 1000 w čia jau pavojinga galbūt? Va 1.4 KG bet ne su integruotu kontroleriu šitas panašu (tokį rekomenduočiau...): https://www.aliexpress.com/item/4001134 ... web201603_
vidmantas.norkus 2021-03-10 05:40
Aaa000: 48v dabar viena packa pasidariau su 52v batarke, gerai valina, masinos nebelenkia, gali fb mane rast, facebook.com/vidmantas.norkus mielai pasidalnsiu patirtim