Elonas Muskas: Tesla stogai bus pigesni už įprastus stogus ir turės „begalinę garantiją“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-05-12 12:38
Pirma, garantija yra pačiai čerpei, ne elektros gamybai. Antra, garantija yra kol namas stovi. Jei čerpes nuardysi ir sudėsi ant kito namo - garantija panašu nebegalios, bent pagal sakinio struktūrą angliškai taip atrodo. Toliau, kaina mažesnė tik čerpės, kuri negamina elektrą, ir panašu tik už keramiką. Kainas palyginimui pateikia su įrengimo kaštais. Taip pat, skaičiuoklę pateikia tik JAV rinkai, kur pagal esamą namą paskaičiuoja, kiek kainuotų pakeisti stogo dangą. Pagal šešėlius optimalų kiekį parenka čerpių su elektros generavimu. Į pateikiamą 21.85$ kainą per kv.pėdą pateikia su akumuliatoriaus kainą. Taip pat čerpes rezervuoti galima tik mažoje dalyje šalių, tarp kurių Lietuvos žinoma nėra. Čerpės apsimoka iš esmės tik tada, jei stogo danga susidėvėjusi ir nori taip pat susidėti fotovoltoniką. Jei stogo danga gera, tokiu atveju neapsimoka. Nebent estetika itin svarbus faktorius. Šiaip tikrai geras produktas, bet informacijos labai trūksta. P.S. JAV panašu siūlys kitąmet finansavimą pati Tesla tiesiogiai. Jei išdalins mokėjimus pvz per 12 metų, tai būtų itin geras pasirinkimas, nes leistų sutaupyti pinigų lyginant su išlaidomis elektrai.
Laurynas19 2017-05-12 16:03
Taip pat trūksta informacijos apie vienos čerpės svorį, tesla čerpė atsparesnė, bet galbūt daug sunkensė..
aislandas 2017-05-12 16:21
Senesniuose įrašuose minėjo, kad tos čerpės lengvesnės kažkur 30-40 proc. nei įprastinės dėl naudojamų medžiagų, kas gerokai įeina į kainos sumažinimą (nes svarbi kainos dalis buvo transportavimas). Man klausimas didžiausias kolkas lyg ir neatsakytas - termo savybės lyginant su įprastais stogais (ar turi kokią įtaką vėsinimui vasarą / bei šilumos išsaugojimui žiemą lyginant su įprastinėmis. Bendrai, puiki iniciatyva ir jau grubiai ekonomiška, kas yra milžiniškas šuolis (nes būtų sunku tikėtis, kad ateityje tai netaptų standartu naujiems stogams).
immortallt 2017-05-12 17:26
Dėl termo savybių, tai vis tiek turėtų būt montuojama ant ventiliuojamos konstrukcijos, kas reiškia vasarą taip neįkaista, bet šiltumui namo mažas poveikis, nes po apačią tai oras vis tiek laisvai juda. Apšiltinimo sluoksnis vis tiek turi eiti. Jo, svoris mažesnis už keramines, dar vakar skaičiau. Jei kainą nurėžtų perpus elektrą gaminančioms čerpėms - tada jo, taptų normalus dalykas.
Creatium 2017-05-12 18:41
Nu matai kaip... jos neva yra pigesnės, kai įskaičiuojama pagaminta elektros energija, paprastų čerpių atveju būtų: čerpės + elektra namui aprūpinti per kažkiek laiko. Tai dabar toks variantas bus paklausus tarp tų, kurie gebės tą sumą sumokėt iš karto, o ne per tuos 5-10 metų didesnę.
AAA000 2017-05-12 23:50
Sunku ka nors pasakyt bent vienos "cerpes" visapusiskai nepaciupinejus rankose ir nesulauzius Gali but, kad stogas pvz leis vandeni, ar kontaktai nupus... Juk su Musko automobiliu durim jau buvo nesamoniu... Ideja tai puiki. Senai laikas buvo gamint lengvai pakeiciamus saules bateriju elementus vietoj tu masyviu ploksciu, kuriom ten reikia visokiu lanksciu palaikymo konstrukciju, specifiniu parametru kontroleriu ir kitokiu nesamoniu...
kestutisz 2017-05-13 18:13
Tai čia irgi bus specifinis, to gamintojo, kontroleris, nebent pramuštų bendrą atvirą standartą kas šiaip būtų naudingiau net už pačias "čerpes"...
immortallt 2017-05-13 20:46
Creatium, buvau radęs konkrečiam žmogui JAV paskaičiuota suma dėl stogo, tai ten atsipirkimo laikas jam ~20 metų. Atsiperka tik todėl, kad gauna 15,000$ iš valstybės, jei jos nebūtų, gautųsi 1,000$ minusas per 20 metų. Kitaip sakant, iš finansinės pusės čerpės deja neapsimoka. Ir aišku kodėl, sudėtinga sujungti, sudėtinga integruoti, kaštai dideli. Praeis nebent kaip hipsterio įvaizdžio dalis.
Creatium 2017-05-14 01:22
Žiūrint kaip skaičiavo. Pavyzdžiu, ar su elektros energijos supirkimu (kai saugoma baterijoje) ar ne. Ar su elektromobilio įkrovimu (kas yra belenkaip tikėtina per ateinančius 20 metų) ar be. Koks elektros suvartojimas skaičiuotas (pvz. ar namo šildymas elektrinis ar koks dujinis?). Labai daug faktorių. Bet jo, akivaizdu, kad toks variantas kol kas tinkamas ne visiems. Bet to pasiekti ir nereikia. Pradžiai užtenka patenkinti bent tą kelių procentų poreikį, po to galima bandyt mažint kainą. Kaip ir su elektromobiliais (pradėjus nuo roadsterio ir dabar priėjus prie Model 3).