„Tele2“ apjungia jėgas su „Amazon“: klientų patirtį gerins pažangiais DI sprendimais  ()

„Tele2“ grupė pradėjo bendradarbiavimą su technologijų milžine „Amazon“. Operatorius klientų aptarnavimo srityje pritaikė pažangų JAV bendrovės technologinį sprendimą, kurį pirmiausiai išbando Švedijos rinkoje. Dirbtiniu intelektu (DI) paremtas įrankis generuos reikalingą informaciją ir padės klientų aptarnavimo specialistams greičiau rasti atsakymus į klientams kylančius klausimus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Girdime, ko nori mūsų klientai ir darome viską, kad jie būtų laimingi. Teikiame aukštos kokybės paslaugas už gerą kainą, ieškome naujų būdų, kaip ir toliau užtikrinti nepriekaištingą aptarnavimą. DI sprendimus jau išbandome ir Lietuvoje, o bendradarbiavimas su industrijos milžine duos dar daugiau naudingos patirties“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

Naująjį klientų aptarnavimo įrankį naudos „Tele2“ klientų aptarnavimo specialistai, teikiantys konsultacijas dėl daiktų interneto („IoT“) paslaugų. Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į plečiamą daiktų interneto paslaugų spektrą ir augantį aukštos kokybės klientų aptarnavimo poreikį.

Švedijos rinkoje išbandomas įrankis paremtas „Amazon Bedrock“ paslauga, naudojančia generatyvųjį (kurti gebantį) DI. Šis sprendimas naudoja DI kalbos modelius – specializuotus pokalbių robotus, apmokytus tiksliai atsakyti į su telekomunikacijų ir „IoT“ sritimi susijusius klausimus.

Naudodamiesi šiuo įrankiu, klientų aptarnavimo specialistai gaus apibendrintas įžvalgas su duomenimis apie daiktų interneto paslaugas. Taip bus sutrumpinamas laikas nuo užklausos iki atsakymo pateikimo, padidinamas klientų duomenų saugumas ir privatumas, užtikrinama geresnė klientų patirtis.

 

Jau išbandomas „Amazon Bedrock“ įrankis ateityje bus tobulinamas ir palaipsniui įvedamas kitose bendrovės rinkose.

„Tele2“ dirbtinį intelektą klientų aptarnavimui pasitelkė jau anksčiau – bendrovės klientus konsultuoja pokalbių robotai „Rūta“ ir „Pildyk Botas“, o bendrovės darbuotojus – žmogiškųjų išteklių „Happy Botas“. Kuriant naujus pažangius sprendimus ir tobulinant šiuos įrankius, užtikrinama inovatyviausia klientų aptarnavimo patirtis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(2)
(-1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: