Naujasis greičio matavimo būdas ypač efektyvus: pažeidėjus skaičiuoja tūkstančiais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Jomajo 2015-12-08 14:21
jei tokia atkarpa tik viena ir is karto neprasideda kita - galima nesunkiai sia sistema apeiti, tereikia pries kamera pasislepti uz prieki vaziuojancio sunkvezimio ar didesnio automobilio. Reikia buti atsargiam, nes atstumas turi buti daug mazesnis uz leistinas, o prieki vazijuontis vairuotojas pries kamera gali spustelt ant stabdziu.
bentski 2015-12-08 14:41
Arba galima vaziuot tvarkingai ir neturet problemu
Niemand 2015-12-08 14:51
Šiaip yra specialus lakas ir infraraudonųjų spindulių diodų puokštė, kurios daro numerį nenufotografuojamą. Norint galima užsidėti.
patalnius 2015-12-08 15:20
O nepaprasciau butu tiesiog vaziuoti pagal taisykles kas tiketina padidintu ne tik paties bet svarbiausia ir aplinkiniu sauguma?
Finalfour 2015-12-08 15:26
Idomu, koia tolrencios riba pas tuos naujus matuoklius? Dabartiniai padaryti +20 ir labai logiska, Vilniuj eini pro tos matuoklius +20 ir nefotkina, protinga riba. Yra totalus absurdas ir lesu svaistymas siuntineti visiems ispejimus (net ne pinigine bauda, nes nesigauna) uz +5 km/h virsijima. Ir ar tikrai jie yra tik via baltica? O kas per velnias stovi druskininku kelyje nuo vilniaus link druskininku pro varena? Ten maciau du tokius stulpus apkabinetus kamerom kaip kaledu eglutes.
Azys 2015-12-08 15:33
kestutisz 2015-12-08 15:34
Su sąlyga, kad juos statys ne dėl saugumo (kur kažkas pvz gali netikėtai iššokti iš šalutinio kelio), o dėl didesnio šanso ką nors nubausti tiesiog lygiam kely be nuvažiavimų ir posūkių (kurie gali netyčia numažinti vidutinį greitį), tai visos priemonės galimos ;)
Finalfour 2015-12-08 15:40
Nu kazin... specialiai apziurejau - atrodo typ top kaip tas daikas via balticoje. Yra kameros, nukreiptos i kelia, fotikas, zodziu visi atributai sektoriniam matuokliui. Du tokie stulpai ten yra, apie 5-10 km atstumu vienas nuo kito, apkabineti kameromis, visokiais davikliais, ir t.t. Nepanasu i metereologini iriengini...... Gal koks eksprimentinis matuoklis, dar nebaudziantis?
patalnius 2015-12-08 15:52
Bet saugaus greicio laikymasis ir didina sauguma? ar as jau kazka ne taip suprantu? Jeigu greitis keliuose yra ribojamas, vadinasi tam yra priezastis ir tai nsevarbu ar kelias yra lygus ir jokiu issukimu nera ar tai yra atkarpa su salutiniais keliais. yra greicio ribojimas, prasom jo laikytis Tik kas liudna, kad tokiu "zinovu" labai jau daug pakelese palikta yra zvakuciu.. kai vaziuoji kartais atkreipk demesi kiek pakelese yra kryzeliu pristatyta, gal aiskiau pasidarys, kodel nebeuztenka stacionariu matuokliu ir pradedama investuoti i kazka modernesnio, siekiant pakeisti vairuotoju kultura Asmeniskai as, turiu vadinama autopilota, nusistatai sau ramiai greiti koks leistinas ir vaziuoji. nejaugi taip sunku vaziuoti leistinu greiciu?
amas 2015-12-08 15:53
O tai kodėl nedaro tiesiog radaro principu veikiančių matuoklių, kurie galėtų stebėti faktinį greitį tam tikroje atkarpoje ar plote. Nu bet ir vidutinio greičio yra geriau nei nieko ar tie kurie priverčia stabtelėti trumpam. O tiems kas mano, kad tai didelis blogis, tai ar ne logiškiau būtų reikalauti didesnio leistino geičio, jei manot, kad tai saugu.
Azys 2015-12-08 16:04
kameros naudojamos kelio dangai stebėti, jeigu ten vistik meteorologinė stotis, bet gal kas ir kito, neatkreipiau dėmesio.
Finalfour 2015-12-08 16:05
Tu tikrai tiki kad ten zvakutes dega tiems kas virsijo +5 km/h? Tikrai tuo tiki? Tos zvakutes dega arba ereliams, kuriems pofig visi greiciai ir radarai ir jie leke ten bele kokiu greiciu, arba tu ereliu uzmustoms aukoms, kurios galejo vaziuot kad ir -20 km/h nuo leistino, tai ju likimo nebutu pakeite. As neseniai gavau ispejima, per ta savaite kai fiksavo +1 km/h, autostradoje gavau ispejima uz +8 km/h. Pati mente kuri ispejima rase, sake kad tai absurdas, bet tokia akcija. Cia normalu svastyti lesas, siuntineti laiskus, kvietalioti i mentura uz +8 km/h? Cia del tu +8 man reikia susimastyt apie pakelese degancias zvakutes? Cia tas pats kaip bandyti sutramdyti reicidyvus alkoholikus ivedant drastiskas baudas uz gerima ir 0 promiliu. Reicidyvas alkahas be teisiu ir jam pofig baudos ir kas nori, o nukentes tik solidus verslininkas po firmos prezentacijos, per kuria isgere puse taures vyno ir ipus 0.1 promiles. Ar tas versilininkas kelia gresme? Siek tiek atispeikekit ir jauskit, kada yra saikas baudoms ir taisyklems, ir kas nuo ju realiai nukencia, o ko tai neveikia.
kestutisz 2015-12-08 16:11
Tiesiog niekad nesutarsim dėl pačių sąvokų - leistinas ir saugus greitis tai visiškai ne tas pats. Saugaus greičio laikymosi užtikrinimo sugalvoti nepavyksta, tai va bandoma "išspręsti" tūpai mechaniškai visai kitą problemą.
Shinigami 2015-12-08 16:46
Saugus greitis priklauso nuo daug sąlygų ir jų visu įvertinti yra neįmanoma (kelio danga, kelio slidumas dėl drėgmės, purvo, ledo ir t.t., automobilio padangų ir pačio automobilio, vairuotojo sugebėjimų ir t.t.). Visu šių sąlygų negalima nustatyti konkrečių važiavimo metu, todėl yra neįmanoma nustatyti saugaus greičio konkrečiai transporto priemonei konkrečiu metu. Todėl ir yra sukurtas leistinas greitis. Įvertinant kelio dangą ir vidutinius automobilius šalies automobilių parke. Bei statistinius vidutinius šalies vairuotojų įpročius. Kai didžiąją dali šalies automobilių sudaro nuvažinėti ir vakarų šalyse eksploatavimui nebetinki automobiliai, o vairuotojai važiuoja kas kaip nori, tai ir greičiai keliuose yra atitinkamai pritaikomi. Gal ateityje sukurs autonominius dronus kurie skraidys virs kelių ir stebės kelių eismo pažeidėjus.
Nerealiai 2015-12-08 18:36
Leistino ir saugaus greičio ekspertas dar vienas... Tokių ekspertų kaip kolega rašė, pilnas pakraštys, su vainikais, kryželiais ir žvakutėmis. Dar blogiau, kai per tuos ekspertus žvakutės dega normaliai važiuojantiems. Kažkaip trūksta logikos tavo sakinyje. Rašai, kad saugaus greičio laikymosi užtikrinimo sugalvoti nepavyksta... Tai va prašau sugalvojo, kam tavo manymu šie radarai skirti?
Domas1 2015-12-08 18:40
Lietuvoje tukstanciai kameru www.eismoinfo.lt pilna vieta kur diegti sistemas
MindaugasV85 2015-12-08 18:52
Dar neradau sau atsakymo kodėl turėčiau važiuoti "nustatytu saugiu greičiu". Užtat turiu vieną argumentą, kodėl man nusišikt į greičio apribojimus: vairuotojas turi pats įvertinti eismo sąlygas ir pasirinkti saugų* greitį. Aš tą ir darau. O kad jau mano pasirinkimas netelpa į valdžios rėmus, tai sako tik vieną - esu geresnis
Nerealiai 2015-12-08 19:01
Sako tik viena - eilinis kelių gaidelis.
Vi4x 2015-12-08 19:06
Manau daug saugiau susikaupus važiuoti "saugiu" greičiu, negu žioplinėjant, įjungus autopilotą, "leistinu".
jull 2015-12-08 20:38
Tikrai tiki kad nei vienam tokiam +5km zvakutes nedega? Via Baltika dvipusis eismas, su daugybe sunkvezimiu, kuriu greitis ribojamas instrumentiskai iki tu paciu 90km/h. Jokios prasmes vaziuoti tuos +5km/h nera, jei nesiruosi vieno is tokiu lenkti, zinoma, virsydamas greiti jau kokius +20-30km/h, itin judriame kelyje, kas kartais veda i zvakutes ne tik tokiems avigalviams, bet ir niekuo su jais nesusijusiais zmonemis. Dar karta pasikartosiu, avarijos vyksta ne del dideliu greiciu, o del greiciu skirtumu, todel norint ju isvengti pirmas dalykas kuri reikia padaryti - priversti visus vazineti VIENODU greiciu visuose dvipusio eismo keliuose. Vidutinio greicio matuokliai tam idealiai tiktu. Tiesa manyciau, kad taip turetu buti stebimas visas kelio ilgis, o ne atskiros atkarpos, kitaip gaidelio mentalitetas, puskilometri tvarkingai pavaziavus vers ji daryti nesamones ruozui pasibaigus, pvz, lenkti, nes ta fura priekyje uzp...a. Dar siulyciau uz tuos iki 10km/h graziai ispeti tik pirma karta, veliau pinigine bauda, kuri bent jau dengtu administravimo islaidas. Beje, dar nemaciau automobilio kurio spidometras rodytu tikslu greiti. Absoliuciai visi kuriuos tikrimau (ju nemazai, del buvusio darbo specifikos), rodo 2-8km/h maziau nei vaziuoji is tikruju.