Žemėlapis, kuriame pavaizduoti visi vidutinio greičio matuokliai Lietuvoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2017-08-11 13:58
Viskas tik į gerą - atsiranda niša programėlėm kuriuos už radarus skaičiuos tą vidutinį greitį ir siūlys kiek reikia pristabdyti prieš kasą. Bėda tik, kad dėmesio keliui nuo to bus tik mažiau, o avarijų daugiau (kodėl? pažiūrėkit kas dėjosi atsiradus šiaip radaram ir dabar sėkmingai tęsiasi toliau - daugybė avarijų prieš būtent radarus nes baikštūs žmonės prieš juos spaudžia tapkę reikia nereikia, o su vidutinio greičio matuokliais bus dar linksmiau - jie tą darys neprognozuojamai visam ruože. O kiti žiūrės į telefoninę "greičio kontrolę")
lizunas 2017-08-11 14:37
Tu manai, kad per visą ruožą jie spaus ir likus keliems šimtams metrų jie pristabdys iki 10-20km/h? Ar išvis stos?
amas 2017-08-11 15:59
Aha, eis pasysiot pritūpę. Šiaip tai jo, tie ruožai kažkokie trumpi. Nagalėtų būti tikrai radaro principu paremta, kad kažkokį didesnį plotą aprėptu? Ne tik trumpą atkarpą. Bet tikrai sveikintina. Ķiek teko europoj važinėti tai tokio debiliško vairavimo sunku kur rasti, gal tik Lenkijoj panašu. Bet principe tai ne tadarų skaičiųja esmė, turbūt baudų vistiek dundukai nemoka.
bat0nas 2017-08-11 16:07
Sveikintina iniciatyva. Nesvarbu, kiek gero* įvyks, vis tiek bus nepatenkintų (kaip kad pirmasis komentaras). *Be abejo geriau yra prevencija nei baudimas. Tad žodis "geras" čia gal ne pats tinkamiausias. O bendrai tai dėl manęs tegu būna absoliučiai visuose keliuose vien fotoaparatai ar vidutinio greičio matuoklės.
Shinigami 2017-08-11 16:17
Gali, bet kuo ilgesnis ruožas tuo daugiau išsukimų. Todėl geriau radarų masyvas. Pirmas radaras užfiksuoja kada jį pravažiavo antras užfiksavo, kada pro ji pravažiavo ir apskaičiavo vidutini greitį tarp pirmo ir antro radaro. Trečias radaras užfiksavo kada pro ji pravažiavo ir apskaičiavo vidutini greitį tarp antro ir trečio radaro ir t.t. Bet tam reiktu nemažai pinigų. Per baudas gal surinks pakankamai pinigų kad daugiau radarų sudėtu.
Shinigami 2017-08-11 16:22
Ar supranti kaip juokingai tokie pasakymai skamba? Kai paklausi kodėl viršijate greiti atsako kad skuba, bet prieš sekantį radarą vis tiek sustos ir lauks kol praeis pakankamai laiko, kad vidutinis greitis neviršytu leistino greičio. Taip jie 'skuba" ir dėl to viršija leistina greitį. Jei išties yra daug tokių "vėluojančių" tai reiktu atlikti reidus, kur policija tokius gaudytu ir iš kart 5 metams atimtu teises. Gal tai padės jiems geriau laiką apskaičiuoti ir skubant nebereiks laukti prie sekančio radaro.
PupuDede 2017-08-11 16:35
Kaip gerai kad jus sventieji nei greicio virsijat nei nieko blogo nedarot. Jums kad ir po menta ant peciu
Berserkas 2017-08-11 17:09
Offtopic: vakar kažkur 23:3*-23:4* Klaipėdoje prie terminalo apsaugos darbuotojai su tarnybinėmis mašinomis pavojingai manevravo. Naudojo rankinį slydimui tačiau ten buvo priekiu varomas todėl realiai jie laužė automobilį... Nežinau kiek ten jų buvo, bet 2 automobiliai vienas paskui kitą elgesį chuliganiškai. Nors naktį aš to taip nesureikšminu, nes automobilių srautas sumažėjas, bet elgtis jiems... Esu prieš tuos kurie kvailai manevruoja ir nesuprantama ką daro.
Shinigami 2017-08-11 18:51
Tikras sovietmečio mentalitetas. Juk visi vagia, tai kodėl negaliu ir aš vogti? O paskui skundžiasi, kaip šioje šalyje blogai, prie sovieto buvo geriau.
shift 2017-08-12 01:57
Patys radarai gal ir gerai, bet pavyzdžiui kelyje Trakai-Aukštadvaris, radarai numatyti vienintelėje tiesioje atkarpoje, kur dar įmanomą ką nors lenkti. Todėl pasivijus kelyje fūrą, jos aplenkti bus beveik neįmanoma, nes visur kitur tik kelio vingiai ir ištisinės juostos. Manau, kad reikėtų dėti radarą ten kur daug pavojingų lenkimų akluose kelio vingiuose, gyvenviečių teritorijose.
vardasas 2017-08-12 12:08
Na idomiai kalba, paveja aplenkia, jus cia lenktyniaujat? Fura 90 vaziuoja, leistinas greitis 90 o cia kazkas pasiveja ir lenkia
shift 2017-08-12 12:58
Įkalnėje fūros greitis dažnai būna ne 90, o 60 km/h. Kai už jos susiformuoja kilometrinė vilkstinė automobilių, tai saugumo nei kiek neprideda, suprastėja kelio matomumas. Negana to, juodu dyzelio dūmeliu kvėpuoti važiuojant iš paskos irgi ne per didžiausias malonumas.
Finalfour 2017-08-12 14:14
Kai kurie cia vaidina tookius europiecius teisingus, kad net nulinksta jau i kita krastutinuma. Taip, as elementariai nenoriu vaziuot paskui fura. Tiesiog nenoriu. Nenoriu ziuret i jos purvina tenta, kai priekyje grazus Lietuvos gamtos vaizdai ir tiesu slygus kelias. Nenoriu uostyti jos dyzelio smarves. Negi cia taip sunku suprasti? Ir greiti virsijam ne del to kad skubam. As niekur neskubu dazniausiai gyvenime. O labai greiti virsyti irgi nepatinka. Tokiam tiesiam graziam kelyje dazniausiai pasistatau autopilota 100 km/h ir viskas. Jei tie vid gr. matuokliai tures tolerancijos riba kaip dabartiniai viskas ok. Jei eisim dabar madingu draudimu ir ribojimu keliu, kai viska galima pasiekti tik per pi..ima, tai.....na, pirmyn, isvadinkit dabar buduliu, juk madinga taip vadintis jei bant kazkas nukrypsta nuo teisuoliskos linijos.
Creatium 2017-08-12 16:13
Nustebino, kad nėra Vilnius-Kaunas ar Kaunas-Klaipėda. Vienoje vietoje maniau, kad mačiau kamerą, bet antros neradau...
amas 2017-08-17 01:36
Nereikia nieko lenkti, jei neužtenka greičio ir manot, kad saugu važiuoti greičiau, reikalaukit padidinti leistiną greiti. Jei kelių kokybė šūdina, kaip daugelis Lietuvos kelių, reikalaukit kad juos pagerintu. O ne darykit nusikaltimus. Juk mokesčius mokat netam, kad užsimuštumėt ar užmuštumėt, ką kitą, lakstydami šūdkeliais.