„Tesla“ net negali pasipriešinti? Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – rezultatai į vienus vartus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lukasfragas 2019-10-22 14:53
Mldc Taycan. Nors būtų smagu buvę matyti, kad 2012m mašina nuduotų 2019m į kaulus. but im not even mad, nes abu future-electric-cars.
iPienius 2019-10-22 17:55
bus idomu palyginti su tesla roadster. ir abieju kainos bus panasios, o dbr vienas 2x brangesnis
HDi 2019-10-22 19:12
Kol dar nebuvo palyginimų, tai tesla fan boys rėkė, kad tesla zjbs, kad tesla ant popieriaus greitesnė ir pigesnė, kad Tesla Niurburge įkrės Porsche, ir kad Tesla šiaip zjbs, nes ilgiau elektromobilius gamina, ir išvis kam pirkt tą Taycan'ą už tokią kainą, jei galima imt tesla. Ir jau tada nemažai kas sakė, kad tesla rūkys jau vien dėl užkaistančių batarkių. O kur dar prabanga, ir ženkliukas ant kapoto. Ir dabar kai realybė nuo popieriaus paaiškėjo, tai jau va žiūrėk metai skiriasi, va žiūrėk jau tas 2x kainos skirtumas gal kažką ir reiškia vis gi. Ir pati tesla į niurburgą atsivežė ne tą patį 100D o iš esmės per beveik visus galus modifikuotą 100D Plaid, kuris kaip ir buvo galima tikėtis įkrėtė Porsche ant performanco, tik ar kaina išliks vis dar 2x mažesnė...
stiklas 2019-10-22 19:26
vokieciu atliktuose testuose porche pasirodo geriau nei tesla kaip netiketa
1hitkillhack 2019-10-22 19:28
Svarbiausia dar kai random VOKIETIJOS tv laida, kodėl netikime random vasios video is savo kiemo?
woozyy 2019-10-22 20:15
Jo jo. Cia kaip vokieciai rodo audi i kalna vaziuoja su subaru bmw ir reminiu dzipu. Stebuklas audi vienintele uzlipo i olimpa. Cia tas pats. Gauna tas porsas i virnus vartus
R35P3CT 2019-10-22 20:47
Porsche Nurbei pralėkė su silpnesnę versija tai yra turbo ir su įprastomis padangomis, kur eina iš konvejerio(Pirelli P Zeroes). Maskas atvežė savo užbombinta tesla model S P100D+ ten sumesta carbo ceramica stabdžiai, važiuoklė praplatinta, priekyje padaryta didelis skylė dėl aušinimo, sumesta TRIS motorai, buvo minėta ir dėl išimtu sėdynių (dėl svorio) ir dar apautas super lipniom padangom, naujausiom (Goodyear Eagle F1 Supersport RS) kur tikrai nebus ant standarto. O tos super minkštos padangos labai daug prideda trasoje - laikui. Kitas dalykas tas prototipas jau buvo užlinkęs nurbei ir sustojęs laukė ratukų... Porsche nevažiavo su turbo S kuris tikėtina permuš paprasto turbo laiką, o jei dar ir padangas užmetus semi slic'us tai dar neviena ir ne dvi sekundes išloštu. Kitas dalykas pas porsche kokybė medžiagų, surinkimas, viduje esančios konsolės bei išdėstymo patogumu, nėra ką liginti su teslos (atleiskite) - plasmasėmis. Dar pas porsche pliusas su krovimu lb greitai įkraunamas ir daug kartų startuojant nėra to "pavargimo" kaip pas teslą, nes kad tesla paimtu savo geriausia laiką jei reikia būti pilnai įkrautai, atvėsinti ir tik tada viena nu galbūt antra kartą ir parodys savo laiką, pas porschė to nėra. Realiai tas model S P100D+ beveik kaip roadster'is. Kaip suprantu skubos tvarka perdarė model s sumetė tuos naujus motorus visus tris kurie turėtu būti naujame roadsteryje. Nesu fanatikas nei vienos, nei kitos markės(gali būti fanas, bet jau fanatiku, nebėra visai objektyvumo), tad nereikia perspausti su ta tesla. Maskas matydamas kad kiti gamintojai pradeda lenkti tai nebelieka nieko kito kaip skambiai rašinėti Twiteryje. Jau prieš porą metų rašė, kad paims visu laikų rekordą Nurbei... Porsche be garsiu kalbų atėjo pralėkė ir išėjo, palauks teslos oficialaus laiko tada turbūt išleis turbo s į trasą. Jau nekalbu apie kitus porsche modelius kur yra paėmė absoliučius rekordus, bet ten kiti aparatai ir kita tema. https://www.carthrottle.com/post/a-tesl ... -standard/
woozyy 2019-10-22 20:52
Na cia teisybes yra tavo zodziuose
daynewss 2019-10-22 20:58
R35P3CT - toks įspūdis, kad tu Tesla vairuoji nuo 2012, o Taycan kokius porą metų...
immortallt 2019-10-22 21:59
Em, gal gali pasakyti, ant kokio konvejerio gamina Taycan'us?
R35P3CT 2019-10-22 22:07
Tikrai ne, bet esu ne tik skaitęs, matęs, bet ir vairavęs kokias tris dienas model S, bet ir tai ne čia esmė. Žinau kas su teslom užsiima Lietuvoje ir tuos startavimus ne tik (internetinėję erdvėje matęs), bet ir realybėje. Galiu dar pridurti nuo tų staigių startų pas teslą nueidinėja "šlicai" veleno dantukai, bet tai kita tema. Beje tesla atnaujintas nuo ~2016 nelabai suprantu kodėl kalbi apie pačius pirmus model s 2012 metų... Dėl porscho taycan, na deja tikrai neteko nei matyti nei juolab sėdėti, beje jis tik pradėjo riedėti nuo konvejerio tai apie kokius ten porą metų kalbi... Man patinka domėtis automobiliai, nors man patinka BMW, bet ir pas BMW nemažai problemų buvę. Taip, kad nesilaikau fanatiškumo.
laurius 2019-10-22 23:40
Kai turėsim porshe su 100.000km, galėsim kalbėt apie šlicus ir kitus dalykus. Kol kas tai tik šnekos be jokio pagrindo. Taip, teslu transmisija nelaiko. Kai turi 350kw ant galinės ašies ir jokio triukšmo. Būtent dėl to, kad nėra triukšmo žmonės nevengia paspausti iki galo. Tada ir pradeda byrėti transmisija. Man pačiam gaila mašinos, kai prie gero sukibimo stabilumo kontrolė pradeda daužyti per ratus. O ar gaila tiems, kurie turi 8 metų variklio ir transmisijos garantiją? Nemanau. O kaip laiko bmw transmisija kai pradedi ratus ant asfalto svilinti? Porshe turi privalumą, kad galėjo išanalizuoti visas teslos klaidas ir pasistengti jų nekartoti. O ir tesla paskutiniu metu labai daug dėmesio skyrė model 3 palikdama model S kažkiek pavėsyje. Bet kokiu atveju, tai kas vyksta yra gerai. Konkurencija skatina tobulėti.
R35P3CT 2019-10-23 00:18
BMW dėl tokių dalykų tikrai bėdų neturi, kad ir M5 su 441kw. Čia labiau EV problema nes rotorius tiesiogiai sujungtas su transmisija ir vat tas velenas kuris jungiasi į transmisija dažniausiai ir nusisuka. O EV rotoriaus veleno tai nepakeisi jis visas iš vien išlietas ir atskirai nesikeičia. Bus matyt su Porsche taycan, labai laukiu ir daugiau testų, bei kaip laiko jų kūrinys. Mano manymų tikrai turėtu kur kas kokybiškiau laikyti nei tesla. Palauksime ir pamatysime. Čia tokį video su senesniu teslos motorų radau Nuo 4:30 - https://www.youtube.com/watch?v=e7dCeRm58fo?t=274 Labai abejoju, kad porsche analizavo techninius dalykus. Jau ką vokiečiai turi tai tikrai gerus inžinierius. Teslai nebent galima padėkoti, kad EV iš pelenų prikėlė ir tai užskaitau.
Talkatif 2019-10-23 00:20
Nemanau, kad Tesla ant elektromobilių ilgai važiuos. Jie pionieriai. Galva pramušė sieną. Gerai išarė dirvą. Kažkiek dėl žinomumo ir vardo uždirbs. O vėliau ateis banginiai pradės ganytis tame darže. Tesla tikrai nebadaus. Turi technologijas, kuriose dar ilgai lyderiaus. Bet kad bus lyderis, kaip pačio elektromobilio gamintojas, mažai tikėtina. O ir plėstis į tą verslą nėra protinga. Ne vienas didelis jau neišsilaikęs yra parsidavęs kinams.
Šaras 2019-10-23 07:44
Juokinga skaityt kai lyginamas dvigubai brangesnis automobilis, turintis dvigubai mažesnę bagažinę, su senu hečbeku. Dar juokingiau kalbėt apie apdailų kokybę ir patikimumą, nors niekas su tuo taycanu nė 1000km nėra nuvažiavę.
Pumper 2019-10-23 08:22
Gal dėl to, kad nėra jokios priežasties, dėl ko Taycan kokybė turėtų būti prastesnė nei bet kurio kito Porsche modelio?
daynewss 2019-10-23 08:27
Aha... 1. https://www.youtube.com/watch?v=NHpOEPT0VtQ
daynewss 2019-10-23 08:28
2. https://www.youtube.com/watch?v=v8TanaZFBuw - ten maždaug nuo 24 minutės
daynewss 2019-10-23 08:30
Tu čia kalbi apie tuos Tuareg'us, ant kurių uždeda Porsche kebulus ir pavadina Cayenne?
HardAxe 2019-10-23 10:25
abi pusės sklaidosi skambesniais pareiškimais nei reikėtų ir labai smagiai šiuo metu visi skambūs pareiškimai gesinami su šlapiu skuduru per veidą. Kadangi visi išsišokėliai šiai dienai labai gražiai ir greitai nusodinami tiesiog sumušant jų rekordus ar pralenkiant pasiekimus, tai rekomenduoju baigti ginčytis, pasiimti popkorno ir mėgautis vaizdu. Kai prasidės negražūs žaidimai, kaip VAG`o dyzelgeistas, tada jau galėsim drėbti purvą.