Rusijos aviacija grįžta prie „kukurūzniko“ - atgaivins 75 metų senumo projektą, diegs autopilotą (Video)  (3)

„Navigator“ įmonė tikisi, kad „išmintingesni“ An-2 taps labiau paklausūs pasaulinėje rinkoje.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2022-07-29 Rusijos aviacija grįžta prie „kukurūzniko“ - atgaivins 75 metų senumo projektą, diegs autopilotą (Video)  (3)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijoje nuspręsta pagaminti nepilotuojamą orlaivį An-2, liaudiškai vadinamą „kukurūzniku“. Dmitrijus Malovas, bendrovės „Navigator“ Maskvos filialo, užsiimančio automatinės valdymo sistemos kūrimu, direktorius kalbėjo apie tai per „RIA Novosti“.

Anot D. Malovo, sovietinis „kukurūznikas“ vis dar yra geras ir populiarus lėktuvas, kuris dėl savo lengvumo ir pigumo yra paklausus tarp vartotojų. Jis gali pakilti ir nusileisti ant žemės be pakilimo tako, taip pat turi gerą skrydžio diapazoną.

„Čekų „Cessna“, pagrindinis konkurentas, užima neblogą pasaulio rinkos dalį. Yra tik vienas skirtumas – automatinė valdymo sistema. Jie ją turi, mes neturime, bet An-2 laimi visais kitais parametrais“, – sakė kūrėjas.

Jis pridūrė, kad parodos MAKS-2021 metu „kukurūznikai“ ore, valdomi piloto, praleido apie 9 valandas – be automatinės valdymo sistemos, kuri galėtų perimti jei ne visą, tai dalį darbo, tai varginanti užduotis. D. Malovo teigimu, inžinieriai jau sukūrė An-2 skrydžio ir navigacijos parametrų (VPNP) skaičiavimo bloką. Knygos dydžio įrenginyje yra oro jutiklių rinkinys, inercinis ir palydovinis imtuvas bei kompiuteris.

Skirtingos VPNP dalys dubliuoja viena kitą, sudarydamos vieną kompleksą. Blokas perduoda informaciją indikatoriams, veikdamas kaip navigatorius, taip pat duoda komandas sklendėms ir mentėms. Darbus planuojama baigti per 2 metus.

An-2 1947 m. sukūrė Sovietų Sąjungos „eksperimentinio projektavimo biuras 153“, kuris dabar yra Ukrainos valstybinė įmonė „Antonov“ ir yra koncerno „Ukrboronprom“ dalis. Lėktuvas buvo pramintas „kukurūzniku“, nes sovietmečiu jis dažniausiai buvo naudojamas žemės ūkio darbams, be to, kroviniams ir keleiviams gabenti, sporto renginiams ir net karinėms reikmėms. Dabar An-2 skraidoma daugelyje pasaulio šalių ir daugelis jų eksploatuojami jau daugiau nei 40 metų.

 

An-2 charakteristikos:

  • talpa: 16 žmonių, iš jų 2 pilotai;
  • keliamoji galia: 1500 kg;
  • maksimalus greitis: 258 km/val;
  • kilimo greitis: 2,4 m/s;
  • skrydžio nuotolis: 990 km;
  • maksimalus aukštis virš jūros lygio: 4200 m esant maksimaliai apkrovai.

„Cessna“ orlaiviai išties yra labai paklausūs pasaulinėje rinkoje, tik tai yra amerikiečių, o ne Čekijos kompanija, kaip kad sakė Dmitrijus Malovas. „Cessna 172 Skyhawk“ tapo masiškiausiu modeliu per visą aviacijos istoriją – 1956–2017 metais buvo pagaminta daugiau nei 44 000 vienetų.

 

„Cessna 172“ charakteristikos:

  • didžiausias greitis: 302 km/val;
  • kilimo greitis: 3,7 m/s;
  • skrydžio nuotolis: 1272 km esant 60 % galiai 3040 m aukštyje;
  • maksimalus aukštis: 4116 m;
  • kilimo svoris: 1159 kg;
  • krovinio svoris: 376 kg;
  • talpa: 4 žmonės, įskaitant pilotus.

Rusijoje norima pradėti gaminti kovinį robotą sraigtasparnį. Kūrėjai jį aprūpins kulkosvaidžiais, raketomis ir prieštankiniais sviediniais, kad sunaikintų priešo darbo jėgą ir įrangą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(1)
(2)
(-1)

Komentarai (3)