Skandalingieji lėktuvai vėl skraido, bet štai kokia šokiruojanti žinia: „Boeing“ ir FAA manipuliavo „737 MAX“ patikros rezultatais – ir tai dar ne viskas  ()

Lėktuvai „Boeing 737 MAX“ buvo nutupdyti prieš beveik dvejus metus po dviejų mirtinų katastrofų 2018 ir 2019 m., per kurias žuvo šimtai žmonių.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2020-12-28 Skandalingieji lėktuvai vėl skraido, bet štai kokia šokiruojanti žinia: „Boeing“ ir FAA manipuliavo „737 MAX“ patikros rezultatais – ir tai dar ne viskas  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Praėjusį mėnesį JAV federalinė aviacijos administracija (FAA) leido „737 MAX“ vėl skraidyti JAV, tačiau JAV Senato tyrėjai teigia, kad FAA ir „Boeing“ manipuliavo bandomaisiais lėktuvo skrydžiais pakartotinio sertifikavimo proceso metu.

JAV Senato pareiškime teigiama, kad FAA ir „Boeing“ pakartotinio sertifikavimo bandomųjų skrydžių metu „netinkamai treniravo“ skrydžio pilotus ir kad kai kurie bandymai buvo atlikti su stimuliatoriais, kurie nebuvo nustatyti įvykusių avarijų scenarijams, o kai kurie FAA tyrėjai anksčiau laiko paliko bandymo vietas.

Be to, tyrėjai teigia, kad FAA ir „Boeing“ „bando nuslėpti svarbią informaciją, kuri galėjo prisidėti prie 737 MAX tragedijų“.

 

„Boeing“ oficialiai atsakė teigdama, kad „rimtai vertina Komiteto išvadas ir toliau peržiūrės visą ataskaitą“.

„Boeing“ yra įsipareigojusi gerinti aviacijos saugą, stiprinti mūsų saugumo kultūrą ir atstatyti pasitikėjimą savo klientais, reguliavimo institucijomis ir skraidančia visuomene“, - rašoma bendrovės pranešime.

Tačiau, FAA yra įsitikinusi, kad bandymų testai buvo išsamūs.

102 puslapių ilgio ataskaitą sudarė Senato prekybos, mokslo ir transporto komitetas, ji remiasi 50 pranešėjų informacija, FAA darbuotojų interviu ir daugiau nei 15 000 puslapių dokumentų.

„Boeing“ jau anksčiau buvo patekusi į panašią padėtį dėl dėl „MAX 737“ modelių. Vis dėlto, tai yra pirmas kartas, kai FAA sulaukia tokių griežtų kaltinimų.

 

„Akivaizdu, kad FAA reikalauja nuoseklios priežiūros, užtikrinant, jog agentūros darbas siekiant apsaugoti keleivius ir įgulas būtų atliekamas visapusiškai ir teisingai.", - teigiama Senato ataskaitoje.

Tai nerimą keliantys teiginiai, ypač turint omenyje, kad kai kurios oro linijos „737 MAX“ jau pasiuntė atgal į dangų. Tarp jų yra Brazilijos „Gol Airlines“, kuri pradėjo skraidyti lėktuvais gruodžio mėnesio pradžioje. Kitos avialinijos yra „American Airlines“, kurios pirmus „737 MAX“ skrydžius JAV ketina atlikti gruodžio 29 d.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(17)
(4)
(13)

Komentarai ()