Vilniuje duris atvėrė didžiausias TEO klientų aptarnavimo skyrius  (0)

Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB pirmadienį Vilniuje klientams pristatė naująjį, didžiausią ir patogiausią klientų aptarnavimo skyrių, kuris įsikūrė Šeškinės mikrorajone esančiame verslo centre „Evolution“ (Ukmergės g. 223).


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis klientų aptarnavimo skyrius yra jau trečiasis šalies sostinėje, dar du yra įsikūrę Vilniaus gatvėje bei prekybos centre „Akropolis“. Iš viso Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose ir Tauragėje šiuo metu veikia 16 TEO klientų aptarnavimo skyrių.

TEO Vilniaus regiono direktoriaus Lauryno Šeškevičiaus teigimu, aptarnavimo skyrių tinklas plečiamas arčiausiai klientų esančiose vietose, tad atvykti susipažinti su bendrovės paslaugomis bus itin patogu Šeškinės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Viršuliškių bei aplinkinių sostinės mikrorajonų gyventojams. Ukmergės gatve iki naujojo skyriaus bus patogu atvykti ir kitose miesto dalyse gyvenantiems vilniečiams. Šeškinės mikrorajonas pasirinktas ir dėl itin plačiai šioje miesto dalyje išplėtoto TEO šviesolaidinio naujosios kartos tinklo. „Naujosios technologijos leidžia klientams pasiūlyti sparčiausias šalyje interneto paslaugas bei moderniausias skaitmeninės televizijos galimybes“, - teigė L. Šeškevičius.

Naujajame skyriuje įrengti demonstraciniai skaitmeninės televizijos GALA ir šviesolaidžio interneto ZEBRA stendai, kuriuose galima susipažinti su paslaugomis ir išbandyti jų galimybes. Skubantiesiems įrengtos greitojo aptarnavimo vietos, savitarnos vietose klientai galės patys valdyti turimas paslaugas, išmokti naudotis internetine savitarnos sistema „Mano TEO“.

Verslo klientams naujajame skyriuje sukurtos patogios erdvės susitikti su bendrovės vadybininkais bei konferencijų salė pristatymams. Duris atvėrus funkcionalesniems ir klientams patogesniems skyriams Vilniuje, bendrovė užbaigs klientų aptarnavimo tobulinimo etapą, kurio metu nuo 2007 metų buvo atnaujinti 9 ir duris atvėrė 6 nauji skyriai visoje Lietuvoje. Šiuo laikotarpiu iš esmės atnaujinta klientų aptarnavimo telefonu sistema, sukurta ir tobulinta internetinė savitarnos sistema „Mano TEO“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: