Pažangios interneto technologijos padeda surasti pirkėją  (1)

Reklamos nukreipimo (angl. retargeting) technologiniai sprendimai suteikia reklamos davėjams įrankį, galintį padidinti vartotojų susidomėjimą siūlomais produktais ar paslaugomis. Reklamos nukreipimo technologijų galimybės yra nepaprastai didelės.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Reklamos kampanijų, vykdomų naudojant reklamos nukreipimą, skaičius sparčiai auga Vakarų Europoje ir Jungtinėse Valstijose. Pastaruoju metu reklamos nukreipimas populiarėja ir Baltijos šalyse.

Ar norėtumėte savo versle naudotis įrankiu, leidžiančiu lengviau prisitaikyti prie esamų klientų poreikių arba padedančiu informuoti tik pasirinktus klientus apie specialius pasiūlymus ir nuolaidas? Įrankį, kuris sugrąžina prarastą klientą ar paveikia neapsisprendusį? Reklamos nukreipimas ir yra įrankis, padedantis nustatyti interneto vartotojus, kuriems reklamos davėjo paslauga gali būti aktuali ar tuos, kurie jau pažįsta užsakovo prekės ženklą bei juos sudominti ir nukreipti į tikslinę svetainę.

Nauja „Gemius“ technologija tapo plačiai naudojamu interneto reklamos sprendimu Baltijos šalyse. Vienas iš įdomesnių reklamos nukreipimo pavyzdžių yra praėjusių metų banko „Swedbank“ Latvijoje vykdyta kampanija „Pasiūlymas naujiems verslo klientams“. Šios kampanijos tikslas buvo pateikti reklamą itin siaurai vartotojų grupei, t. y. vartotojams, kurie turi savo verslą, bet nėra AB „Swedbank“ verslo klientai. Kampanijos metu apklausos būdu buvo atrinkti vartotojai, turintys savo įmonę, tačiau nesinaudojantys „Swedbank“ paslaugomis. Vėliau jiems buvo rodomos reklamjuostės su specialiu pasiūlymu naujiems banko verslo klientams. Kampanijos efektyvumo rodikliai buvo nepaprastai aukšti, lyginant su įprastais finansų srities reklamos kampanijų vidurkiais, ir kampanija pasiekė tikslą – informavo apie pasiūlymą tik tuos vartotojus, kurie nebuvo šio banko verslo klientai.

Media agentūros, išbandžiusios šią technologiją tiek Baltijos, tiek kitų užsienio šalių rinkose, pripažįsta jos veiksmingumą. Iki šiol reklamos nukreipimas buvo dažniau naudojamas finansų srities produktų reklamos kampanijoms, reklamą pateikiant labai siaurai auditorijos grupei arba kreipiantis į klientus pagal tai, kuo jie anksčiau domėjosi internete. Paskutiniu metu šiuo įrankiu vis labiau domisi ir kitų verslo sričių atstovai, nes reklamos nukreipimas padeda apibrėžti konkretesnius kampanijos tikslus, nustatyti siauresnę auditoriją bei tokiu būdu pasiekti planuojamą rezultatą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: