Lietuvoje įvyko septintasis „BarCamp“  (0)

Ketvirtadienio vakarą Kaune įvyko 7 – oji „BarCamp“ atviro pobūdžio konferencija, orientuota į ankstyvos stadijos interneto ir technologinius projektus. Iš Vilniaus ir Kauno susirinkę jau išplėtoję savo technologinius verslus ir dar tik pradedantys apie juos galvoti „BarCamp“ dalyviai dalinosi patirtimi, aptarinėjo tarptautinės rinkos ir investavimo galimybes.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„BarCamp“ renginį pradėjo Baltijos šalyse žinomos informacinių technologijų ir vadybos konsultacijų bendrovės „ERP“ investicinio padalinio „Antigravity Ventures“ rizikos kapitalo projektų direktorius Mindaugas Rutkauskas. Savo pranešime jis pristatė, ko tikisi kitų šalių rizikos kapitalo fondai iš Lietuvos naujai įsikūrusių technologinių verslų. „Kauno „BarCamp“ leitmotyvas buvo globalios rinkos ir keliai jauną verslą vedantys į jas“, - teigė organizatorių „Startups“ vadovas Donatas Stonkus. Įspūdžiais iš pasaulinio masto renginio „SeedCamp“ finalo dalinosi Ignas Rubežius, atstovaujantis elektroninio pašto rinkodaros įrankiu vadinamą „Mailer.lt“, kuris kaip renginio nugalėtojas gavo finansinę investiciją. Ignas taip pat pasakojo kaip svarbu dalyvauti tokiuose renginiuose, kurie tau atveria naujus kelius ir perspektyvas vystyti savo produktą ir keisti pasaulį. I. Rubežius taip pat pristatė visai neseniai išleistą tarptautinę elektroninio pašto valdymo „Mailerlite“ versiją. Apie tartpautines rinkas ir geresnes perspektyvas jose kalbėjo savo akademinį socialinį tinklą „ututi.com“ iš pagrindų transformuojantis jo įkūrėjas – Jaro Šatkevič. „Go global!” fraze pranešėjas ragino visus susirinkusiuosius mąstyti ir kurti verslo idejas globaliai.

„BarCamp“ renginiai pasaulyje vyksta nuo 2005 metų. Iš Silicio slėnio kilę ir nuo praėjusių metų rudens Lietuvoje vykstantys „BarCamp“ renginiai skatina žmones dalintis patirtimi ir idėjomis neformalioje erdvėje. Pasaulyje ne vienerius metus vykstantys tokio pobūdžio renginiai turi užtikrintą tikslinę auditoriją, kuri vis plečiasi ir auga, apimdama naujas šalis. Susirinkę dalyviai ne tik klauso kitų iš anksto parengtus pranešimus, bet gali ir patys tapti pranešėjais.  Kitas „BarCamp“ renginys planuojamas gruodžio mėnesį, kuriame dominuos technologijų temos. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: