Latitude59 konferencijoje Taline pirmaujanti remiamo turinio platforma atkreipia dėmesį į Lietuvos žiniasklaidos priemones  ()

Šią savaitę Taline vyks vienas didžiausių Baltijos regione renginių, skirtų technologijoms ir startuoliams. Butikinė konferencija "Latitude59" kasmet sulauks iki 3 000 dalyvių iš daugiau nei 50 šalių. Gegužės 24-26 d. vyksiančiame tarptautiniame renginyje dalyvaus geriausi ir ryškiausi startuoliai, investuotojai ir verslininkai iš viso pasaulio.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

PRNEWS.IO, Estijos startuolių duomenų bazės (Estonian Startup Database) pripažintas vienu iš penkių geriausių "Adtech" startuolių, užsitikrino svarbią vietą "Latitude59" parodoje ir dar kartą patvirtins savo lyderystę pramonėje, pristatydamas savo išskirtinę rinką, apimančią žiniasklaidos priemones iš visų Baltijos šalių, įskaitant Lietuvą. Turėdama specialią tinklaraščio versiją, pritaikytą Lietuvos klientams, PRNEWS.IO užtikrina, kad Lietuvos įmonės galėtų naudotis įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis ir palaikyti ryšius savo kalbinėje bendruomenėje.

"Džiaugiamės, kad turime garantuotą vietą "Latitude59" parodoje ir galime pristatyti savo platformą kartu su svarbiausiais pramonės atstovais", - sako Aleksandras Storožukas, PRNEWS.IO įkūrėjas ir "Forbes" verslo tarybos narys. "Ši konferencija mums suteikia išskirtinę galimybę užmegzti ryšius su pasauliniais investuotojais ir verslo atstovais, taip pat atkreipti dėmesį į klestinčią Baltijos šalių startuolių sceną. Mūsų prekyvietė, kurioje veikia 300 Lietuvos žiniasklaidos priemonių, rodo mūsų įsipareigojimą aptarnauti vietinius klientus ir kartu suteikti galimybę viso pasaulio įmonėms publikuotis Latvijoje. Siekiame pademonstruoti reikšmingą mūsų indėlį į pasaulinę rinkodaros ir ryšių su visuomene komunikacijos erdvę".

Žiniasklaida be sienų

Europos pradedančiosios įmonės vis labiau domisi sparčiai besikeičiančia skaitmeninės ryšių su visuomene komunikacijos sritimi, suvokdamos veiksmingos ir strateginės komunikacijos svarbą, kad pasiektų platesnę auditoriją ir taptų žinomos žiniasklaidai. PRNEWS.IO, tapusi šios srities lydere, teikia pasaulinę turinio rinkodaros platformą, kuri palengvina įmonėms dalytis savo naujienomis ir istorijomis su žurnalistais, tinklaraštininkais ir žiniasklaida visame pasaulyje.

Estijos bendrovės "Smaily" rinkodaros vadovas Tanelis Randas (Tanel Rand) pasakoja apie jų patirtį naudojantis PRNEWS.IO platforma: "Naudojant PRNEWS.IO, "Smaily" turinio rinkodaros strategijos taikymo sritis nebeapsiriboja Estijos leidiniais ir skaitytojais. PRNEWS.IO leido "Smaily" pasiekti ir latvius bei lietuvius, veiksmingai padidindama savo tinklaraščio žinomumą platesnei auditorijai, įskaitant potencialius klientus ir partnerius".

 

Kitas remiamo turinio lygis

Konferencijoje vyksiančioje PRNEWS.IO parodoje bus pabrėžta, kuo ši platforma skiriasi nuo kitų ryšių su visuomene platformų: tai užsakomųjų paslaugų turinio rinka, kurioje nėra samdymo proceso ir ilgalaikių įsipareigojimų. Bendrovės komanda taip pat galės teikti ekspertų patarimus ir atsakyti į klausimus apie skaitmeninę ryšių su visuomene komunikaciją ir žiniasklaidą, dalytis savo žiniomis ir įžvalgomis su dalyviais.

"Pramonėje, kurioje viskas vyksta taip greitai, mes vertiname tokias įmones kaip PRNEWS.IO, kurios su "Latitude59" dalyviais dalijasi savo patirtimi skaitmeninės PR komunikacijos srityje", - sako "Latitude59" generalinė direktorė Liisi Org.

Daugiau informacijos apie "Latitude59": latitude59.ee

 

Apie PRNEWS.IO

PRNEWS.IO yra Europoje pirmaujanti remiamo turinio platforma. Ši platforma palengvina įmonėms galimybę dalytis savo naujienomis ir istorijomis su žurnalistais, tinklaraštininkais ir žiniasklaidos atstovais visame pasaulyje. Naudodamosi užsakomųjų paslaugų turinio rinka, įmonės gali tiesiogiai įsigyti vietos savo vietinio formato straipsniams 100 000 gerai vertinamų naujienų svetainių iš 142 šalių, be jokio samdymo proceso ir ilgalaikių įsipareigojimų.

2018 m. Estijoje įsteigtas startuolis veikia pagal paslaugos kaip produkto (SaaP) modelį, o jo misija - panaudoti didžiuosius duomenis nuspėjamai prekės ženklo komunikacijai su žmonėmis per žiniasklaidos istorijas. Įmonė taip pat yra Estijos vyriausybės išduodamos skaitmeninės tapatybės ir statuso programos "e-Residency" paslaugų teikėja.

PRNEWS.IO Tarptautinės prekybos tarybos apdovanojimuose "Go Global Awards" pripažinta nugalėtoja rinkodaros ir ryšių su visuomene kategorijoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(1)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: