Lietuvoje nebeliks vidurinių mokyklų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kionig 2011-03-28 23:35
Taigi man tai iš tikrųjų labai panašu į bandymą padaryti kaip pas vokiečius: http://de.wikipedia.org/wiki/Grundschule ten rasite schemą. O dėl kokybės irgi abejoju ar ji jau labai pasikeis pakeitus sistemą, o ne mokinių ir mokytojų motyvacija. Nors dabar pinigai viską keičia...
Robinis 2011-03-28 23:44
Dabartine svietimo sistema suinteresuota ruosti darbininkus. Kas liecia 1-4 klases . Taip jos turi but atskirtos nuo mokyklu. Nes pats dabar dirbu tokio tipo mokykloje kur tik 1-4 klases. Tai mokiniai turi zaidimo vietu ir t.t.. visu klasiu tik 3 ar 4 , Taigi trintis maza tarp mokiniu. Beveik visi visus pazysta. Mokytojai jauni ir seni. Rezultatai pazangumo yra daug geresni kur tarkim 1-8 klases, kazkur 20 proc geresni rezultatai. Taigi esme tame kad 1-4 klases turi but atskirtos nuo pagrindines ir t.t.. sistemos. Ir kestutisz minejo, kad pradinukai nesiskaito su mokytojais ? Visiskas melas. Kaip tik labai geri ir motyvuoti vaika. Ir tie neklauzados dar mokintis nori. Paskiau sistema juos sumala...
Vytax 2011-03-29 00:17
Pačiam teko patirti tos vidurinių mokyklų naikinimo reformos „vaisus“. Nes savu laiku teko paskutinius dvejus važinėti į taip vadinamą „gimnaziją“ už daugiau nei dešimties kilometrų. Turėjau „didelį“ malonumą iš namų išvažiuoti kasdien 6val. ryto, o sugrįžti 4 ar 5val. vakaro. Bet taip per tuos porą metų ir nesupratau kam tos gimnazijos reikalingos. Aš tame procese neįžvelgiau nei lėšų taupymo, nei mokymo kokybės pagerėjimo, nei jokio kito teigiamo aspekto.
Boomshaker 2011-03-29 16:34
Jei norėčiau išmokčiau. Jeigu būtų man įdomu išmočiau visus dalykus. Kurie žmonės daugiausiai pasiekia gyvenime ir yra laimingiausi? Tie kurie daro tai kas jiems yra įdomu ir teikia pasitenkinimą. Dauguma dalykų mokykloje yra neįdomūs ir praktiškai nenaudingi. Kam man tada savo laiką naudoti nenaudinga linkme? Dėl kažkokio pažymio ir dar geriau - egzamino? Pažymys parodo kiek tas dalykas yra man įdomus, kad aš juo užsiimčiau savarankiškai. Jei tau neįdomu kažką daryti tave baudžia blogu pažymiu. Kam tai reikalinga? Kad palaužti žmogų ir, kad jis nenorėtų nieko daugiau daryti apart to ko iš jo nori sistema.
engugne 2011-03-29 18:27
Aš dar tik devintokė, bet jau patyriau tą jūsų vadinamą reformą. Mokiaus vidurinėj, kai staiga ją pakeitė ir pavertė pagrindine (1-10kl.) Taigi. Turėjau rinktis kur eiti, ar pabaigti pagrindinėj, ar nuo 9tos eiti į gimnaziją. Pasilikau pagindinėj, nes gimnazijoj labai prasti mokytojai ir iš vis labai bloga mokykla. Taigi, dabar nežinau, ką reikės daryt po dešimtos klasės, tikriausiai teks kraustytis į kitą miestą. O dėl krūvio, tai pilnai sutinku, nes nors ir mokausi sustiprintoj klasėj, vos išsilaikau. Laiko visiškai neturiu, dienas skaičiuoju savaitgaliais ir ką turėsiu per juos padaryti. O mokymosi būdo praktiškai kitokio ir nežinau be kalimo. Ką padarysi.
- 2011-03-29 22:49
Boomshaker'is , regis, priklauso tiems nesusivokėliams, kurie jei tik galėtų, viską išmestų iš mokyklų, nes juk viskas - nepraktiška.
kionig 2011-03-29 23:01
O man va įdomu kaip bus su gimnazijų atestacijom ? Man būnant 11- oje klasėje jau mano mokykla tapo gimnazija Taip ir pabaigiau voliodamas durnių, nes niekas nepasikeitė
- 2011-03-29 23:20
Š dabar tos gimnazijos - jokių atestacijų nėra.
ManFIS 2011-04-01 01:24
Atvirai pasakius - gimnazijos yra tikras sudas..... Mokytoju normaliu vienas kitas, o kas del mokymo kurso - einamas briedas ir einama 1 klase i prieki. O jai zadi isvykti i uzsieni ar pvz baigti profesine mokykla - tai geriau baigt vidurine, nors galvos neskaudes, nesiparinsi kad laiko ner ir laisvo laiko bus daugiau, mokytojai nesikabines taip ir ne**** smegenu be tikslo kur nereik . Na cia seip jums spresti, bet as pvz geriau buciau ejes i vidurine kokia o ne i gimnazija - o jai pinigu butu - eiciau i privacia. Gimnazijoj tai taip, na mano nors: pavaduotojai is visu 100% - 85% pasikelusiu tokiu, pvz pavaduotoja desto lietuviu - na tai sausa pamoka, visi miega vos ne ir dar jai pro langa dirstelsi iskart i tave jau ziurek ziuri - ir nesuprasi apie ka galvoja .. matke desto pavuodotojos padruske gera kartu ir su lietuviu mokytoja pavaduotoja padruskes - na ranka ranka tepa... Dar plus aukletoja musu ta matkes mokytoja... Kosmaras o ne ... kazkokia susireiksminusi pricipinga ir pns... vat mato kad tu nesarini tos matkes - tai ir kazkaip taves baidos , pofik jai - krc tu jai ne lygis, kas matkes nesuprantant - asilai jus ( mintyse ji tik taip aisku ). Vokieciu mokytoja tik viena mokykloj - ir "velniop" ja , pas ja tai , kalimo pamokos.... Kas rusu lanko irgi taspats, na gal geriau, ne taip ten jau.. Trumpai tariant - reik reformuot mokyklas .
vazzy 2011-04-01 10:45
o kas tu nori kad keistus? mokymo kursas vistiek tas pats, 11-12 klasej kad ir kokia mokykla bebutu mokytojai stengias paruosti mokinius egzaminui ir nieko tu cia naujo zmogau ir neisrasi jei tu pats nesidomi mokslu tai ir jokia gimnazija tau nepades.
Arthuras 2011-04-01 14:23
Kramtyk ką šneki. Gimnazijos - šūdas? Nusišneki, nes mokymosi kursas lygiai toks pats, kaip ir visose ne gimnazijose. Jei mokytojai apgailėtini(o gal jie tik tau atrodo tokie?..), tai ne mokymosi kurso problemos. O jei reikia reformuot, tai siūlyk kaip? Gal taip, kaip čia vienas siūlė: "nedaryt darbo rinkos vergų" ?
vitalijuss 2011-04-01 16:46
Mokslo reforma naudos neatneš. Svarbiausia yra mokymo kokybė. Geriausios kokybės galima pasiekti tik tuo atveju, kai mokantysis ir besimokantis yra suinteresuoti mokyti ir mokytis. Jaunas, entuziastingas ir darbui atsidavęs mokytojas (tegul ir nepatyręs, nežinantis ats į visus kl) yra geriau, nei senas niurzga, kuris dirba šabloniškai, kratosi naujovių (yra šimtai būdų naudingai ir įdomia pravesti netradicinę pamoką). Apie kokią kokybę galima kalbėti, kai pusę pamokos laiko mokytojas turi skirti aiškinimuisi su debilais ir išsišokėliais?? Juos tik į spec. mokyklas, kur jais turėtų rūpintis tam specialiai paruošti pedagogai ir soc. darbuotojai. Pamatysit, dabar mokyklose bus dar blogiau. Tai, kad pas daugelį iš jūsų buvo senų, bet gerų mokytoju - sveikinu, jums pasisekė, aš ir pats tokių turėjau. Bet praktika rodo, kad jauni mokytojai geriau susitvarko su mokiniais, nei seni. Kažin kuo reikėtų užsiimti, kad nebūtum darbo rinkos vergu?? Smaukytis prie Barbakano ir "mazintis" prie chebros, kad pavaišintu alum? Visapusis išprusimas mokykloje BŪTINAS vien dėl to, kad lavina jaunus protus. Galima prigalvoti daugybę priežasčių, kodėl jis yra būtinas, bet nematau prasmės, nes, kaip matau, tamstai anarchija yra didelis autoritetas.
Arthuras 2011-04-01 17:09
Kas be ko, mokykloje nuo 9 klasės turi mokytis tik motyvuoti mokiniai. Vėliau visus nemotyvuotus atskirti nuo motyvuotų. Tik taip bus pasiektas rezultatas. Kas liečia mokytojus, tai aš neturėjau nei vieno padoraus jauno mokytojo. Užtat turėjau daug gerokai pagyvenusių, bet energingų, originalių, nebijančių naujovių mokytojų. Taip kad, mokytojo amžius nesvarbu, svarbu jo motyvacija, gebėjimai, lankstumas, reiklumas. Bet kuo toliau, tuo motyvuotų mokytojų, mano nuomone, mažėja, nes niekas nenori dirbti labai sunkaus, bet varganai apmokamo darbo.
vc. 2011-04-01 18:19
Teisingai pasakyta. Dėl motivuotų ir nemotyvuotų mokinių skirstymo galima ginčytis, tačiau savaime aišku, kad tai padėtų gabesniems mokiniams vystytis ir tobulėti greičiau. Pamokos vyktų sklandžiau ir efektyviau. Lygis klasėse būtų daugmaž vienodas. Kas liečia mokytojus, tai turiu dabar jauną(~30 metų) mokytoją, kuris "nebijo" naujovių. Vieną programą(TI-Nspire) taip reklamuoja, jog man atrodo, kad jis būtų buvęs kur kas sėkmingesnis, jei būtų tapęs "reklameriu"...