Specialistė: „Maxima“ Latvijoje turės keisti prekės ženklą  (36)

Komunikacijos agentūros IDEA GROUP vadovė Lietuvai Ieva Vozbutaitė-Beliauskė sako, kad „Maximos“ pozicijos Latvijoje rimtai susvyravo. Ir nesvarbu, kad dėl parduotuvės griūties Rygoje „Maxima“ nekalta.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jos teigimu, jeigu „Maxima“ Lietuvoje yra vienas mėgstamiausių prekės ženklų, tai Latvijoje taip niekada nebuvo net iki skaudžios nelaimės.

„Ir taip „Maximos“ pozicija Latvijos vartotojų akyse nebuvo gera. Aš galvočiau, kad „Maximai“ kaip prekiniam ženklui Latvijoje yra kilusi didžiulė grėsmė, todėl, kad per asmeninį santykį prekinio ženklo, tai koks tu esi darbdavys, koks tu esi verslo partneris, kokius tu rangovus samdaisi arba į kokias tu patalpas eini, kur lūžta stogai ir yra užmušami žmonės, tai apie tave, kaip prekinį ženklą, viską pasako.

Kadangi yra labai konkretus, tiesioginis, tragiškas asmeninis ryšys Latvijoje, jiems tikrai reikėtų rimtai apgalvoti, kad tikriausiai ilgalaikėje perspektyvoje „Maxima“ kaip prekinis ženklas kažin, ar galės eiti tuo pačiu ženklu“, - Žinių radijui sakė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.

Jos manymu, Lietuvoje susiformavusiam „Maximos“ įvaizdžiui nelaimė Rygoje didelės įtakos neturės nei trumpalaikėje, nei ilgalaikėje perspektyvoje.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(8)
(0)
(0)

Komentarai (36)

Susijusios žymos: