Tragiškos kaktomušos keliuose – vairuotojų neišmanymo apie lenkimą pasekmė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2014-09-25 21:43
Apart to, kad gatvės - ne lenktynių trasa ir visiškai nesvarbu, kokio galingumo variklis yra pas priekyje važiuojantį, visa kita - teisybė.
Simplicity 2014-09-25 22:09
, o automobilis A per tą laiką nuvažiavo 100 metrų. Tačiau tam, kad galėtų saugiai grįžti į savo juostą, automobilis B prieš eismą dar turės pavažiuoti bent porą sekundžių, kad atstumas tarp B ir A (B po 4 sekundžių jau priekyje) nuo 1 metro padidėtų iki saugių 12 metrų. Lenkimas (kuris, pasak KET, yra išvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą) šiuo atveju truko 6 sekundes, o prieš eismą buvo nuvažiuota ~172 metrus. Antru atveju (kai turim 15 m atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio), automobilis B visas tas 4 sekundes greitės važiuodamas paskui automobilį A ir dar net neišlindęs į priešpriešą jau bus pasiekęs 110 km/h greitį. (Likęs atstumas iki priekyje esančio automobilio A— 4 metrai.) Išėjęs ant lenkimo, automobilis B ten užtruks 4 sekundes ir prieš eismą nuvažiuos tik 122 metrus. Kaip matai, pradėti lenkimą iš toliau apsimoka labiau, nes procesas užtrunka gerokai trumpiau. (Jei kas netingi, gali šį pavyzdį papildyti priešais atvažiuojančiu sunkvežimiu. )
audriusn 2014-09-25 22:12
pvz is gyvenimo, mano 1.3l 100AG 100+Nm diapazone nuo 4 iki 8000 sukiu, draugo 600cc 100AG 62Nm maksimumas, jei islekiam lenkt vienu metu, jam tenka pora pavaru zemyn numest, kad paskui mane laikytis. o sumazinus atstuma, pavara ar dvi zemyn pagal situacija numetus ir tada sukant iki redline'o bus greiciau negu virsutine pavara zulinant. prisiziurejau as tokiu. trypcioja, trypcioja, kai galima ramiai sukt iki raudono ir be vargo lenkt. tik atstuma reiketu matuot sekundem. as pries lenkima sau pasilieku apie sekunde, tada gazas dugnas, islendi i priesinga ir leki toliau.
trapecijus 2014-09-26 14:00
Simplicity matau nesupratai ką norėjau pasakyt. Paprastais žodžiais paaiškinsiu. Situacija: kelyje prieš tave važiuoja senas Lexus 4L variklis (250-300AG) ant 852km/h ir niekur neskuba. O tu iš galo važiuodamas su Honda Civic 1,6L (100ag) neaplenksi permetęs į trečią pavarą pasitaikius progai? Reikės atsilikti, kad įsibėgėtum pakankamai? Taigi tai ir yra ''bullshit'' ką ekspertas pasakoja. Ne viskas nuo AG priklauso.
Simplicity 2014-09-26 18:10
Žinai, jei prieš mane važiuos senas Lexus ant 852 km/h, tai aš jo nei matysiu, nei aplenkti bandysiu. Tačiau, jei nusileisim ant žemės, kur dažniausiai tenka lenkti sunkvežimius ir lėčiau važiuojančius (įprastai, tai yra važiuojantys 70-90 km/h greičiu), tai pamatysim jog ekspertas kalba protingai ir mano paprastas pavyzdys eksperto žodžius tik patvirtino. (Jei netiki, tai sėsk ir skaičiuok. Pavyzdyje abu automobiliai yra 5 metrų ilgio.) Tiesa pasakius, tai net nesuprantu kuo tau kliūna tie eksperto pasisakymai. Žmogus kalba apie visus automobilius, o ne apie konkrečius Civic'us, CRX'us ar GTX'us. 1.6 Civic'as su savo 7000RPM redline'u ir 1 tona svorio bėgėsis vienaip, o didesnis ir sunkesnis Peugeot 508 su 1.6l varikliu ir tiek pat kilovatų jau visai kitaip. (Jei paimsim kokį seną automatą be „kick-down“, tai su lenkimu išvis prastai bus.) Būtent dėl to ir pateikiau pavyzdį, kuriame buvo tik du dalykai: automobilių didžiausi greičiai ir įsibėgėjimas. p.s. Dar KET yra parašyta, kad keliukams vienodai šviečia ar tu greitį viršijai lenkdamas, ar dėl kitų subjektyvių priežasčių.