Nuolaidų daugiau nebebus: „Pigu.lt“ radikaliai keičia kainodarą ir tikisi pakeisti rinkos įpročius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-01-02 14:27
Koks tikslas kalbėti apie neakcinę kainą, kai vidutinė nuolaida nuo maisto prekių krepšelio sudarė 27% gruodžio mėnesį? Tyčia rinkau čekius ir vakar susisumavau, kiek išleidau ir kokia suminė nuolaida pritaikyta. Perku produktus kurių man reikia tą dieną, bet nesu prisirišęs prie brand'o. Nebuvo nuolat 1.44. Dar iki Lidl atidarymo buvo jau apie 1.2 nominali kaina. Bet 3/4 savaičių būdavo uždėtos nuolaidos. Ir taip, pradėjo prekybos centrai ant kelių produktų, įskaitant bananai, žaisti su akcijomis. Vieną prekę parduoda pigiau nei savikaina dėl marketinginių tikslų - kad ateitum apsiprekinti ir pasiimtum kitų prekių, kurios brangiau apmokestintos. Tyrimą kiekvieną mėnesį daro statistikos departamentas. Ir ne vieno produkto. Kas kaltas dėl nuolaidų? Tiek pardavėjai, kad krizės metu pradėjo taikyti intensyviai, tiek pirkėjai, kurie dabar neperka, kol nėra nuolaidos, net jei kaina be nuolaidos mažesnė ar lygi kitame prekybos centre akcinei prekės kainai. Bet ten gi su 30% nuolaida.
Arns 2017-01-02 15:32
Putulis, prisirišdamas prie vienos prekės ir ją visur valkiodamas darai meškos paslaugą, gerus argumentus supini su blogais. Taip didelę dalį gerų pastebėjimų suvedi į pigią propagandą. Maisto kainos keičiasi, nes į galutinę kainą įeina daug vardiklių, pradedant žaliavos kaina baigiant darbuotojų visoje grandinėje užmokesčiu. Kuo ilgesnį laiko tarpą paimsi, tuo daugiau kintamųjų kaštų atsiranda ir juos turi sulyginti įvertindamas kainas. Atėjęs lidlas neatvėrė kažkokios Pandoros skrynios, žaliavų kainų nepakeitė, itin daug naujų prekės ženklų su savimi neatvežė. Ką jis pasiūlė, tai didelio tinklo galimybes pirkti stambiais kiekiais ir turėti mažesnę savikainą. Nepasiūlydamas daug šalutinių prekių, jis savo modelių sumažino kompensacijas kurios skiriamos retesnėm prekėm. Į tai ir sureagavo kiti tinklai. Tos prekių grupės, kurios konkuruoja, susimažino antkainius. Visai kas kita yra nuo kokios kainos braukiama nuolaida. Daug kas Lietuvoje nenormaliai užkelta vien dėl nuolaidų. Bananų akcija vos ne kas du trys savaitės tame pačiame tinkle. Tad ta kaina nuo kurios braukiama tampa praktiškai nereikalinga. Visi vis tiek lauks akcijos. Ir čia Lidlas nepasiūlė kažko superžemom kainomis, kad pirktumei ir be akcijos. Šiame žemų kainų tinkle vis tiek ieškai akcinio leidinio ir jo pasiūlymų. Reiškiasi ir nuo šių pasiūlytų kainų yra dar kas braukti.
sabotan 2017-01-02 19:17
Man jau uzkniso tos nuolaidos vadinamos. Butu normalios kainos viskas gerai , o tai dabar priverstas nuolaidas ziuret ale 20 30 procentu o ten snipstas.