Kai tikslas svarbiau už viską - „Tesla“ darbuotojai pasakoja, kad kartą teko bristi per išsiliejusias kanalizacijos atliekas  (1)

„Tesla Model 3“ gamybos sunkumai pareikalavo daug nervų ir pastangų. Iki šiol ne viskas yra sureguliuota, tačiau dabar automobiliai gaminami padoriu tempu ir klientai jais yra patenkinti. Aišku, dar ne laikas atsipalaiduoti, tačiau darbuotojai dabar jau prisimena, ką teko ištverti. Kartą jiems teko žingsniuoti ir per išsiliejusias kanalizacijos atliekas, o ir saugumo problemų būta įvairių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dažymo cecho darbininkai prisimena, kaip kartą gamykloje įvyko nedidelis, praktiškai buitinis įvykis - kanalizacijos vamzdžių avarija. Išsiliejusios atliekos užtvėrė jiems kelią iki darbo vietos. Ir ką tokiu atveju reikėtų daryti? Įprastomis sąlygomis darbas tiesiog sustotų, nes eiti per tokią masę nėra nei malonu, nei saugu. Paslydęs ir taip susižeidęs darbininkas būtų aprašomas per visas žiniasklaidos priemones. Tačiau šįkart, kaip prisimena „Tesla“ darbuotojas Dennisas Duranas, vadybininkai paskatino žingsniuoti tiesiai per šlykščias atliekas, nes „Model 3“ gamybą reikėjo skubinti.

Tai būtų tik juokinga istorija, galbūt net parodanti kompanijos darbuotojų ryžtą prisidėti prie „Model 3“ gamybos apimčių didinimo. Ir iš tiesų, kartais turi daryti viską, kad tik tinkamai atliktum savo pareigas. Tačiau ši istorija primena kitas „Tesla“ problemas, susijusias su saugumu. Nuo 2013 metų pagrindinėje „Tesla“ gamykloje užfiksuota 40 saugumo pažeidimų, tačiau buvę darbuotojai puse lūpų pasakoja, kad situacija iš tiesų buvo kur kas prastesnė.

Anksčiau buvo skelbiama, kad „Tesla“ gamyklose dažnai lankosi greitoji pagalba. Darbuotojai dažnai patirdavo traumas, dirbdami labai arti robotų, judančių konvejerių ir važiuojančių automobilių bei krautuvų. Priežasčių galima ieškoti įvairiose vietose. Visų pirma, „Tesla“ per pakankamai trumpą laiką įdarbino labai daug žmonių. Nemažai jų neturėjo patirties ir, tikriausiai, kompetencijos. Antra, skubi automatizacija neleido tinkamai sureguliuoti žmonių ir mašinų judėjimo gamykloje. Nereikia pamiršti, kad „Tesla“ yra labai jauna kompanija automobilių pramonėje, todėl patirties trūkumas yra išties akivaizdus.

Blogiausia tai, kad incidentai buvo galimai slepiami. Dar balandį pasirodė pranešimas, kuriame buvo teigiama, kad dalis incidentų įvyko dėl to, kad „Tesla“ vengė įspėjamųjų ženklų ir lipdukų klijavimo dėl estetinių priežasčių. Kitaip tariant, perspėjimai darbuotojams galimai nebuvo įrengiami, nes jie negražiai atrodytų. Taip pat buvo teigiama, kad kompanija galimai neteisingai apibūdindavo darbuotojų traumas, kad šios neterštų kompanijos įvaizdžio.

„Tesla“ visą tai karštai neigia ir tvirtina, kad darbuotojų saugumas yra svarbiausia. Kad ir kaip ten bebūtų, ateityje situacija tik gerės, nes „Tesla“ įgyja patirties - darbuotojai bus apmokomi geriau, gamybos linijos bus geriau sureguliuotos. Traumų pasitaiko visose didelėse gamyklose, todėl ambicija tapti saugiausia gamykla pasaulyje yra sveikintina.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(1)
(5)

Komentarai (1)