Net 33 žmonės buvo sulaikyti oro uoste Singapūre, nes niekur neketino skristi - gresia 13 tūkstančių eurų bauda ar net 2 metai kalėjimo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2019-09-03 17:27
Viskas ok, i6skyrus vieną punktą „o ir tuščia vieta lėktuve galėjo būti parduota kam nors, kas iš tikrųjų ketina skristi“ koks skirtumas oro linijų bendrovei ar sumokėjęs skrido ar neskrido.. jei kažkas nusipirko visas vietas lėktuve, kad skristų vienas tai aviakompanijai nuo to tik geriau.. mažiau svorio, mažiau sunaudotų degalų, pelnas tas pats (o išlaidos mažesnės)
Shinigami 2019-09-03 19:13
Matai, oro uostas nepriklauso aviakompanijoms. Todėl oro uostas negauna didesnio pelno, bet turi daugiau problemų, kurios ir išvardintos straipsnyje. Ir labai abejoju kad aviakompnijos labai jau sutaupys, dėl vieno žmogaus. Greičiau taip pat eis į nuostolį, nes reiks laukti keleivio kuris nesirodo, todėl vėluos išskristi. Kiek žinau, kuro visada užsipila tiek kad galėtu pilnas nuskristi iki kito oro uosto, o nusileidžia tuščių baku, kad ir kiek kuro butu prisipiląs. Todėl jei asmuo nusipirks visas lėktuvo vietas ir neskris, lėktuvas vis tiek sunaudos tiek pat degalų, nes bus užsipylęs tiek kad pilnas galėtu nuskristi iki kito oro uosto, o degalų perteklių išpils?
kestutisz 2019-09-04 12:59
Nenupirks to š**do kur jau salone vežioja. Gal net "duty free" nepirks nieko (bo vistiek turbūt išsinešti negalės, o ir vaikščios tik tiek kiek įdomu, o ne laikui prastumti). Visiem vieni nuostoliai.
Pasalietis 2019-09-04 17:47
Neišpila degalu, leidžiasi netgi visada su ~10% rezervu. Išpila leidžiantis pilnu baku ir tai nevisi lektuvai turi tokia galimubę
Paramotoras 2019-09-04 20:00
Siaip jau kuro visuomet dar turi buti ir iki atsarginio oro uoato datraukti. O ir pilasi pagal fakta. Kapitonas pats uzsako kiek pilti.