Kada pagaminti elektromobilį bus pigiau nei mašiną su vidaus degimo varikliu? Naujas tyrimas rodo, kad tai bus daug greičiau, nei daugelis galvoja

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Talkatif 2021-05-13 17:00
Gamybos masiškumas labiausiai kainą įtakoja. Tą jau Fordas įrodė. Nereik naujai bandyt dviračio išrast. Pasvarstymai apie būsimas konkrečias kainas yra būrimas. Šiai dienai turime didelės infliacijos prognozes. Kas įtakos darbo jėgos kainas. Išbrango logistika. Brangsta plastikai ir metalai. Dėl didelės paklausos brangsta elektronikos komponentai ko pasekoje tikrai šoks elektronikos kainos. Todėl iš šiandienos perspektyvos prognozuoti, kad nuo viso to priklausomas gaminys kainuos tiek ar tiek, yra labai drąsu.
kestutisz 2021-05-13 17:43
O aš kažkaip vis nesuprantu kodėl jį gaminti yra brangiau jau dabar, na išskyrus norą uždirbti iš visokių ten hipsterių :) Viskas remiasi tik į bateriją, ir ten suplanuoti kažkokį ten "proveržį" yra labai drąsu. Jo gali tiesiog nebūti.
AAA000 2021-05-13 23:18
taigi tuoj ateis imortalas ir is grafiko suplanuos tau ta bateriju proverzi
Talkatif 2021-05-14 08:34
Nes dabar tai tik beta versija gaminama eksperimentinėm partijom.
immortallt 2021-05-14 10:32
Technologijų diegimas yra planuojamas ilgalaikis procesas, ir įdiegus naują technologiją yra dar jos adaptacijos laikotarpis, kai tiesiog tobulini esamą technologiją. Šitos prognozės nėra net optimistinės ar realistinės, gal net pesimistinės. Kainų prognozės niekada nėra įtraukiant infliaciją, o dabartinių kainų lygiu, šiuo atveju galime kainų santykį imti tarp VDV ir EV. Taip, dabar EV kaina yra panašu didesnė, nei galėtų būti, nes paklausa tokia, kad pasiūla jos nespėja tenkinti. Ir tai normalu ir net gerai, nes tai skatina visus auto gamintojus plėsti savo EV gamybą (ar ją sukurti). Kuo didesnis pelnas, tuo greičiau įvyks persivertimas, ir tuo greičiau EV kaina bus mažesnė už VDV.
kestutisz 2021-05-14 12:44
Na taip, tu gali ten tobulinti nžn, ten pakabą, kad atlaikyti didesnį svorį, gal kokias skardas lengvinti, kad irgi didesnę bateriją įdėti. Gal krovimo stotelių kiekvienam miške pastatyti - visa tai galima planuojamai gerinti. O baterijos - kažkoks deadend'as, nesvarbu, kad kas savaitę išlenda naujos maginės technologijos, jos pramonėje vis neatsiranda. Jei būtų kažkoks progresas - na neišrankus aš, imčiau kad ir seniausią leafą,i3, voltą ar net įkraunamą hibridą. Įsimesčiau talpesnę tokio pat dydžio bateriją ir dzin, būčiau "žalias" (man auto realiai nereikia nieko papildomo nuo turėtos seniausios '90'tųjų auto - kad tik važiuotų). Nu bet baterijos nėra, nėra net kažkokių geresnių celių iš kurių vietiniai meistriukai surinktų kaip dabar surenka visokiem paspirtukams (ten kiek mačiau ir taip visiškais "haiendas" yra kokios subelstos Tesla celės, taip kad jokių prošvaisčių :).
immortallt 2021-05-14 13:32
Jei būtų kažkoks progresas? Jei nebūtų progreso, nebūtų smartphone'ų, dronų, robotų siurblių. Bėda ta, kad žiniasklaidoje išeina straipsniai kaip kartais pagerina - realiamae pasaulyje technologijos kartais pagerindamos esamą situaciją ateina retai, dažniausiai tai yra pokytis 5-15% per metus. Atrodo lėtai, bet 10% pokytis kasmet 10 metų yra 160% pagerėjusi charakteristika ar 65% sumažėjusi kaina, kas būtent ir įvyko. Pasiekti prognozuojamai kainai magiškų technologijų nereikia, užtenka ištobulinti turimas sistemas, tiek akumuliatoriaus, tiek gamybos ir didinti masto ekonomiją.
Evil Goku 2021-05-14 19:09
2019 VW europoje pardavė 125k (2018 - 156k) passatų, o Tesla model 3, pasaulyje per 2019 m. parduota virš 300k (vien JAV 161k)
AAA000 2021-05-14 22:22
grynas buhalteris... piena gali isdziovint ir paverst milteliais isemes/isgarines vandeni. gali vietoj sunkiu stikliniu buteliu supilstyt i plastikinius kanistrus, ar net i maiselius. gali prifarsiruot stabilizatoriu ir padaryt negendanti kelis metus. gali padaryt is jo suri ar sviesta - kazkoki hybridini/analogini maisto varianta. daug gali technologiskai. ir siti parametrai galima atskirai konvertuot i buhalteriams suvokiamus skaiciukus. bet kazkas ir prarandama... ir kaip gere senovej zmones litra vienam kartui, taip ir dabar - atsigerimo norma nepakito. ta suvokia kiekvienas technologas. kiekis liko tas pats - litras. as nesuprantu kodel buhalteriai visalaik galvoja ir aiskina, kad sitas litras jiems susitraukineja iki 100ml... cia kazkoks buhalterizmo fenomenas tavo visas komentaras - kad litras akumuliatoriu tampa kazkokiais mistiniais 100ml, nes technologijos keicia ipokavima, chemiojos agresyvuma ar dar kazka antraeilio. ir tuoj tuoj padarys stebuklingus 100ml ir tas is parametriniu procentu jam matosi kazkur kazkaip... paskaitau tokius buhalteriu sapaliojimus ir juokas kelias valandas ima kolekcionuot reiketu... keli metai varai ir varai toki brieda - nesustodamas - nulinis intelekto progresas... -------- licio akumai yra suoline technologija. VIENKARTINIS suolis. prasiplete akumuliatoriu pritaikymo gama. nes atsirado DAR VIENAS variantas. furos ir lektuvai greiciausiai nepapuls - arba bus labai ekologiskai nenaudingas kompromisas. laivai galbut iseis - jiem svoris mazai aktualu. as manau net individualus akumuliatoriniai auto ilgalaikej perspektyvoj gali but eko zalingi. sita riba KOLKAS labai slidi. koks prietaiso gabaritas bus krastinis. zoliapjove jau net problemine akumuliatorine, o ji tik vos vos gabaritiskesne uz dvirati... net ir dviraciai paspirtuku kryptim nukeliavo/gabaritas evoliucionavo is esmes i mazesni neminama varianta... keli kilogramai tik islosta... nors as asmeniskai manau geriau jau kazkokia akumuliatorine kuprine ir batai su ratais... niekas cia neaisku su tai EV kolkas... ir labiausiai reikala cia syka butent buhalteriai...neleidzia geriausia varianta tobulint visokiais debiliniais ribojimais ir propagandos varinejimu... naudingiausia varianta labai nesunku paskaiciuot technologiskai. dabartine politika ydinga, nes orientuota i kazkokia svajoniu propaganda, o ne i realybe...
ulrichas 2021-05-17 14:09
Šiaip VW turėtų spartinti elektromobilių gamyba, kitaip bus kaip su Apple ir Nokia