B.Burgis: Lietuvoje mokytojų yra per daug

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

haloo44 2009-06-04 21:02
Ot atsirado tikras mokytojas D. Juokingos jo paskaitos buna, kai uzplaukia tai pazymi is matkes paraso uz veterinarinius terminus
lrasimas 2009-06-04 21:37
Paskaitos ? Ar mokykloje yra vedamos paskaitos ?
Vytautas 2009-06-04 21:41
Mano žiniomis Burgys matematiką dar ir KTU universitete dėsto (arba bent jau dėstė), tad paskaitos tinkamas žodis. Kas liečia jo dėstymą neakivaizdiniams studentams, tai esu prisiklausęs įdomių istorijų, kurių pagrindinė mintis, jog didelės pagarbos studentams jis nejaučia. Bet tai šiaip ar taip gandai, nelabai susiję su jo pakankamai įdomia asmenine nuomone dėl mokyklų.
Mariakas 2009-06-04 22:03
Beveik pritariu Jam. Bet, kad mokytojų per daug, aš tikrai taip nesakyčiau. Tegul atvažiuoja į kaimą, kur biologiją dėsto 5 mokytojos(nes nėra kvalifikuotų mokytojų,dėsto geografijos mokytoja, seselė...) , neturinčios nei aukštojo, nei išvis kažkokių žinių apie biologiją. Su "sovietiniu" mokymu visiškai pritariu. Dabar svarbu iškalt, o ne mokėt. Net ir pats mokytojas tai skatina, pvz. parašo kelias chemijos lygtis ir kitą pamoką turim jas mokėt, žinoma, iškaldami... mokymo programos tikrai yra per didelės, pvz. kur aš galiu pritaikyti šviesos difrakciją ar dispersiją... juk tokie dalykai tikrai ne mokinukui. Mokinys nėra skatinamas mąstyti, jis tiesiog turi daryti pagal tam tikrą šabloną... O kalbant apie praktiką, įgyjama mokykloje, ar išvis yra jos? Visiškai neatsižvelgiame i mokinį, jo gabumus, į aplinką, kurioje jis mokosi, pvz. kaime yra 25 mokinių klasė, kurioje tik 4 žmonės mokosi, o kiti tik mala š... Tai apie kokias paskatas galima kalbėti gabiausiems? Ar negeriau, sakykim, būtų gabiausius suskirstyti į vienas klases... tada šūdmaliams būtų duodami lengvesni testai, jie gautų didesnį pažymį ir būtų labiau skatinami mokytis...
Arns 2009-06-04 22:53
jei bus atsizvelginejami i kiekvieno nora(nenora) mokytis, tada galima sakyti mes degradavusi tauta, turbut tik 1 is 100 savo noru mokinasi del geriausio balo, visi kiti del to kad reikia, ka padarysi, paauglyste is vis maistingas metas. Del mokytoju skaiciaus, ne ta isskaitete, jis nesako kad ju per daug, jis tiesiog sako kad per mazai atsidavusiu ir savo specialybe tikrai ismananciu mokytoju. Skirstymas i gerus ir blogus neatnes rezultatu, nes mokinys "per vidury" greiciausiai neistems geriausiuju kruvio, tad bus nukistas pas likusiuosiu, o tai savaime nemaza ju dali gali priversti pradeti degraduoti nes jie "esa neismaneliai". Tikrai visai normalu kai klaseje mokinasi mokiniai, o ne "ziniukai" ar "dundukai". Galu gale atminkim esama padeti, prasciausiai besimokantiems paklius ir prasciausi mokytojai, o tai savaime neleis tobuleti, reiks ne kaip mokykloje Mokintis, o kaip universitete Studijuoti.
Drutas 2009-06-04 23:02
Komentaras gal ne į temą, bet tas Bronius labai panašus į aktorių iš "Heroes"
Neomidis 2009-06-04 23:15
veltui jis verkia del tu diplomu "devalvacijos". kad zmones ju maziau tures dar nereiskia kad ju verte pakils. daugybeje profesiju ziurima i patirty ir i zinias o ne i diploma. tik kokoi medicinoi svarbu diplomas. o visur kitur nusisikt ant to sikpoperiaus. pats pasikeles ir dar verkia kad studentai nesuinteresuoti. o kas pvz nores studijuot tai manau nores gaut mokslini laipsni ir ji panaudos.
Hoplitas 2009-06-04 23:41
Manau kad ir blogą žaliava galima išgrynint. Kokia gali būti mokslo kokybė jei paskaitos metu tiesiog perrašinėji teorija, dėstytojai nesuinteresuoti organizuoti seminarų ar ruošti užduočių, kurios skatintų studentą domėtis dėstomu dalyku ir kartu geriau įsisavinti dėstomą dalyką. O ne tiesiog nurašytą medžiagą iškalti.
KeeperMustDie 2009-06-05 01:23
. Bet vietoj to nusprende, kad pinigai viska sutvarkys. Tai va pinigai tikrai neprivers destytoju keisti savo yprociu, reik varyt is Lietuvos...
ADIDAS 2009-06-05 10:54
TAI KO JIS CE LOJA TEGUL PATS IR DARO TVARKA,O NE BURBA KAIP KUBILIUS APIE KRYZE
Individas 2009-06-05 11:25
o jis ir yra vienas iš tų nedaugelio, kurie kažką daro, tik bėda, kad vienas žmogus ne tiek daug gali
lape 2009-06-05 11:29
Aš irgi noriu įkurt universitetą - gal kas nori būti prorektorium?
alkopops 2009-06-05 11:34
Pirma: Mokyklose programos yra orientuotos i gabius mokinius tuo tarpu dauguma ju yra vidutinio gabumo. Kas is to isplaukia paklausit? o gi Vidutinio gabumo mokinys nesugeba isisavinti visos tos medziagos gauna blogus pazimius praranda motyvacija mokintis ir pradeda skesti. Antra: Kodel nepalyginat sveicaru mokytojo ir lietuvos? jie ten uzdirba 12 tukstanciu litu per menesy o lietuvoj geriausiu atveju 2 tukstancius. I pencija sveicaru mokytojas iseina 45 metu lietuvos 60-65? Manot mokyklose mokinei nervu nesugadina tiems mokytojams pameginkit pradirbs tokiomis salygomis 15-20 metu virs ir kazin ar bus kokios motyvacijos kanors ismokint tinkamai. Trecia: Tikrai uzknisdavo kai universitete destytojas ijungdavo multimedija ir is pasiruostu skaidriu skaitydavo ir liebdavo viska konspektuotis. O paprasius tu skaidriu paraeiksdavo jog neduos kadangi jis ta medziaga surinko ir nenori kad ji butu platinama. Tai kokios motyvacijos mokintis jus norit is to ispest? Tai ir sieki pazymio o ne ziniu nes per paskaita buna per ''gerkle islinde konspektai'' Ketvirta: Manot i europos sajunga buvom priimti tam kad butume issimokslinusi tauta? nieko panasaus europai reik pigios darbo jegos provincijos. Kas paneiks kad mazai issilavinuse tauta lengviau valdyt? Penkata: Viska susumavus Gaunam Nerastinga neissilavinuse degradavuse tauta verdancia savose sultyse kuria lengva manipuliot. O prie ko tai prives? Atsakymas paprastas prie lietuviu tautos isnykimo.
Belhor 2009-06-05 11:38
Tragedija,tiek pasisakymai,tiek kai kurie komentarai.
lape 2009-06-05 11:40
Tos programos orientuotus į debilus - šeštos klasės matematikos kurse moko sudėti trupmenas 1/2 + 2/3 - tai apie kokius gabumus mes čia šnekam? Kitas dalykas, mokytojai stengiasi, kuo mažiau aiškinti, kad po pamokų galetų papildomai pamokyti, pinigėlių gauti. Ne visi aišku, bet ko toliau tuo daugiau taip daro.
lgtech 2009-06-05 12:18
Mokytoju yra per daug, BET GERU SPECIALISTU MOKYTOJU YRA MAZAI.
Mu 2009-06-05 13:10
Gal reikėtų ne kelti kainas kainas, o mažinti studentų skaičių? Pražiai trečdaliu. Pažystu begalę "studentų", kurie įstojo tik dėl diplomo. Po dviejų metų studijų jie neišmano elementariausių savo specialybės principų. Tai kokia gali būti studijų kokybė, kai dėstytojas turi atsiprašant begalviam, kuriem neįdomu, įkalti tą informaciją? Aišku yra ir kita medalio pusė - pasitaiko dėstytojų, kurie nelabai išmano savo darbą. Kad universitetuose dėstoma labai daug teorijos, iš dalie gerai, iš kitos pusės ne. Geras specialistas negali būti tas, kuris turi tik praktines žinias, kuris žino kad tas ar anas aparatas veikia taip, dėl to kad taip turi būti. Taip, praktikos trūksta, prietaisai univeristetuose dar caro laikų, dažnai ir veikia ne taip kaip turėtų. Tuo labiau laboratoriniai darbai atgyvenę ir visiškai neįdomūs (dauguma). Teorija išvis neatnaujinama. Pvz pasikuisi internete, atsikasi laboratorinius darbus, kontrolinius, namu darbus, kurie visiškai identiški šiandinieniams. Kaip kažkas minėjo: Va studentai ir susiranda visus padarytus darbus, pakeičia duomenis ir tuo baigiasi informacijos paieška. Į reformą reikia įtraukti profesines mokyklas. Ten vis gi daugeliui stoti "ne lygis". Negausi vadybininko diplomo, pasigausi alkoholizmą... Gal būt ne vienas norėtų būtį kalviu, tačiau vien dėl mokymosi aplinkos nesiryžta juo tapti...
qriuqriu 2009-06-05 13:43
del mokytoju kai klase is 25 mokiniu 5 is ju mokos kiti ...nusispjove i mokslus, kadangi tu pirmu 5 be shansu pasivyt o mokytojas tik su tais 5 tedirba...kas maiso daugiau klasiu bet po 7-8 mokinius? mokymosi kokybe iskart pageretu...
Arns 2009-06-05 14:32
maiso jog ir taip mokytojams ribojamas darbo kruvis, tad kuriam nors susirgus pamatytume jog tiesiog masiskai butu isleidinejami is pamoku. % mokosi, o kiti ne, cia kokia nors atsilikeliu kaimo mokykla? Normaliose daznai geri mokiniai net padeda mokytojams paaiskinti klasiokams kaip dirbti, jei didelei daliai kyla neaiskumu. ribojimais nieko nepasieksi, kodel? Akivaizu, kysiai, bei pazintys, sei dienai ne paslaptis kad per pinigus ir draugus gali nemazai pasiekti, taip ir i universiteta pateks zmones, o labai kas sugaudys kodel tas priimtas, o tas ne? Sitaip turesime dar labiau degradavusia visuomene, nes turtingieji mokysis ir kartu durniu volios, o visi kiti net labai noredami turetu uzsiimti kuo nors kitu, bet tik ne mokslu, juk studentu "per daug"
rwc 2009-06-05 14:33
, pritariu kiekvienam teiginiui. O apie Direktorių galiu pasakyti tik tiek, kad jis nuostabus žmogus - idealistas, mokantis pasiekti tikslą prasibraudamas per biurokratines džiungles, uždegantis, motyvuojantis. Sąžiningas ir vengiantis neteisingai vertinti. Eruditas - vienas iš nedaugelio mokytojų/dėstytojų/direktorių/rašytojų/leidėjų, kurie galėtų dėstyti tiek kalbas, tiek fiziką. Vienas iš tų, matančių visas puses - tiek studentus, tiek moksleivius - ir kaimo pažibas, ir miesto vidutinybes. Mokantis pažadinti, prikelti darbščių, bet prastas mokyklas lankiusių, moksleivių protus. Kiekvienais metais susiduriantis su turtingais, galingais tėveliais, kurie savo atžalas nori prastumti, ir nepasiduodantis. Jei būtų autoritetas, kalbantis apie švietimo trūkumus ir kelius juos pašalinti, kuriuo besąlygiškai tikėčiau - jis turėtų būti panašus į Direktorių.