Naivius lengvatikius užbūrė balti lėktuvų takai danguje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

augo.girioj 2014-10-21 10:01
Tūpesnių straipsnių tik delfije galima atrasti.
immortallt 2014-10-21 10:20
Straipsnis neblogas, apžvelgia trumpai mitą, kokie pagrindiniai argumentai, kodėl yra toks poreikis.
slawcka 2014-10-21 10:40
Pritariu, straipsnis geras . Mačiau ir aš "dokumentikų" apie tai, kur visi vapėjo, kad čia mirtis danguj. Penas kvailiams. Straipsnis sakyčiau labiau apie beviltiškai idiotiškus žmones, kurie visiškai negabūs valdyti savo gyvenimą, tad visur ieško kaltų. Tokių pilna ir delfyje pvz, ten komentaruose vien samokslo teorijos.
vytautas50 2014-10-21 11:12
HardAxe 2014-10-21 11:19
Šitam mitui suėjo pilnametystė, įdėja seniai pašvinko, o pristatomas jis kaip naujiena
RamasX 2014-10-21 11:53
Straipsnis nėra blogas. Skaniai pasijuokiau, nes priminė tas juokingas istorijas apie chemikalų "barstymą" =]
rndbit 2014-10-21 12:36
Susikondensavę garai tai ok tačiau esu matęs kai ką kas verčia galvą pakrapštyti. Tarkim tuo pačiu metu du lėktuvai skrenda. Paskui vieną tokia gan trumpa balta uodega driekiasi ir aiškiai matosi kaip jos galas nyksta lėktuvui judant į priekį. Viskas normalu. Tai kodėl tame pačiame danguje tuo pat metu skrendantis kitas lėktuvas palieka ilgiausią pėdsaką per visą dangų? Šitai galėtų kas nors paaiškint.
amas 2014-10-21 12:55
Dėlto, kad lėktuvai gali skristi skirtinguose aukščiuose
bahuriux 2014-10-21 13:04
Geras paaiskinimas, dar gali buti susije su tuo jei pvz vieno is lektuvo varikliu NK yra zemesnis tada jo pedsakas isliks ilgiau, nes del neefektyvumo ismeta perdaug silumos. Jei labiau techniskai, tai Hi bypass turbojet vs Low bypass turbojet. Arba netgi vienas is ju galejo buti Turbo Prop tipo, net ne Turbojet. O del ryskesniu garu sleifu ir ilgiau/trumpiau isliekanciu, cia gali buti kaltas ir sezoniskumas, oro temperatura, dregme tam tikram aukstyje.
immortallt 2014-10-21 17:15
+ vėjas ir slėgis