Ar jūs pasirengę bepiločiams lėktuvams? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tommis 2014-08-17 22:01
„... išmaniąją skrydžio valdymo sistemą...“ - lt kalboje priešdėliai nereikalingi Sekančiuose dviejuose sakiniuose naudojama vyriška giminė turėtų buti pakeista į moteriškąją, nes kalbama apie „sistemą“.
punktyras 2014-08-17 23:08
Html kalboje a naudojamas nuorodoms žymėti, čia kažkaip iš skliaustelių išsprūdo, neklaužada Dėkui už akylumą, visada malonu, kai skaito išmanantys žmonės ir su nuorodomis pastabas teikia, o ne lepteli, kad girdi, viskas blogai, išsitaisykit klaidas ir pan., nenurodydami, kur trūkumai.
bahuriux 2014-08-17 23:42
Kodel lietuviu kalba tokia keista, kai kalbama apie negyvus daikatus. Sistema negyvas daiktas, todel turetu buti vadinama nei moteriskai, nei vyriskai, bet kazkaip kitaip neutraliai, tai daiktas. Bet turbut LT kalboj nera, kaip ta padaryti. Ir labai kvailai skamba imoniu (ipac mazu) pavadinimai su moteriskom galunem, _____a, kuriu turbut 95% tokiu. Galetu kalbininkai kazka naudingo sugalvoti sitoj vietoj. Anglu k. tiesiog "system" ir jokiu nesamoniu nelieka, na zinoma jiem lengviau nera keturauksciu galuniu su kruva isimciu. Jei i tema, straipsnis gerai parasytas nera ka ir komentuoti. Nebent, kad tikrai ramiau, kai yra bent vienas pilotas lektuve, net jei jis tik priziuretu kompus, bet vistiek visi jausis saugesni, na dar nestandartiniams sprendimams priimti, kai kompas nezinos ka daryti. PS. galit nesivarginti kritikuoti uz svepla rasta, niekaip neiseina rasyti taisyklingai, bandziau, nepramusa.
TheStranger 2014-08-18 00:06
Na kode kartais atsiranda klaidu, tai ne.
punktyras 2014-08-18 00:51
Žmonės klysta dažniau, nei kompiuteriai ir dažnai klysta ne toje pačioje vietoje. Kodą šlifuoti, savaime suprantama, reikėtų labai kruopščiai. Bet iš esmės manau, perspektyvu. Manau, čia bus kaip su cigaretėmis. Iš pradžių jos buvo vargetų pasidaryti rūkalai iš ponų numestų cigarų nuorūkų. Taip ir čia iš karinės-kosmoso pramonės bus suręsti autopilotai, galėsiantys pasiūlyti superpigius skrydžius iš taško A į tašką B. Tarkime, trečdaliu ar perpus pigiau, nei dabar siūlo pigių skrydžių bendrovės. Paskraidys, pamatys, kad niekuo neblogiau, o kaina mažesnė, tai kam mokėti daugiau? Dar jei traukiniai, automobiliai, metro be vairuotojų atsiras, žmonės pripras ir nematys problemos. Tiesiog nežinos, kad gali būti kitaip, kaip dabartiniai vaikai galvoja, kad pienas iš parduotuvės gaunamas Liks gal kaip buvo anksčiau, aviacijos aušroje, beprotiškai brangūs, prašmatnūs skrydžiai, didelis personalas, didesnis slėgis lėktuve, kad pateikiami patiekalai neprarastų skonio. Papildoma paslauga – gražiausiai apšviestų architektūros paminklų apžiūra iš paukščio skrydžio, keleivių prašymu nukrypstant nuo kurso, apie ką varguoliai, skraidantys automatinių oro linijų tiesiais kaip styga reisais pačiu neįmanomiausiu paros metu, negalės nė pasvajoti.
Creatium 2014-08-18 10:56
Bepiločiai metro jau dabar važinėja. Bepiločiai lėktuvai jau skraido (karinė pramonė). Bepiločiai automobiliai jau važinėja gatvėse (bent jau keliose valstijose, kur Google atlieka eksperimentus). Nematau problemos, jeigu autopilotas turėtų perspėjimo sistemą, kuomet iškilus problemai praneštų dispečeriui, kuris galėtų nuotoliniu būdu perimti lėktuvo valdymą ir sėkmingai nutupdyti artimiausiame oro uoste.
SPeed_FANat1c 2014-08-18 17:48
as sakyciau uz. Bet tegu skraido kompas, bet vistiek sedi ir pilotas - del ramybes. Manau jei kompas "sugalvos" tekstis tiesiai i zeme dideliu greiciu del kokios sistemos klaidos, tai pilotas sededamas perims valdyma ir nukreips lektuva ten kur reik. Nors ta gal galetu padaryt is dispecerines, bet manau daug labiau bus stengiamasi padaryt sekminga nusileidima jei pats zinos kad jei nepadaro - tai ir jis pats bus negyvas, nes sedi tam paciam lektuve.
Shinigami 2014-08-18 19:26
O jei skrydžio metu lakūnui paskambins žmona ir paprašys skyrybų, nes atsibodo kad jis pastoviai išvykęs? Ir jį suims depresija, praras norą gyventi?
SPeed_FANat1c 2014-08-18 20:31
lygiai tas pats gali but ir dabartineje situacijoje, turbut ir yra buve kad nusizudo kartu nuzudydami keleivius. AIsku tai ner gerai.
SPeed_FANat1c 2014-08-18 20:33
tada reiktu dar pasiklausymo irangos ir dispecerinej kai perima valdyma pilotas - turi gaut leidima is dispeceines - kad apsaugot nuo tokiu kaip zmona paskambino
immortallt 2014-08-18 22:45
Dispečerinė nepajėgi klausytis visų pilotų. Bepiločiai lėktuvai ištobulinti veiks tiksliau nei pilotas, nes gali geriau įvertinti aplinką ir tiksliau įvykdyti sprendimus.
demukazz 2014-08-19 05:16
Pries kelis metus skaiciau interviu su pasizymejusiu naikintuvo pilotu. Jo taippat buvo klausiama: kas geriau, pranasiau - zmogus ar atomatine skrydzio (ir kovos) kontrole. Ne kiek neabejodamas atsake, kad "robotas" darg panasesnis orlaivio pilotavime jam niekada nesudrebes rankos, jis niekada neuzsibus mintysegalvodamas apie jo belaukiancia zmona ir vaikus ir t.t. Masinos tam ir yra skirtos - kad atliktu zmogaus dabar neisvaizduojamu nasumu ir tikslumu. Aviacija ne isimtis
Shinigami 2014-08-19 06:27
Dispečeris ne psichologas, neatlikinės psichinės analizės ir ne spręs ar perduoti valdymą pilotui ar ne. O kas svarbiausia, pilotas yra geras pilotas nes jis pastoviai pilotuoja lėktuvą. O kas butu kai lėktuvą valdytu autopilotas? Kas kiek laiko pilotas gautu realiai pilotuoti lėktuvą? Dažniausiai žaistu tetrių skrydžio metu, nes viska atlieka autopilotas ir piloto nereikia.