Pasigrožėkite „Tesla Model S“ elektromobiliu šoninio slydimo varžybose (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2015-05-03 14:16
Pasigedau garso automobilio. Keista buvo žiūrėti driftą be variklio garso. Laukiu, nesulaukiu įperkamų ir gerai atrodančių elektromobilių.
bahuriux 2015-05-03 20:24
Man irgi pirma mintis, kažko labai truksta, nors vaizdelis ir neblogas.
immortallt 2015-05-03 23:00
Dar prieš kelis metus buvo daug tauškančių, kad elektromobilis niekad neprilygs VDV, tie laikai baigėsi. Dabar net idiotui aišku, kad ateitis elektromobilių rankose. Akumuliatoriai per ateinančius 5 metus turėtų atpigti ~30-40% kaip nėr ką. Tada kainos vis labiau susilygins ir bus ate ate VDV. VDV pirks tik dėl to, kad elektromobilių reikės laukti ilgose eilėse ir tai kainos elektromobilių bus palaikomos didelės paklausos. (iki 2020 metų ličio jonų celių gamyba išaugs ~3-4 kartus pagal dabartinius suplanuotus naujai statomas farbikus, vien Tesla Gigafactory gamins tiek, kiek dabar visas pasaulis kartu sudėjus)
aurimokas 2015-05-04 09:01
Elektromobilis prilygs VDV tik tada, kai sugebės nuvažiuot bent 900km nesustojęs ir galėsi pakraut (analgoiškai užpilt pilną degalų baką) per 2 minutes. Nes sėdėt degalinėj laukiant, kol pasikraus elektromobilis 4 val. gali tik arba tie kurie yra visiškai durni, arba tie, kurie tikrai neturi ką veikt gyvenime, kaip sėdėt žiemą prie -20 automobilyje ir šalt su išjungtu varikliu laukiant kol pasikraus automobilis, kad galėtų važiuot toliau.
Creatium 2015-05-04 09:07
Tai čia jau prasideda išskirtiniai tavo poreikiai, kurie niekaip nėra susiję su bendru vartotojų srautu. Kiek procentų iš visų automobilių pirkėjų vienu ypu nuvažiuoja virš 900 km per dieną?
immortallt 2015-05-04 09:18
Aurimokai, kiek kartų metuose vienu prisėdimu 900km nuvažiuoji? Nė vieno? Jei per 15 minučių pakrauni 80% čia blogai? Spėji nusimyžt ir užkąsti greitai kažką, net pavalgyt nespėsi normaliai.
aurimokas 2015-05-04 09:54
Buvo ne kartas, kai per savaitę laiko nuvažiavau 5000km. Ir ką? Kai užsilenks elektromobilis vidury autobano Vokietijoje, nemanau kad sustojęs užsipilsi kibirą elektros kad pasiektum artimiausią įkrovos stotelę. Aš išsitrauksiu kanistrą su kuru iš bagažinės, užsipilsiu ir toliau ramiai važiuosiu iki artimiausios degalinės. Čia 80% per 15 minučių iš kurios pasakų šalies atklydo? Net tesla su savo superpakrovėjais nesigiria tokiais skaičiais. http://www.teslamotors.com/charging#/highpower Rašo kad su supercharger per valandą įkrauna 58 mylioms, taigi paprasta matematika kad būtų 100% įkrova imant maksimalų atstumą iš kito straipsnio technologijose apie elektromobilius ~500km, kas yra ~310 mylių, užtruksi virš 5 val. Per tiek laiko spėsi ne tik užkąst, nusimyžt, pakakot, užsiimt žmona, pavedžiot šunį, išsikept šašlyką, bet ir paskaityt knygą. Ir tai yra Tesla, kurie labiausiai ištbulinę elektromobilių technologiją. O visokie nissan, vw, bmw ir kiti elektromobiliai net neriartėję prie tokių skaičių. Ir kad ryte į darbą nuvažiuotum, turi kiekvieną naktį kraut. Gerai, jeigu gyveni užmiestyje, turi nuosavą namą ir gali tą stotelę įkrovimui įsirengti. Bet jeigu gyveni daugiabutyje, tai arba tiesi 300 metrų kabelį pro langą kad pasikrautum, arba paliksi automobilį krovimui centre nakčiai, o pats viešuoju transportu keliausi namo, nes norint įsirengt stotelę prie daugiabučio užsiknisi nešiot popierius iš vienos tetos kabineto pas kitą
serafanas 2015-05-04 10:20
Kai bus kritinė masė elektromobilių rinkoje, tada bus ir krovimo problema išspręsta. USA jau praktiškai be parkių gali važinėt. Nereik norėti, kad milijardus į tokią rinką, kaip LT investuotų. Pirma išvystys didesnėse ir pelningesnėse rinkose. O ir naujos akumų technologijos tikriausiai atsiras, kurios leis paspartinti įkrovimą. Arba bus pereita prie akumo nuomos ir pakeis per porą min į pilnai pakrautą.
FtBall 2015-05-04 10:41
1. Jei naudojam daiktą ne pagal paskirtį, tai nepykstam, jog jis blogai veikia. Tesla ne miesto automobilis, bet kitų gamintojų elektromobiliai tikri miesto automobiliai. Šiuo metu su elektromobiliu važinėtum nemokamai. Ryte į darbą, palieki kraut, vakare namo, kuro - 150km. Miesto automobiliui per akis. 2. Mokomes suprast tekstą. Aiškiai parašyta, jog 50% per 20min pakrauna.
aurimokas 2015-05-04 10:53
Tarkim, Kaune įrengs elektromobilio įkrovos stotelę centre. Taigi ryte nuvažiuoji į centrą, palieki automobilį kraut, tada sėdi į autobusą ar troleibusą ir važiuoji į darbą į palemoną. Vakare vėl sėdi į autobusą ir važiuoji į centrą pasiimt įkrauto automobilio. Ne pigiau tiesiog nusipirkt elektroninį biietą ir iškart tiesiu taikymu važiuot į palemoną, arba nusipirkt benzininį/dyzelinį automobilį ir nesukt galvos kaip čia ir kur čia palikt kad pakraut automobilį. Beje, net top gear pavaizdavo kokia komiška situacija yra su elektromobiliais šiuo metu. https://vimeo.com/27535208 Ir jie bent 50 metų tikrai neišstums iš rinkos įprastinių automobilių ir vis dar bus turtuolių ir hipsterių žaisliukai.
immortallt 2015-05-04 11:00
Atsiprašau, 80% 40min. Matyt su kitom technologijom supainiojau. Aurimokai, nu tu esi vienas iš nedaugelių, kuris nuvažiuoja daugiau nei 300km per savaitę. Tai dabar dėl ~5% populiacijos elektromobilis yra nenaudingas likusiems 95%? Tai lengvieji automobiliai irgi beverčiai, nes 23t krovinio negali vežti, ar kaip? Aurimokai, nu durnium apsimeti ar kaip? Nu nėra kol kas Lietuvoje infrastruktūros. KOL KAS. Ar tu nori iškart, kad viskas atsirastų? 50 metų neišstums Man primena kalbas apie tai, kad pasaulyje užtenka 8 kompiuterių. Šiuo metu pagamina ~20,000-30,000 elektromobilių iš 65 milijonų automobilių per metus. 2020 metais elektromobilių skaičius turėtų spėti išaugti 6-8 kartus. Sudarys vis dar mažąją dalį, tai yra mažiau nei 1%. Ot vat 2020 metais prasidės įdomiausi dalykai - po 30-40% augimas per metus ir dar po dešimtmečio jau >10% tikimasi kad bus elektromobiliai. Iki 2040 greičiausiai daugiau nei pusė gaminamų automobilių bus elektriniai. 2050 - tik specifiniai modeliai liks. Plečiantis elektromobilių tinklui atsiras akumuliatoriaus pakeitimas vietoje jo krovimo, truks trumpiau nei kuro įpylimas. Arba variantas akumuliatorius bus nuomojamas tik ir atpigins pirkimo kainą.
FtBall 2015-05-04 12:12
Pritariu. Netgi spėju, jog tam tikrais maršrutais važiuojantys sunkvėžimiai netgi anksčiau taps elektriniais nei elektromobiliai paplis tarp ne profesionalių(kaip profesija, o ne meistriškumo lygis). Kiek iš pažįstamų teko susidaryt nuomonę, tai per parą, berods, ne daugiau 10 valandų kelyje galima praleist, o kartu važiuoja 2 vairuotojai, taigi lieka 4 valandos, grynai pačiam įkrovimui. O sunkvėžimiams infrastruktūrą sukurti netgi paprasčiau. Maršrutus sudaro savo srities profesionalai, taigi nesunku būtų sudėlioti maršrutą taip, jog vairuotojai ilsėtusi ten, kur yra greito įkrovimo aikštelė.
immortallt 2015-05-04 13:09
Kurjeriai šiaip jau kuriasi ir ekesperimentuoja su elektromobiliais miestuose, nes jiems nauda milžiniška. Kaip ir taksi parkui. Tarpmiestinis krovininis transportas elektra ne tiek apsimoka, nes VDV efektyvumas tarpmiestiniuose keliuose dar visai neblogas. Tad dar prireiks laiko, greičiau turbūt hibridai paplis, kad įsibegėjimą palengvinti.
Simintis 2015-05-04 19:45
Šiuo metu ne elektrinius automobilius reikia pirkti, o jų akcijas. Tas reikalas jau stipriai įsuktas vystytis.
immortallt 2015-05-04 22:34
Tesla pirkti šiuo metu vargu ar apsimoka, kainos sukilusios iki padebesių, kai nukritimas bus (per porą metų turėtų) tada galbūt vėl apsimokės
Skeleton 2015-05-05 01:09
Daugiau. Pernai vien tik JAV parduota daugiau nei 100,000 plug-in elektromobilių ir hibridų (119,710). Vien tik Nissan Leaf elektromobilių parduota 30,200. http://fortune.com/2015/01/08/electric- ... ales-2014/
immortallt 2015-05-05 08:22
Dėkui, kad pataisei, atmintis apgavo Taigi, iki 2020 gamins bent 500,000 plug-in elektromobilių. Čia kaip minimumas.