Tikroji tiesa, kaip buvo kuriami sovietiniai automobiliai (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

DimQa 2015-07-10 14:09
Oi vata supyks:D
Laurynas19 2015-07-10 14:14
Tikrai to nežinojau
hamann 2015-07-10 14:23
Reziume: Tuoj Arns voliosis iš pykčio apsiputojęs konvulsijose, kad vėl kažkas drįso sumentkinti motulę rusiją. Dar ernestass pridurs, kad visgi viskas buvo netaip - visas pasaulis kopijavo nuo rusų. O vytautas118 pridurs, kad rusiškos "zamėnkės" buvo visgi geresni automobiliai ir už tuometinius originalus ir už dabartinius vakarietiškus. EDIT: Ai, dar Katė visus išvadins eurovatnikais ir visiems edukaciniais tikslais primins, kad dujos iš terminalo kainuoja po du tūūkstančius aštuoniasdešimt devynis rublius už dm3.
Nerealiai 2015-07-10 14:49
Geras straipsnis, tikrai įdomu skaityti buvo. +1
Arns 2015-07-10 14:54
O, hamann, kviečiame tave į komandą! Nebėra nė ko rašyti, viską už visus parašai. Rašyk ir toliau! O šiaip jau čia eilinis tupo žurnalisto straipsniukas, visi kuo puikiausiai žinojo jog didelė dalis patentų ikikariniams modeliams pirkta, o Fiat pradžia nė nebuvo slėpta. Iš vis, tą Fiat gamino visi, ir lenkai, indai, ispanai, turkai, pietų korėjiečiai https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124# ... production
kiesza 2015-07-10 14:58
Kad žigulys yra fiatas, uralas BMW, o moskvičius opelis tikrai nebuvo paslaptis sovietų sąjungoje ir tą žinojo kiekvienas mokantis atidaryt automobilio dureles. Prestižo tokia istorija žinoma nesuteikia, bet žinant, kad visi geriausi inžinieriai buvo pastatyti prie karo mašinų kūrimo tai pateisina faktą, kad civilių poreikiai buvo antraeiliai. Ir išvis juk jai sovietai per karą būtų kūrę tautovežius , o ne tankus tai būtų išpjauti nemcų kaip žydai
CiukCia 2015-07-10 15:14
Man regis cia tik tu tupas komentatorius
ISG 2015-07-10 15:18
Rusu masinos kurkas patvaresnes uz vakarieciu, cia jau sakykit ka norit, bet kas tiesa tas ne melas. Zmones sneka zmones zino
hamann 2015-07-10 15:29
Keista, kad vokiečiams, italams, prancūzams, skandinavams užteko inžinierių viskam. Tad tavo teiginys nieko nepateisina. Beje, žinant koks santykis "išpjautų" rusų lyginant su vokiečiais (beveik 4:1, neskaitant to kad vokiečiai kariavo keliais frontais), tai tas jų tankų kūrimas visiškai nepasiteisino.
SaMaras 2015-07-10 16:12
rusų mašinos nepasakyčiau kad patvaresnės sovietų gamintos mašinos tarnaudavo daug ilgiau dėl to kad nebuvo galima laisvai nusipirkti naujo automobilio, tai praktiškai neremontuojamų automobilių nebūdavo.. perrinkdavo po varžtelį ant senų dokumentų. Dar ilgaamžiai dėl to, kad modeliai gaminami po >30m be pakeitimų tai atsarginių detalių gauti ne bėda. PAžiūrėkit į Kubą, kur negausi naujo auto.. ten 5-6 desimtmecio amerikanski auto kai kur kaip nauji rieda..
rock2400 2015-07-10 16:19
+2 ;Dd
Zebediejus 2015-07-10 16:20
Ir kurie šneka? Tie, kurie ne karto neturėjo vakarietiško automobilio? Kaip čia taip nutiko, kad pirmai progai pasitaikius visi tarybiniai "šedevrai" per kelis metus iškeliavo protėvių takais į NVS šalis, o lietuviai puolė mokėti didelius pinigus, kad važinėtų senais vokiškais "grabais"?
ISG 2015-07-10 16:45
Atsiprasau, as bandziau buti sarkastiskas, bet smaiku nebuvimas nelabai perteikia emociju sitam susiktam saite. Ir taip visiems.aisju ko verta sovietine technika
technologas 2015-07-10 17:00
Ne visiškai tiesa. Tiesiog senesni modeliai, o jie buvo paprastesni ir patvaresni, metalo mažiau gailėjo. Naujesni tikrai labiau genda. Vakariečiai nepatingėtų tuos senesnius modelius gaminti - būtų dar geriau nei sovietų gaminti. Dar sovietmečiu kažkiek prisilaikė ir kokybės reikalavimų, ypač eksportui jei gamindavo, užsienin stengdavosi kokybiškus gaminius siųsti, prestižas sovietinės tėvynės Pvz. JAV kasmet kažkiek URAL motociklų parduodama buvo, gal keli tūkstančiai, na, toks klasikinis BMW variantas, tik karbiuratorių ir elektrinę dalį japoniškus sudėdavo.
SaMaras 2015-07-10 17:17
Na dar sakydami, kad senos mašinos (tie kas kitokios nematė = rusiškos) patvaresnės būdavo tai turima galvoje kad po rimtesnės avarijos ją dar eidavo suremontuoti, dabar specialiai padaromos "silpnos vietos" kėbule kad automobilis deformuotūsi taip kaip reikia tam kad apsaugotų žmones viduje, bet po avarijos paprastai neapsimoka remontuoti
MantasNo 2015-07-10 19:15
Vakarietiskam auto kas 10k km pakeiti tepalus, rusiskam kapitalinis remontas patikimi buvo, nes niekas nevazinejo.
woozyy 2015-07-10 22:43
rusiška technika buvo totalus Š****. Nei ten kas laike gerai, nei ten ir gamindavo atsakingai. Iš 5 darbo dienų 4 girti dauguma buvo tai ka ten apie kokybe galim kalbėti. Paimkit silke 1984m. ir bet kury rusiška auto 1984m. ir pagalvokit apie kokybe.
kestutisz 2015-07-12 18:36
Kokios dar rimtesnės avarijos? VFTS vienetai buvo, kad greičio iki tos rimtos avarijos išspausti :) Totalinio deficito laikais imho ir iš po traukinio ištraukę "pataisydavo" nes kiekvienas garažiuke dar po antrą detalių rinkinį laikydavo - tik kėbulo numerių trūkdavo. Vaikystėj pamenu Wartburg'ų buvo užvežę, tai tie kur paskyras gavo džiaugės tiek, kad dabar ferariais nesidžiaugia...