Kaip fantastiniai kompiuteriniai žaidimai padeda mokslui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Giedranatas 2019-03-30 20:39
Dar niuansas neurotyrimuose yra smegenų "DidžiojoSprogimo" klausimas kūdikystėje, kai smegenų augimas tiesiog sudrasko sinapsių ryšius dėl atstumų didėjimo, galbūt todėl iš pirmų penkių metų vaikai praktiškai nieko neprisimena arba prisimena nuotrupas, galbūt potraumines.
HardAxe 2019-03-31 01:07
manyciau mazi vaikai visko mokosi padrikai, neuronines jungts yra salyginai nesusistemintos, kazkur ties 5 metais atsiranda abstrakcijos lygmuo ir visa kita pasimirsta, kaip nekonkreti informacija. Cia kaip pradetum kinu kalba mokytis, butu labai sunku, bet kai pagautum taisykles ir struktura - pasidarytu daug lengviau ir dalykus daug lengviau ismoktum. Cia siaip, niekuo neparemtas spejimas
AAA000 2019-03-31 02:30
skaiciau buna du etapai smegenu persitvarkymo, kai praranda antraeiles sinapses. pirmas butent kazkur ties 5 metais. islieka tik butiniausi refleksai. o kitas smegenu persitvarkymo etapas mazdaug paauglystej 12-14 metu. veliau jau apmokint kazkokiu esminiu igudziu ar elgesio modelio bet kuri zmogu beprasmiska... jau sugadintas produktas... del kalbu - dvikalbiu vaiku geriau isvystytos smegenys irgi. vienkalbiu kazkuris ten smegenu sektorius sunyksta.
ArturasArturas 2019-03-31 15:30
Dar vienas smagus zaidimas: Zaidimas gan senas, bet smagus galvosukiai, lavina atminti, aukstesni lygiai vercia tikrai gerai pasukti smegenis + visi duomenys siunciami mokslininikams, bandantiems uzkirsti kelia demensijai kuo ankstyvesneje stadijoje. Kas nebandete, tikrai siulyciau pabandyti. Tikrai daug naudingau laiko prastumimui, kazko ilgai laukiant, nei feisbuko skrolinimas