Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2019-05-17 09:59
dariusss 2019-05-17 10:01
Kuo šitą technologija kitokia, nuo naudojant kalnuose keltuvose?
RaLight 2019-05-17 11:10
Greičiu skiriasi: lyninių kelių modulių greitis max 37 km/val., o šiuo atveju iki 100 km/val. tikrai.
RaLight 2019-05-17 11:24
Visi Tesla ir kitų mašinų mylėtojai, nepriklausomai nuo išsilavinimo, nesupranta vieno dalyko: miestai nuolat stambėja, megapoliai po truputį virsta gigapoliais ir automobilinis transportas juose darosi neefektyvus ir ekologiškai purvinas (žvelgiant į pilną gaminio gyvavimo ciklą ir gaminių kiekį), todėl reikalingos keleivių masinio gabenimo sistemos, tokios kaip traukinys, autobusas, tramvajus ir kita. SkyWay visų šių transporto rūšių fone išsiskiria dideliu pralaidumu, saugumu ir pigumu. Todėl belieka laukti ir stebėti kaip jis vystosi. Kas dėl piramidžių, irgi reikia suprasti, jog piramidė yra tik priemonė tikslui siekti ir šiuo atveju ji naudojama investicijoms pritraukti. Nemažai įmonių naudoja šį verslo modelį prekėms ar paslaugoms platinti ir niekas dėl to nerėkia.
vazzy 2019-05-17 12:16
akivaizdi Ponzi schema, žmonės neinvestuokit į tai. straipsnis turėtų būti kritiškesnis, beje kaip ir skaitytojai. ką verta dar diskutuoti tai technologija, bet man iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip kalnų keltuvas su gražesniu dizainu.
vazzy 2019-05-17 12:19
man ir pasirodė, kad parametrai iš akies sugalvoti, nei kas testino prie tų 100 km/h nei ką. kaip jau minėjau anksčiau turėtume kritiškai vertinti tokios įmonės projektus ir NEINVESTUOTI patys.
vazzy 2019-05-17 12:22
neimk į galvą tu, užsirovei ant naujo trolio, tikėkimės, kad jis čia tik dėl to, kad jam asmeniškai apsimoka, o išvalius temą nuo flood tikrai nemažai kritiškai mąstančių komentatorių.
Grybautojas 2019-05-17 12:37
Galėtų technologijos.lt žurnalistas ir apie šią priemonę surinkti medžiagą nes ne visi skaitantys, matosi, žino.
Pjovėjas 2019-05-17 13:26
O gal redakcija pasidomėtų apie ką straipsnis prieš jį publikuodama? Jau prieš metus/kelis šitas Junkitskis nuskambėjo,kaip sukčius, renkantis pinigus iš patiklių žmonių, kai visa jo technologija ir kompanija teegzistuoja popieriuose ir jo pasakėlėse.
TataTatatavicius 2019-05-17 14:12
Vilniuje įrengti metro yra perbrangus malonumas, nes yra mažas gyventojų skaičius ir antra problema, tai Vilnius pastatytas ant šaltiniuoto grunto, ko pasėkoje statybų kaina išaugtų keletą kartų nuo dabar deklaruojamos. Kas skaitėte metro įrengimo sutartį, galėjote matyti, kad po 20 metų eksploatacijos, metro valdymą perima savivaldybė, tai yra kai jau ateina laikas daryti kapitalinį remontą – keičiamas šeimininkas. Tramvajus spūsčių problemos taip pat neišspręs, nes jis juda tame pačiame lygmenyje kaip ir pėstieji ir automobiliai. Pagal kelių eismo taisykles, tramvajus daug kur turi pirmumo teisę, tad jeigu mėgstate keliauti nuosavu automobiliu, - jūsų kelionės laikas tik prailgės. SKYWAY mano nuomone yra puiki alternatyva transporto perkrautiems miestams, bei tokioms klimatinėms sąlygoms kaip JAE, kur didžiausia problema yra smėlis. Manau dėl tos priežasties JAE jau prasidėjo kelių statybos pagal SKYWAY technologiją. Pavyzdys, su kuriuo susiduria dažnas Vilnietis: Jeigu Jūs gyvenate užmiestyje, o darbovietė kitame miesto gale ir Jums labai patinka jūsų automobilis, tuomet kasdien jame praleisite tris valandas, savo plaučiais „filtruodami“ automobilių išmetamas dujas. Tai faktas. Yra paskaičiuota, kad SKYWAY transportu Jūsų kelionė truktų apie valandą, o likusias dvi valandas galėtute skirti pavyzdžiui savo vaikams, bet jau reikėtų persėsti į visuomeninį transportą. Kiekvienas žmogus turi savo prioritetus.
sub 2019-05-17 15:09
Iš dalies tau pritariu dėl kai kurių dalykų. Nereikai vadinti Tesla mylėtojais, jeigu žmogui labaiu patinak Tesla nei VDV. Taip miestai stambėja, tampa gigapoliais ir auto transportas tampa neffektyvus - taip, tikrai taip. Tik kol gigapoliai pritaikys naujas transporto infrastruktūras, o automobilaii taip greit neišnyks, tai būtų geriau jei visi iš VDV persėstų į Tesla. Manau tik būtų ir ekologiškaiu ir ekonomiškiau. Skyway išsiskiria dideliu pralaidumu, ir pigumu. Bet saugumo ir kokybės ten nerasi. Matei kaip sulankstytos sijos nuo jų transporto, matei kas atsitinka jei įvyksta avarija? Mano galva Skyway transporto vizija yra gera, bet išpildymas ne. Jie dar ne apie viską pagalvojo, o gal nenori galvoti, gal nori tik pasipelnyti žadėdami gražią ateitį. Pamatysim kaip bus. Kas dėl piramidžių, arba tiesiog tinklinio marketingo, taip tai priemonė tikslui siekti. Kiek atsimenu, kas taikė tokią priemonę, visada būdavo prastos reputacijos. Mano tokia nuomonė.
sub 2019-05-17 15:16
Visiems Skyway fanatams, kurie galvoja kad tai super transpoto rūšis, pasakysiu trumpai ir daugiau nesikartosiu: Skyway transporto vizija yra labai gera ir toks transporto būdas išgelbėtų miestus nuo kamščių ir taršos. TAIP. Bet nebūkit akli ir kvaili, neinvestuokit ir netikėkit žmonėm, kurie gražiu įpakavimu bando parduoti šūdiną produktą.
Hmz 2019-05-17 15:24
Pasižiūrim Junickio fanus: TataTatatavicius Užsiregistravo: 2019-05-17 RaLight Užsiregistravo: 2019-05-17 Ernestas99 Užsiregistravo: 2019-05-16 DeepStare Užsiregistravo: 2019-05-16 Operatyviai atbėgo
vardasas 2019-05-17 16:16
is vienos dudos trimituoja kad vilniuje metro netinka nes ant saltiniu pastatytas, is kitos trimituoja per mazai zmoniu, is trecios dudos kad perkrautiems miestams,tai kokio velnio provincijoj isvis trimituoja? panasu kad kazkas mato kas lietuva valdo tai lengva bus suda parduoti, tik pries tai reikia nuomone suformuoti.
Kirtiklis 2019-05-17 17:44
Neaiški kompanija reklamuoja neaiškius projektus, paremtus vizijom. Tada atsiranda katik užsiregistrave neaiškūs komentatoriai kur aiškina kaip tas neaiškus reikalas gerai. Tik ir laukia kvailių kurie ikiš savo pinigus. Nieko nesiskiria scam reklamos kur sako - laimėjai iphone 10, tik spausk ir pasiimk.
- 2019-05-17 18:42
Panašu į naują scam'ą. Perskaičius tai pora minčių kilo - a) negi jų dar nesusėmė už pinigų viliojimą? b) Ilgėlesnė mintis: Styginis(?) transportas jau seniai žinomas, tačiau čia su juo ir jo vystymu yra tas pats, kaip su dangoraižiais iki 19-to amžiaus pabaigos. Gelžbetonis, plienas, betonas buvo seniai žinomas, bet ilgai nieks dangoraižių nestatė, kaip ir nestatė ir didesnių nei keli aukštai pastatų. Priežastis - kas norėtų porą valandų kopti iki savo būsto/darbo vietos? O sprendimui - liftui trūko tvirto, lengvo, lankstaus lyno, galinčio išlaikyti savo ir lifto bei keleivių svorį, ir kol tokio nebuvo - nebuvo didelės motyvacijos statyti aukštus pastatus. Patobulėjus technologijoms, atsirado ir lynai, tenkinantys reikalavimus. Su SkyWay tas pats - styginis transportas pagelbėtų, antrą lygį įrengti naudojant SkyWay koncepciją yra pigiau, paprasčiau, greičiau, bet čia esminis klausimas - o jie sugebėjo sukurti lynus, galinčius išlaikyti jų kapsules ir montuojamus pagal principą - atėjau, baslį įkaliau, lyną prikaliau ir važiuojam? Ne? Tai kuo tai skiriasi nuo jau turimų technologijų, kurios yra brangios, už tai ir nenaudojamos? O jei jie būtų sukūrę tokius lynus - jie būtų jau radę investuotojų ir nereiktų ieškoti privačių maušų.
TataTatatavicius 2019-05-17 23:14
Susirinko seni gaidžiai ir nusprendė, kad jų vištidėje naujokams nėra vietos Vat man įdomu ar jūs už pinigus klavišus spaudinėjate ar nuo gimimo vienas smegenų pusrutulis neveikia? Gyvenime žmonės skirstomi į kūrėjus, kurių kūrybos vaisiais visi džiaugiasi ir į kritikus, kurių vardų niekas neatsimena. Jeigu technologijos.lt redakcijai jūs keliat reitingus, tai dar galima suprasti, bet jeigu jūs savo iniciatyva taip neadekvačiai reaguojate, tai reiškiu užuojautą jūsų artimiesiems, kuriems tenka kiekvieną dieną bendrauti su tokiais „teisuoliais“.
Paramotoras 2019-05-18 00:45
Na jei sakom kad cia stygos tai jos turi buti itemptos tiek jog laikytu ir savo svori ir krovini. Sakykim tipiskas tramvajus su zmonem svers kokia 20 tonu. Kokia jega reikes itemti stygas. Kur bus ju galai ankeriuojami. Kaip spresim klausima su posukiais. Kas ivyks vienai atotampai posukyje nutrukus. Jei jau lyginam su gelezinkeliu gal pasakysit kiek sveria krovininis sastatas ir kaip jus ji tikites pakabinti ant stygos. Kodel dangoraiziu liftai nenenaudoja lynu seniai. Kuo skiriasi lyno tempimas nuo strypo tempimo. Kurioje skerspjuvio vietoje prasideda irimas tempiant. Kodel trosas laiko daugiau nei strypas o plokste daugiau uz situos abu jei gaminiai vienodo svorio.
noway 2019-05-18 00:57
Šio projekto kaštai niekad neatsipirks, reikalinga gremėzdiška infrastruktūra, pertempti lynus nuo miesto iki miesto, o galimos apkrovos ir pralaidumas riboti. Kaip išsišakos keliai? Problemos kurias dar reikės spręsti kelis dešimtmečius. Jau greičiau pradės dronai žmones skraidinti. Geriau parašykit kada žmonių investicijas grąžinsit.
jordanbn2 2019-05-18 06:33
Lyginant su dronais gabenanciais keleivius tai dronai nereikalauja infastrukturos, jie kaip automobiliai. Tik va su leidimais problema dar ir kaina didoka. Jei ju butu daug tai reiketu ir patikimos sistemos kad jie neatsitrenktu i kliutis ar vienas i kita. Na ir nera istatymines bazes. Japonai turi planu dronais keleivius gabent, technologija yra, reikia istatymus parengt, jeigu jiems pavyks, reikalai pajudes visur. Na Dronai automobilio alternatyva, SkyWay - tramvajaus