Nauja keleivių įlaipinimo tvarka Vilniuje prigyja sunkiai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zahiraz 2010-07-16 18:19
Keistai jus Vilniečiai,Klaipėdoje tai labai nesunkiai prigijo
Metanabol 2010-07-16 19:10
Nu tai pagalvokit, koks bardakas... Vairuotojas pastoviai turi žiūrėt, tikrinti, atidaryt duris, uždarinėt duris (atskirai, pastebėjau, kad daugelis vairuotojų pripratę iškart 3 knopkes paspaust ir viskas, o dabar atidarai 1 durį ir pamiršti papraščiausiai ... ) Vairuotojai patys nepatenkinti, pikti važinėja... Ankščiau ramiai sau kabinoj muzoną užsileidžia ir skrieja, o dabar tai ... Juk lietuvis nebūtų lituvis - kas kuo skaudžiau ir iki galo... Kiek važiavau, tiek kapojasi ten... Aišku pagrindinė priežastis - lietuvių mentalitetas ir nepagarba kitiems, sau ir t.t. aišku ir tolerancijos nebuvimas... Nu gyvenam kaip sakant chruščiovkėse, dirbam, perkam, mirštam (tarp šių 3 dalykų, daugelis dar ir įterpia gerą degtinės bonkę) ir taip gaunam tokią liaudį...
Audriusa 2010-07-16 19:21
Anglijoj (tiksliau Birmingham'e) beveik visi autobusai tik priekines duris ir teturi. Norintys ilipt laukia kol keliaiviai islips ir tada graziai sulipa. Visi bilietus paruosia pries ilipdami i autobusa todel ilgai neuztrunka. Zuikiu mazai pasitaiko palyginus su Vilnium ir tikrai ne del anglu mentaliteto (sukciautu jei galetu). Beje spustyse irgi teko pabut, nera jau taip blogai kaip paisoma. Manau labai gera sistema. Tik vienas minusas, autobusai turetu but zemagrindziai su placiu iejimu priekyje kad invalidai ir mamos su vezimeliais galetu ilipt. Mano patarimas keleiviams: nebukit uzsispyre konservatoriai ir neieskokit butu kaip sumaut projekta. Geriau pratinkities prie tvarkos. Visiem i nauda iseis. Ir tiketina kad daugiau pinigu bus surinkta is zuikiu. Daugiau pinigu = daugiau autobusu. Cit! Ne zodzio! Niekam nerupi tavo NUOMONE kur tie pinigai nueina. Astriai cia parasiau, bet tai mano nuomone. Nepykit ir nebarkit
faktas 2010-07-16 19:43
Klaipėdoje tokia sistema veikia jau metus ir galiu pasakyti, kad labai nepatogu. Net per metus nepripratau, o kaip galima priprasti, kai reikia iš priekio grūstis per visą autobusą iki galo, kad išliptum? Žinoma, gerai, jei autobusuose nedaug žmonių, bet kai būna daug, tai aš patylėsiu, kas darosi... O tuo labiau pažiūrėkite, kas darosi Vilniaus transporte? Sako - pinigų trūksta... Autobusai ištisai prikimšti žmonių. Žiauriausia, kai į autobusus neįtelpa maži vaikai, norintys iš mokyklų grįžti namo... Turbūt, atleido daug kontrolierių, nes taupo pinigus, tai nori, kad vairuotojai dirbtų už juos. Reiks pasidomėti, ar pakėlė vairuotojams atlyginimus... Atsakymą jau nujaučiu...
Alchi 2010-07-16 20:03
Tikrai pritariu, kad gali nebereikėti mosuoti alkūnėm. Nes papraščiausiai niekas nenorės važiuoti viešuoju transportu! Jeigu Kaune tokią sistemą įvestų, tai reiktų pirkti dviratį, kad į rytines paskaitas važinėti, nes jau ir taip nervina sausakimši autobusai, tai dar šitokią nesamonę įvedus, tikrai mano nervai neatlaikytų. Sutinku, kad sistema gera, kai nedaug keleivių būna. Bet ryte, arba vakare per piką, tai atsiprašau. O galiausiai vairuotojams atsibos daryti tokias nesąmones, kaip bilietų tikrinimas ir visi kas norės praeis pro priekines duris.
afor 2010-07-16 20:46
sita tvarka puiki! vazinejau tiek UK, tiek islandijoj. autobusai, tiek ten, tiek ten neveluoja ilgiau nei pora minuciu(buna ir isimciu aisku).taupomas ir laikas(keleiviu bei vezeju), ir pinigai(vezeju). todel saunu, kad ir lietuva pagaliau ivede tai, tik va kol lietuviai pripras neaiku Bet man keista stai kas: didzioji dalys LT gyventoju dirbo ar kitaip leido laika civilizuotose salyse, ir ten niekam nekila jokiu klausymu ir neaiskumo del to! tai kokios bedos lietuvoj iskila, tai neisivaizduoju, nebent senukam gal sunkiau adaptuotis! o jaunimui cia ne naujiena juk!
Jogundas 2010-07-16 20:49
nondescript: visiems miesto gyventojams tikrai geriau nuo to, kad autobusams nereikės vežioti benamių ir zuikių! Dėl to bilietai neatpigs (nes ir dabar jie yra kelis kartus per pigūs, o viešasis transportas žvėriškai subsidijuojamas), bet tikiu, kad pagerės kokybė (asiumuojant, jog nebus švaistomos lėšos). Suprantu žmones, kurie piktinasi. Esminės šios reformos (kaip ir daugelio kitų) problemos yra dvi: neaiški ilgalaikė perspektyva ir komunikacijos su vartotojais trūkumas. Jei būtų pristatyta logiška vizija ir paaiškinta, kokią naudą ilguoju laikotarpiu atneš šie pokyčiai, esu tikras, kad didelė dalis forumiečių į pasikeitimus žiūrėtų labiau teigiamai. Nėra aišku, kokia ta vizija turėtų būti, bet akivaizdu, kad dabar kažkas negerai. Pavyzdžiui, man aktualu, jog viešasis transportas būtų greitesnis ir patogesnis nei asmeninis transportas (automobiliai ir dviračiai). Už kokybišką paslaugą sutikčiau mokėti daug daugiau nei studentiškus 22Lt/mėn, kas yra nepalyginimai mažiau, negu automobilio išlaikymas. Suprantu, kad priklausau siaurai vartotojų grupei, o didelė dalis žmonių žiūri į viešąjį transportą kaip į socialinę paramą - kai kurios socialinės grupės (pensininkai, neįgalieji) tiesiog negali sau leisti rinktis ko nors kito. Manau, kad reikia aptarti skirtingų grupių interesus ir bandyti pagalvoti apie ateitį, nes dabartinė situacija turbūt nepalanki visiems be išimties.
dmexciter 2010-07-16 20:57
lietuviams manau nieks netiks. Buvau Barselonoj,ten tikia pati tvarka. Per priekines ilipa,o per likusias islipa. Nemaciau,kad butu bedu. Airijoj isvis tik vienos durys ilipimui/islipimui ir nieks nenumire!!
GTRooTube 2010-07-16 21:13
Aš sakyčiau Vilnius per didelis mietas tokiai sistemai. Dar man nepatinka, kad vairuotojus apkrauna, typo dabar jie dar ir tikrinti bilietus turės. Na jei visuose autobusuose bus kontrolieriai tai tada gerai.
afor 2010-07-16 22:15
sitai issprendziama, salis su patirtimi turi ''oysterius''. pats tik tokiu naudojaus UK. beja, sutinku, kad be ju,butu problemos sulipt i autika, ir laiku pasiekt tiksla... http://www.tfl.gov.uk/tickets/14836.aspx
aurisspire 2010-07-16 23:06
Sveiki, neskaiciau jusu atsiliepimu, bet mano nuomeone tokia. trumpai is anksciau: gyvenau Lietuvoj ir naudojausi viesu transportu, viskas kas buvo nauja tik erzindavo jei tai tik ne i musu nauda, bet va cia ir atsakymo pradzia... Siuo metu esu Londone, autobusu sistema yra taip sureguliuota kad tu nepamatysi kazkokio tai bardako, visi ilipa pro priekines duris eilute ir jau zino, kad jei tai piko metas nebus vietu ir reikia visiem itilpti, tai pirma: 1. niekas kitam nemaiso 2. uzleis atsisesti jei tau kazkas negerai, tu esi nescia ar invalidas (jei vietu nera, suprantama kad lauksi sekancio autobuso) 10-15 min tavo gyvenimo labai nepakeis. 3. visi ilipa tik per priekines duris, atsiskaito arba grynais arba elektronine kortele. (neturi pinigu gi ne vairuotojas del to kaltas) 4. kilo beda kad ilipo "nachalas" autobuso vairuotojas isjungia varikly ir kviecia policija, o ji greitai prisistatys, taip kad per daug niekas ir nerizikuoja. esme manau tokia, kad tokia lietuvio mada, o tvarka turi but ir nera blogas sumanymas ilipti per priekines duris, bet pries ivedant ta tvarka autobuse pirma tegul kas nors nors karta is pagrindu padaro tvarka zmoniu kisenese, tada ir ju galvose neliks tokiu minciu kad cia kokia tai nesamone...
anonimas 2010-07-17 00:00
Na matosi daug kas pritaria šiai sitemai, bet manau dar per anksti spręsti. Dabar nėra kam važinėti, palaukime rugsėjo mėnesio, pažiūrėsime kas dėsis piko metu pagrindiniais maršrutais.
kionig 2010-07-17 00:03
Joooo, o tada tikrai bus linksma
Tetija 2010-07-17 00:04
aš tikiuosi tokių linksmybių nereikės laukt, ir iki rugsėjo panaikins šitą marazmą!
nondescript 2010-07-17 10:03
o kad tai butu tiesa jauciu, kad netik nesumazes, bet ir kils ivairiu susistumdymu prie priekiniu duru beto kodel jus lyginat Vilniu, su kitais Europos miestais? dauguma ju turi metro, tramvajus ir autobusu/troleibusai ten nera tokie populiarus
m.b. 2010-07-17 10:19
Argumentai už šitą sistemą, tai silpnoki... Šios sistemos pagrindinis tikslas buvo išspręsti zuikių problemą - ji neišspręsta. kaip tik palengvino zuikiams gyvenimą. Viskas, sistema nepasiteisino - ir nieks to nenuneigs, nebent patobulins ją. Kitas dalykas dėl pinigų - privatūs vežėjai veža žmones už tą pačią kainą (2lt ir 1lt) ir mikriukai už 3lt - ir sugeba uždirbt, išsilaiko, nors keleivių vežioja žymiai mažiau nei valstybinė įmonė. Tai atsakymas, kaip efektyviai naudojamos lėšos. Ir dar... čia bjauru skaityt komentarus... visi tokie protingi, o tie lietuviai tokie nachalai... ir kad kažkokiam užsienyje pamatėt, kad kitaip daro, tai čia ne argumentas mums daryt taip pat. Nors lankotes ale moksliniame portale, bet nuo to jūs protingesni ar teisesni už delfi komentatorius netampat.
Rufgaudas 2010-07-17 11:25
tai gali ir per prieki islipt jei daug zmoniu... aisku ne visi sita supranta, bet reiktu pabandyt.
Nerkashis 2010-07-17 12:36
Tam antram video, tai diedas užpyko kad paprašė bilietą parodyt? O kas čia per principai? Tai ką jis tadum sako kontrolieriam? Panevėžy vieną tokį kontrolieriai paauklėjo, tai jis invalidu tapo http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... a-59-17819
Tetija 2010-07-17 14:34
ko jūs vis kišat tą klaipėdą, ten situacija totaliai kitokia. Praktiškai nereikalingi persėdimai, ir tėra keli rajonai, kur transportas retai važinėja. O kai vln reik padaryt bent vieną persėdimą kad kažkur nuvyktum, ir tie autobusai nevažinėja kas 2min kaip klp, tai viskas kitaip atrodo..
TofC 2010-07-18 13:56
Labai puiki tvarka, as naudojausi ir likau labai patenkintas. Maciau ir kaip bomzu neprieme ir chulignu, viesajam transporte tirkai pasidare ramiau saugiau ir patogiau. Iki rugsejo priprasime. Net Ukrainos sostinej Kijeve tokia tvarka prieme, nors ten keleiviu srautai 10x didesni tuose autobusuose.