Kauno oro uostas Kiniją sujungs su Centrine ir Rytų Europa (Video)  (8)

Nuo rugsėjo 21 d. Kauno ir Šanchajaus oro uostai susijungė nauja reguliaria krovinių pervežimo oru linija. Tai pirmas tokio dydžio krovinių gabenimo oru maršrutas regione. Tikimasi, jog jis ilgam pakeis Europos rinkoms skirtų Kinijos tranzitinių krovinių pristatymo grandinę.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Antradienio popietę tarptautiniame Kauno oro uoste pirmą kartą nusileido krovinis lėktuvas „IL 96-400T“ iš Šanchajaus (Kinija). Šiuo didžiuliu – beveik 64 metrų ilgio, 6 metrų pločio ir 17,5 metro aukščio – lėktuvu iš Kinijos atskraidintas 66 tonų elektronikos prekių krovinys. Planuojama, kad artimiausias 11 savaičių „IL 96-400T“ lėktuvai Kaune leisis vieną kartą per savaitę, o vėliau skrydžiai turėtų tapti dažnesni.

„Naujas krovininių lėktuvų maršrutas iš Kinijos į Lietuvą – didelė Kauno oro uosto sėkmė ir sektinas pavyzdys. Šalies oro uostai turi stengtis pritraukti ne tik kuo daugiau keleivinių, bet ir krovininių lėktuvų skrydžių. Tai leistų papildomai uždirbti visam šalies transporto sektoriui, naudos būtų ir valstybės biudžetui“, - sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Pasak Kauno oro uosto generalinio direktoriaus Arijando Šliupo, naujos pervežimo linijos krovos potencialas ne tik sustiprins oro uosto pozicijas Rytų ir Centrinėje Europoje, bet ir atvers Lietuvai dar daugiau galimybių.

Krovos operatorius ir sutarties vykdytojas – tarptautinių krovinių gabenimo bendrovė „Hoptrans Logistic“. Ši krovos sutartis – nuoseklios ir sėkmingos bendrovės veiklos rezultatas. Skrydžio organizatoriai užtruko dvejus metus, kol pavyko suderinti visas kelionės detales. Dabar verslininkų planuose krovinių gabenimas į Kauną bene žinomiausiu pasaulio lėktuvu pritaikytu kroviniams gabenti „Boeing 747-400“. Naują maršrutą planuojama atidaryti kitais metais.

Į Kauno oro uostą atskraidinti kroviniai bus paskirstomi ir per 24-48 valandas antžeminiu transportu pasieks gavėjus Rytų ir Centrinėje Europoje. Vienuolika savaičių kiekvieną antradienį Kauno oro uoste iš Šanchajaus leisis įspūdingo dydžio „IL 96-400T“ orlaivis, kaskart atgabensiantis iki 80 tonų krovinių. Nauja linija dar labiau padidins per Kauno oro uostą gabenamų tranzitinių krovinių srautą.

Per 8 šių metus mėnesius Kauno oro uoste buvo aptarnauta 2710 tonų pašto ir krovinių, t.y. 28 proc. daugiau nei per visus 2009 metus – 2119 tonų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (8)